Vuoden rajaa lähestyvät 3

  • Viestiketjun aloittaja Eemi
  • Ensimmäinen viesti
Eemi
No, eihän tämä voinut olla testaamatta, kun tänään pitäisi illalla lähteä viihteelle. No, kyllä sieltä haamu tuli... Siis tosi haalean vaaleanpunainen viiva, mutta ihan sellainen, että kyllä sen näkee kun katsoo. Hirveää odotella, jos menkat kuitenkin alkaa...!

Sunnuntaina teen varmaan vielä testin, jos menkkoja ei nyt sitten kuulu. Tänään tai huomenna pitäisi alkaa. Ei tässä oikein riemunkiljahduksiin viitsi alkaa, kun viimeksi se viiva pamahti ruutuun ihan samantien. Kyllä se nytkin testiajan sisällä tuli, mutta hitaasti.

Mutta ainakin mulla toimii molemmat munasarjat. Olen hedelmällinen! Paras joululahja, vaikka vähän myöhässä tulikin. :)

Nyt täytyy mennä rauhoittamaan koiraa, se sai vähän liian monta vinkulelua lahjaksi ja yksikään niistä ei saa olla meillä rauhassa. Ukko koittaa vielä nukkua... ;)
 
tuiskuli:)
onnea eemi haalena punaisesta viivast! Ja jarrusukkia nyt ihan mielettömästi! Mullakin illalla tapsan tanssit edessä. En tiedä jäikö ovis nyt lääkkeiden takia väliin vai tunnenko minäkin sen vain toiselta puolelta. Mitään tuntemuksia ei ole. Ja peiton heiluttelutkin on jääneet muutamaan kertaan. Eli jännäystä ei tiedoss. Oon vähän kade nyt kyllä Eemille, ootan niin paljon sitä päivää kun haalean punainen viiva siihen tikkuun tulee. Toivottavasti se joskus tulee:)
 
Eemi
No, päätin olla tänään ottamatta tuon haamuviivan takia. Toivottavasti tosiaan tämä haamu pysyisi kyydissä, eikä ei-toivottu täti sitä ajaisi pois viikonlopun aikana!

Ei kyllä ole enää sitä ekstaattista onnen tunnetta, mikä oli ekasta plussasta. Ensinnäkin tässä voi vielä käydä kuinka vain, ei ollut mitenkään selkeä plussa. Ja toiseksi, kyllä sitä keskenmenoa pelkää jo etukäteen - ei tosiaan tee mieli kertoa kenellekään. Hyvä kun miehelle myönsin, että kyllä siinä testissä jotain väriä näkyi kontrolliviivan lisäksikin.

Jepjep. Huomenna aleostoksille jos tästä illasta kunnialla selvitään. :) Vinkulelutkin on nyt jo hiukan menettäneet hohtoaan - yksi taisi mennä rikkikin... ;)
 
Eemi
Niin ja Tuiskulille vielä tuosta oviksen tuntemisesta. Tosi heikosti mäkin tämän toisen puolen tunnen, en yhtään tiedä, oliko ovis silloin kuin yleensä. Taisi olla päivän-pari myöhemmin. Ihmeellistä.
 
titak
Vau, Isot onnittelut Eemille plussasta! VArmasti on mieli sekaisin, onnesta ja epäuskosta, mutta nyt vain paljon liimasukkia sinne päin.

Sulla on varmaan hedelmöittyminen tapahtunut vähän myöhempään, mikä selittää haalean plussan, mut raskaushormonit lisääntyy parin päivän välein, joten jos vielä testaat, niin eiköhän se täysvahva viiva tule =)).

Minä sit testasin tänä aamuna puhtaan negan =(. Vaikka menkat ois tarkoitus alkaa vasta ens viikon alussa. Mut mullahan se ovis oli normia aikasempaan, joten kyllä testiin olisi viiva jo nyt tullut, jos olis tärpännyt, joten se siitä.

Nyt pitäis lähteä kaupoille, aivan kuten miljoonat muutkin ihmiset, joten hyvät hermot tarttee olla.

Muksaa vkonlopun jatkoa kaikille.


 
Emppu*
Moikka Eemi!Oon käyny aina välillä kurkkii täältä sun kuulumisia...kuulostaa lupaavan hyvältä tilanne sielä,pidän peukut isosti pystyssä!Toivon kaikkea hyvää sulle =)
 
outik
Onnittelut sinne Eemille :) Toivotaan että tällä kertaa on parempi tuuri.

