Vuoden turhakkeeksi on valittu :

[QUOTE="vieras";25238974]Missä teidän viime jouluna lahjaksi saamat piikkimatot muuten ovat?[/QUOTE]

Ne oli hittilahja 2 joulua sitten. Mä ostin itse itselleni, eka hajos (se kangas repeili) ja toisen päällä pötköttelen säännöllisesti, se on ihana.

[QUOTE="vieras";25238974]Missä teidän viime jouluna lahjaksi saamat piikkimatot muuten ovat?[/QUOTE]

Olkkarin lattialla.
Miten liittyy aiheeseen? Sitä ei käsittääkseni ole valittu turhakkeeksi?

Minusta tuo on kätevä, kun en ole saanut ostettua vessaan roskista, muutenkin noi veskipaperihylsyt menis kartonkikeräykseen eikä täällä kerätä.. Joten joko hylsytön tai huuhdottava on paras.

Minusta nuo kapselikeittimet on aika turhakkeita. Ja lämpöhuopa, joka toimii tyyliin verkkovirralla..

Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;25239257:
Minusta tuo on kätevä, kun en ole saanut ostettua vessaan roskista, muutenkin noi veskipaperihylsyt menis kartonkikeräykseen eikä täällä kerätä.. Joten joko hylsytön tai huuhdottava on paras.
Ei kerätä vai "ei kerätä". Eikö kartongin keräys ole valtakunnallista.

[QUOTE="vieras";25239268]Ei kerätä vai "ei kerätä". Eikö kartongin keräys ole valtakunnallista.[/QUOTE]

Siis täällä ei ole yhtään keräyspistettä kartongille. Itse kyllä lajittelen ne ja joko poltan tai sitten keksitään jotain askartelua niistä.

Vedenpuhdistuslaitoksilla eivät ole tyytyväisiä noihin hylsyihin, koska lisäävät kuormitusta ja on suositeltu, ettei niitä heitettäisi vessanpöntöön. Ilmeisesti ei ole kaikkien korviin vielä kantautunut.

[QUOTE="vieras";25239230]Itse en ole nähnyt tai kuullut kenenkään sitä käyttävän pitkiin aikoihin, vaikka se oli kaikkien niiiiiiin pakko saada pari vuotta sitten. Vaikka sinä omaasi käytät, lienee aika monella se turhakkeena.[/QUOTE]

Lahjaksi sen sain ja olen tykännyt. En muuten itsekään käytä sitä kenenkään läsnäollessa vaan itsekseni kotosalla.

No miekin ihmettelin että onko se muka nyt niin vaikeaa laittaa se vessapaperin hylsy ihan vaan roskikseen..+saahan siitä tosiaan askarreltuakin kaikkea kivaa :)
Ihan ällö se mainoskin, luulee se nainen olevansa kovinkin viisas.
Oikeeseen osoitteeseen meni tuo valinta.

mikä ihmeen turhake on kapselikahvinkeitin? meillä se on melkein joka päiväisessä käytössä ollut yli vuoden. Halvemmaksi tulee juoda erikoiskahveja kuin kahvilassa.

Yhteistyössä