7
7thHeaven
Vieras
Eli mulla on pieni remontti-sisustusprojekti uudessa 31m yksiössäni, yksiö menee 2013 vuokralle. Parvisänky oli alkuperäinen idea, mutta siitä en kyllä kuullut mitään hyviä kokemuksia tai suositteluja joten seuraavaksi ajattelin kaappisänkyä, josta haaveilu tyssäsi niiden hankalaan saatavuuteen ja saatanallisiin hintoihin..
Jäljelle jäi siis vuodesohva tai sohvasänky, sillä se vapauttaa sängylle tarkoitetun seinän isolle kaapistolle. Ja myös tuleva vuokralainen voi paremmin tehdä nukkumisratkaisunsa, kun ei ole mitään kiinteää mitä ei saisi poistaa.
Kumpi? Kokemuksia?
Asukkaina minä yksin muutoin, paitsi mies asuu kesän, viikonloput ja ehkä syksyllä muuttaa vakituisesti siihen asti, enennkuin saadaan ostettua perheasunto.
Jäljelle jäi siis vuodesohva tai sohvasänky, sillä se vapauttaa sängylle tarkoitetun seinän isolle kaapistolle. Ja myös tuleva vuokralainen voi paremmin tehdä nukkumisratkaisunsa, kun ei ole mitään kiinteää mitä ei saisi poistaa.
Kumpi? Kokemuksia?
Asukkaina minä yksin muutoin, paitsi mies asuu kesän, viikonloput ja ehkä syksyllä muuttaa vakituisesti siihen asti, enennkuin saadaan ostettua perheasunto.