Kieltämättä kyllä vähän pistää mielen apeaksi kun muut täällä vaan plussailee ja itselle ei käy niin... Joo, viikon parin päästä saa taas itsekin jännätä miten kävi tässä kuussa, mutta ei jaksa kauheesti innostua. Tuli sentään kuitenkin ovis todennäköisesti bongattua (ainakin jotain kipuja tuntui ja testit näytti plussaa kahtena päivänä) ja hyödynnettyä, joten odotetaan sitten vaan. Mä oon vaan jotenkin heittänyt toivoni jo johonkin menemään. Ehkä se oli se, kun tajusin että meilläkin tosiaan se vuoden raja tulee ihan just täyteen, joka pisti mielen matalaksi jo sillon viime menkkojen aikaan ja siitä suosta ei ole näköjään vieläkään noustu.

Muttamutta, en nyt halua masentaa teitä muita onnellisia, joten menen nukkumaan ;) Huomenna on taas parempi päivä. Tai itseasiassa tänään.
 
Eemi
Kiitti onnitteluista. :) Ja Empulle heilutukset... Kyllä täältä perästä tullaan, vaikka siihen sitten vielä kuluisi vuosiakin!! No, toivottavasti sentään nyt kävisi paremmin kuin viimeksi.

Titakin kanssa käytiin eilen näköjään yhtäaikaa ostoksilla. Mä nyt ostin vain muutaman paidan (kun kerran lähes kaikki oli kympillä), mutta miehelle ostettiin (kalliit) farkut kerrankin ja alesta huppareita ja t-paitoja. Joten ihan hyvä saldo.

Outik, noi on jänniä noi o-testit. Kun mähän testasin su-päivällä just ja just positiivisen, ja sitten su-illalla selvästi positiivisen, missä testiviiva oli kontrollia vahvempi. No, mun mielestä ovis oli kyllä AIKAISINTAAN ti-iltana, eli hyvä jos tuli sen 48 tunnin sisään, mikä siinä testissä sanotaan. Mutta enpä sitten tiedä, kaipa se joskus selviää.

Sen takia oon vähän huolissani tietty, kun viiva on kyllä vahvistunut mutta on pari päivää viime kertaista "perässä". Eli ehkä se ovis vain oli myöhemmin, kuten aattelinkin. Tänään siis testattu selkeät kaksi viivaa, mutta testiviiva oli varmaan puolet haaleampi kuin kontrolli. Eilen siis olisi pitänyt menkat alkaa. Positiivista on se, että ei ole kyllä yhtään menkkaolo, ja lisäksi tissit on ihan tosi kipeät. Kipeämmät kuin viimeksi, jopa. Ei kyllä kivaa siinä mielessä, että niihin ei saa koskea... ;)

No niin, tulipa taas omaa napaa vatvottua, pahoittelen tätä. Tää on vaan taas niin... Ei oikein haluttais uskoa, kun se pettymys sitten kuitenkin vielä tulee...
 
Tinsula
Ihanaa Eemi, Onnittelut!!!!
Mulla tikutettu ovis eilen ja tuli kyllä hyödynnettyy ja varmuudeks nostin jalatki ylös puoleks tunniks. Menkojen pitäis alkaa häistä seuraavan päivänä. Joten toivon todella meille ihanaa häälahjaa.... toiveet korkealla :)
 
Ellesse
Hei Eemi! Tulin mäkin tunkeilemaan tänne teidän ketjuun. :) Me siis kirjoiteltiin yhdessä siellä Kesän 2008 vauvakuumeisissa, kunnes kaikki muut plussas paitsi me. Vaihdoin nimimerkin sen jälkeen Dinnaksi ja oon nyt sitten kirjoitellu tuolla "haaveissa vauva" ketjussa. Onneksi olkoon plussasta!

Mulla alkoi nyt vihdoin menkat esikoisen jäljiltä ja epäilen oviksen juuri menneen, nyt siis jännään mäkin, että josko ois oikeesti mahiksii plussata ja päästäis mekin molemmat vihdoin odotuspuolelle! :) Koska sul ois muuten la?
 
