VUODEN ENSIMMÄINEN PÄIVÄ :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Huomenta vaan kaikille!!!!
Maistuisiko sumppi ?? :wave: :p
Itse hörpin rauhassa ja hiljaisuudessa kun perhe vielä koisaa.

Tänään ei mitään suunnitelmia. Ihanaa. :)
Ja pakkasta ulkona riittää ...

Eilen valettiin taas perinteiseen tapaan , tyttö sai taas rahaa roppakaupalla tinaansa .. Ja mulle ja miehelle tuli tällä kertaa identtiset tinat :D Mitähän se meinaa ? :heart: :heart: Muodoista päätelleen joko joutsenet tai lastenvaunut .

Söin jo puuron ja join teen. Seuranani oli aamuvirkku esikoinen. Seuraavaksi ajattelin tarkistaa talon feng shui -symboleiden sijainnit, katsoa leffan nimeltä Adam tai vaihtoehtoisesti jatkan Kova laki: rikollinen mieli -maratonia. Opiskelua voisin tänään poikkeuksellisesti siirtää puolille päiville.

Hyvää uutta vuotta vaan kaikille! :wave: Meillä mies lähti reissuun klo 4.50 ja palaa loppiaisen vastaisena yönä joten ei erikoisia suunnitelmia. Tuntuu tu ulevan joten katsotaan lähdetäänkö hiihtämään. Lämmitystä myös tiedossa.

Huomenta & hyvää Uutta Vuotta!
Tulin töihin jo yhdeksäksi ja olin luultavasti liki ainoa koko Helsingissä joka oli hereillä jo tunti sitten...Lukuunottamatta sitä bussinkuljettajaa joka minut tänne toi :D.
2009 oli kyllä (mulla) niin loistava, että epäilen että josko uunituore vuosi voi enää pistää paremmaksi. Mutta ainahan toivoa voi :).

Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Huomenta & hyvää Uutta Vuotta!
Tulin töihin jo yhdeksäksi ja olin luultavasti liki ainoa koko Helsingissä joka oli hereillä jo tunti sitten...Lukuunottamatta sitä bussinkuljettajaa joka minut tänne toi :D.
2009 oli kyllä (mulla) niin loistava, että epäilen että josko uunituore vuosi voi enää pistää paremmaksi. Mutta ainahan toivoa voi :).

Heräsin jo ennen kuutta, täällä Helsingissä. En vain ole poistunut kotoani.

^Muutamat valot ikkunoissa jo bongasin Mannerheimintiellä, mutta kadut oli kyllä niin uskomattoman autiot...en mä itsekään liiku mihinkään tähän aikaa, jos vain vapaata on. Se on aina yhtä hämmästyttävää, miten kaikki 582 169 asukasta (Wikipedia :D) katoaa yhtäkkiä maan alle! Tunnelma lumisilla kaduilla oli hieno.

Huomenta ja onnellista uutta vuosikymmentä! :D
Täällä Pikkumies otti eilen vuoden viimeisen päivän kunniaksi ensiaskeleensa ja minä täällä kahvikuppi kädessä ihmettelen vieläkin... :laugh: Väsyttää pirusti vaikka ihan limulinjalla oltiin ukon kanssa molemmat eilen. Piti sitten kuitenkin väen vänkäämällä valvoa sinne puoleen yöhön ja esikoinen heräsikin jo ennen kuutta... :snotty: Onneksi nukkuivat yön hyvin paukuttelusta huolimatta!

Mukavaa vuosikymmenen ensimmäistä pakkaspäivää kaikille! B)

Yhteistyössä