Eemi
Hyvä Tinsula, tuosta se lähtee! Kun saa kunnolla hyödynnetyksi, niin ei ainakaan yrityksen puutteesta jää kiinni! ;)

Ellesse, moi; mä poikkeilen kanssa välillä tuolla teidän ketjussa lukemassa ja välillä kommentoin... Niin kuin nytkin tuota Myyn tilannetta, kun se on ihan hirveä. Itellä kävi siis samoin kun viimeksi tärppäsi, ja kyllä oikeasti vieläkin tuntuu katkeralta se pala. Mutta nyt tsemppiä itse kullekin, että siirryttäis lopullisesti tuonne toiselle puolelle!

Mulla la menee sinne syyskuun alkuun, omien laskujen mukaan n. 7.9. oviksen perusteella. Kun kierto on ollut vähän mitä sattuu... Mutta eipä tässä uskalla hirveästi hehkutella, ainakaan ennen kuin varhaisultra on käyty katsomassa jossain vaiheessa.
 
Eemi
Lista:

Eemi, 24+24, y 11/07 alkaen, km 11/08, Varsinais-Suomi
Jolly, 33v, y 4/08 alkaen, tyttö 3v, P-Pohjanmaa
Sini, 34 v, y 05/08 alkaen, km 08/08, tyttö 3½ v, Pääkaupunkiseutu
Outik, 26 v, y 01/08 alkaen, Uusimaa
Tinsula, 27+35, y 06/08 alkaen, Varsinais-Suomi
Nilla87, 21v+22v y 04/08 alkaen, Helsinki
Mneme, 25, y 12/07 alkaen, Häme
Moon Fairy, 22-v + m 29-v, y 05/08 alkaen, E-Savo
titak 31v, y 08, km12/04, poika 05, Itä-Suomi
tuiskuli 25v + m 28, y 12/07, keski-suomi

Plussanneet:

Sini, + testi 2.12.2008, la 11.8.2009
Nilla87 + testi 11.12.2008 la..??
Eemi + testi 28.12. la 7.9.

Lisäilinpä tuohon noin suurin piirtein itsenikin. Jospa tämäkin kesken menee, niin vaihdellaan taas tilastoja.
 
titak
Huomenta!

Järkyttävän nopeasti viikko meni, kun sitä taas valitettavasti löytää itsensä sorvin äärestä. Olisin niiiiin mielelläni jatkanut kotona oloa. Voi kunpa täällä töissä selviäisi maaliskuun puoleen väliin hengissä, niin sit ois tuo projekti ohi. Ahdistaaaaaaaa.

Yllättävän pirteä olen ollut, vaikka tässä kierrossa ei tärpännytkään. Tosin kyllä se alakulo tulee viimestään sit, kun menkat alkaa. Meillä oli kuitenkin "vasta" kolmas kunnollinen yrityskierros, kun aikaisemmin ollan tjottailtu ja välillä on ollut kuukausi, ettei olla yritetty lainkaan, kun mies on ollut poissa.
Mut kieltämättä olen hiukan hämilläni tuosta oviksestani, että se on niin aikaisin. Toivottavasti kaikki on kuitenkin ok. No, pitää tikutella taas seuraavassa kierrossa.

On muuten romantiikka kaukana, kun tässä olen kalenteria lärännyt ja arvioituna ovisaikana joudumme miehen kanssa tekemään vaikka mitä järjestelyjä, jotta saamme mahdollisuuden yrittää... meillä mies siis harvoin on öitä kotona...

Työmotivaatio siis kateissa, mut hei... tästä nää päivät lähtee pitenemään, jei!!!!

Eemi saa nyt luvan pysyä tuolla plussanneissa =))))).
 
ex-jolly
Täällähän on hyviä uutisia, oikein paljon onnea plussasta Eemi!!! On varmaankin epäuskoinen ja -toivoinen olo sen viimekertaisen tapahtumasarjan jälkeen, mutta toivotaan ja uskotaan nyt parempaan! Olis kyllä jo sinun aika!

Olen jonkun kerran palstalla käynyt lukemassa, mutta on jotenkin niin örkki olo koko ajan, etten ole viitsinyt mitään edes itsestäni ilmoitella. Aika tuskaa on vaan odottaa ja pelko aaltoilee ylös alas, en vaan voi sille mitään. Eikä ole edes opereissoni-aikaa vielä tullut =(

Menkat on pysyny loitolla, kiitos pilsujen. Eikä pattikaan ole onneksi nyt vaivannu, välillä sen melkein unohtaa.

Palailen taas juttuun kun on jotain raportoitavaa. Pysykäähän muut ahkerasti keskustelussa kiinni, plussanneet ja plussaamattomat, ja extra-tsuper-hyper-tsempit kaikille plussaa odotteleville, ja extra-tsuper-hyper-onnittelut vielä Eemille! ;D
 
Sini-
Kominkertainen eläköön huuto Eemille! :) Ihanaa, juurikin näitä uutisia halusinkin lukea! Nyt vaan toivomme parasta, päivä kerrallaan eteenpäin.

Itse en uskalla ollenkaan ajatella tulevaisuutta, seuraava etappi on ultra viikon päästä, sen jälkeistä aikaa en vielä mieti. Näin tämä varmaan menee koko raskaus, jos se siis vaan saa jatkua. Vuotoa ei ole ollut, mikä on tietysti hyvä, mutta samalla kun tiedän sen mitä todennäköisemmin tulevan jossakin vaiheessa, niin toivon, että alkaisi nyt sitten, jotta tietäisi kuinka sen kanssa käy.

Meidän piti jouluna kertoa molempien vanhemmille raskaudesta, mutta jotenkin tuli vaan sellainen tunne, että pidetään tieto vielä vaan itsellämme eikä sitten kerrottu. Ehkä he jotakin arvailivat, mutta kukaan ei mitään kommentoinnut. Eivät ehkä uskaltaneetkaan kommentoida, koska kyllä se km oli kuitenkin sen verran arka paikka, että ei tuosta aiheesta kukaan kehtaa vitsiä vääntää. Katsotaan nyt ainakin ensin tuo viikon päästä oleva ultra, kerrotaan ehkä sitten tai sitten ei vieläkään.

Sen verran anoppi tosin sanoi, että hän oli käynyt jollakin "parantajalla".... no tämä ihminen oli sanonut, että toinen lapsenlapsi on tulossa. Minä sitten siihen vaan, että no, toivottavasti....

Nyt on muuten kauhea nuha ja mies makaa kotona kuumeessa, toivottavasti nyt vaan menisi nopeasti moinen flunssa ohi, kun ei oikein mitään lääkettäkään tässä viitsi ottaa.

Mutta Eemille vielä superpaljon onnea! :)
 
Eemi
Kiitti kaikille onnitteluista. :) Samalla fiiliksellä vissiin mennään Sinin kanssa, odottelu on yhtä tuskaa tässä vaiheessa. Mä odotan kanssa, Sini, sitä sun uutta ultraa kuin kuuta nousevaa... Niin toivon, että saisitte viimeinkin kunnolla hyviä uutisia. Ja no, sehän on loistavaa ettei vuotoa ole. Onneksi ei enää tarvitse odottaa kuin se viikko.

Jolly, kävisitpä useammin päivittelemässä. Kun työn puolesta olen parin endometrioosileikkauspotilaan juttuja hoidellut, niin kävit mielessä. Ei auta kuin odottaa operaatioaikaa ja sen jälkeen toivoa parasta mahdollista tulosta. Ollaan hengessä mukana kuitenkin!

Titakin kanssa sama meininki, ei työt kiinnostaisi. Onneksi mulla alkaakin ne kumminkin vasta perjantaina, joten saa tässä vielä sinne asti lomailla. Aattelin mennä vielä ilman miestä vähän ostoksille tänään, jos vaikka katselis itselle vähän enemmän tällä kertaa. Outoa kyllä tuo, että sulla ovis tuli aikaisin mutta menkkoja ei... Onko sulla ennen käynyt samalla lailla?

Jep. Mä kärsin niin hirveistä tissikivuista kyllä, ettei viime kerralla ollut mitään tällaista. Joka vatsan vihlaisua sitä vaan pelästyy ihan hirveästi... Ja viime yönä näin unta, että vuoto alkoi. :( No, ei auta kuin odotella ja kitkutella eteenpäin.
 
titak
Eemi: en tiedä onko mulla aikaisemminkin ollut ovis näin aikaisin, tästä kierrosta testasin vasta ekaa kertaa. Tosin tikuttelin silloin neljä vuotta sitten ja silloin mielestäni ovis oli "normi" aikaan. Siksipä vähän mietityttää, et onko jotain häikkää, kun ajankohta on näin aikaistunut. Tänään mulla on kp27 eli tänään tai huomenna alkaa punaisen meren päivät.
Noi sun tissikivut kuulostaa todella hyvältä =), vaikkei siltä ehkä tunnukkaan.

Jollylle ja Sinille paljon jaksamista odottelun ja epävarmuuden kanssa. Nyt se aika saisi mennä nopeasti, jotta piina loppuisi.

Mitäs uudenvuoden suunnitelmia teillä on? Meillä ei erikoisempia, lasten ilotulituksen jos kävis katsomassa. Kotona pitää kuitenkin sit olla hyvissä ajoin, kun pitää yks jätkänpätkä laittaa nukkumaan =).
 
Moon Fairy
Isot onnittelut Eemille! Toivottavasti kyytiläinen pysyy matkassa. :)

Tänne ei oikeestaan mitään uutta... Taustalla olen koko ajan lukemassa, mutta usein ei ole mitään kommentoitavaa niin jää höpöttelytkin vähemmälle.

Kp 15 eli eilen bongasin ovislimat, kp 11 ja 12 tunsin oviskipuja(?) ja pupuilu on jäänyt tosi vähäiseksi... En usko että tässä kierrossa tärppää kun kp 12 möyhittiin peittoja. Oiskohan se ovis ollut sitten eilen, että tuskinpa ne simpat enää kp 12:lta on siihen säilyneet. Töiden parissa molemmilla mennyt niin ei oo sitten jaksanut peuhata. Nyt ois kahdeksi viikoksi eteenpäin töitä, eri pätkiä eri osastoilla, rasittavaa kun joutuu opettelemaan kaiken ja sit kun vähän muistaakin jotain niin vaihtuu jo työyksikkö! Ei pitäisi valittaa kun on töitä mutta eihän sitä ikinä ole mihinkään tyytyväinen. :D

Tsemppiä kaikille yritykseen ja pidetään se täti loitolla! ;)
 
Sini-
Aloita päiväsi PanadolHotilla! Voi jessus, että mulla on kamala nuha. En oikeasti muista koska olisi näin kauheaa nuhaa ollut viimeksi. :-( Ja tuo PanadolHot maistuu ihan helvetin pahalta, mutta se nyt on suurinpiirtein ainoa lääke oloa helpottamaan, joten ei auta valittaa.. voihan sitä tietysti ilmankin olla.
 
Eemi
Sini: Panadol Hot on hyvää, koska siitä tulee hyvä olo! Viimeisen viikon sitä kittasin päivittäin, nyt on onneksi jo sen verran helpottanut, ettei enää tarvitse. Mutta että tauti on löytänyt tiensä teillekin? Voi harmi... Meillä mies on vasta sairastumassa, mutta mulla siis menossa jo ohi.

Moon Fairy, kyllä vaan ne simpat säilyy. Kun mä oon tässä nyt ihan oikeasti miettinyt, koska se mun ovis mahtoi olla... Niin varmaan sitä ennen 24-48 tuntia oli viimeinen seksikerta. Oikeasti epäilen, että lähemmäs sitä 2 vuorokautta meni se väli, kun positiivinen tuloskin tuli vähän myöhempään. Mutta mahdollista se on, joten mä peukutan!

Niitä uudenvuoden suunnitelmia ei hirveästi nyt ole. Me kun asutaan aika lähellä keskustaa ja koira pelkää paukkuja ulkosalla (sisälläkin hiukan), niin tarvii olla sen kanssa kotona. Viime vuonna, kun se oli vasta 6-7 kk vanha, niin piti pitää koko ilta sylissä sitä... Toivottavasti siihen samaan ei enää mennä, se on aika rotisko jo. ;) Mutta siis, ei kovin villit suunnitelmat. Eikä nyt niin hirveän villit olis muutenkaan tässä tilassa - pääsenpäs sanomaan noinkin!

Lähdetään tästä Ikean aleen kaverin kanssa aamupäiväksi pyörimään, josko löytäisin jotain kivaa (ja halpaa). Ukko osti eilen uuden telkkarin meille makkariin, että voi pelata sillä sitä Nintendo Wiitä - kyllä, se sai sen työpaikalta joululahjaksi. Että kova on meno - ja makkarin järjestys meni siis uusiksi. Sinne pitäis jotain keksiä.

Mä kävin muuten eilen yllärityöhaastattelussakin, ja toivon tosi lujasti, että saisin sen työn! Se kestäis jopa yli mun raskausajan, JOS kaikki nyt menee hyvin. Ja sais tehdä samaa hommaa koko ajan... Oon niin kyllästynyt singahtelemaan osastolta toiselle ja opettelemaan uudet hommat ja uudet työkaverit koko ajan, eli sama tilanne siis kuin Moon Fairylla. Mutta toivossa on hyvä elää!
 
outik
Kylläpäs Eemiä onni potkii ;) Onnittelut nyt siis työpaikastakin!

Meilläkään ei mitään uudenvuoden suunnitelmia ole. Toinen koira pelkää raketteja, joten yritetään pysytellä kaukana niistä. Tosin, meillä siellä metsän keskellä ei pahemmin poksuttelevia naapureitakaan ole, joten ei hätää :) Varmaan syödään vähän paremmin ja yritetään pysytellä hereillä puoleen yöhön, vaikka toisaalta, miksi? Kun ei ole edes niitä raketteja katsottavana ;) Miehen puheista olin kyllä ymmärtävinäni, että vois ihan hyvin olla ruokayllätys odottamassa huomenna kun tuun töistä, kun se itse on vapaalla. Toivotaan parasta :)

Mua ärsyttää. Eletään taas tätä piinaviikkoaikaa. Menkat ois odotettavissa joskus loppiaisen jälkeen ja vaikka mä tossa pari päivää sitten olin ihan toivoni menettänyt (kuten vissiin tännekin purkauduin), niin nyt taas alkaa miettiä ja hilata sitä toivoa ylöspäin. Kummallinen tää ihmisen (tai naisen) mieli... Vitsit kun pystyiskin suhtautumaan järkevästi tähän hommaan. Onneks on tulossa vähän muuta ohjelmaa, vapaapäivien muodossa, niin ei tarvi täällä töissä istua ja murehtia.
 
tuiskuli:)
Tilasin clear bluen digitaalisen ovis testin. Saa nähdä milloin otan käyttöön. Nyt jotenkin ärsyttää kun ei mitään oireita oviksesta ollut (hei, meillähän on muka taukoa sen mun lääkityksen takia!?, ei onnistu kyllä stressaamatta oleminen).

Eemille onnea, onni tosiaan potkii:) Ihanaa!

Outkin kanssa ihan samoja fiiliksiä, vaikka tietää että ei ole mitään odotettavaa niin piina viikot on käynnissä. Sinille kovasti paranemisia ja Moon Fairylle peukutukset, josko ne simpat eläiskin:)

Tänään alkaa muuten loma, kaksi ruhtinaallista viikkoa!!! Jes!

 
Sini-
Onnea Eemi työpaikasta! :)

Voi kun olisikin lomaa... olen tosi kade tuiskulille... meillä on töissä vuoden kiireisin aika, joten vaikka olenkin aikamoisessa flunssassa, niin silti vaan pakko olla töissä. :-(

Ja Moon Fairy, kyllä ne simpat voi elää viisikin päivää, joten ihan hyvät on mahkut. Tytöthän elää kauemmin, joten jos hedelmöitys tapahtuu "vanhoilla" simpoilla, niin luultavammin tulee tyttö! Pojat ovat siis nopeita, mutta kuolevat nopeammin, tytöt taas hitaampia, mutta kestävämpiä.

Toivon, että meille ei tule mitään uuden vuoden suunnitelmia, ei nimittäin yhtään jaksaisi... tekisi niin kovasti vaan mieli käpertyä peiton alle ja juoda teetä.. Oma olo on muuten ollut koko viime viikon tosi väsynyt. Oksentanut en ole kertaakaan, mutta tosi oksuolo on ollut. Paitsi nyt sitten viimeiset kaksi päivää... kamala flunssa päällä, mutta ei okseta yhtään! Joko kaikki ei ole masussa hyvin tai sitten kroppa katsoo, että tuossa flunssassakin on nyt tarpeeksi kestämistä, ei viitsi enää oksutusta laittaa siihen kaupan päälle... olisikohan se niin fiksu? :) Mutta siis oikeasti vähän huolestuttaa, että mihin pahaolo katosi... no, ei auta, viikon päästä ollaan taas vähän viisaampia.

Ja Jolly, käy nyt ihmeessä useammin kertomassa kuulumisiasi! On ihan ikävä!
 

Yhteistyössä