vtuttaa kun nuo naapurin pojat tuli tuohon ikkunan taa pärisyttään mopoja!!!voiko...

  • Viestiketjun aloittaja prkl!!!
  • Ensimmäinen viesti
"Hemmo"
Mua kanssa vituttaa noi helvetin mopot, tekisi joskus mieli käydä laittamassa kirveellä paskaksi. Kauhee meteli tollaisesta vehkeestä joka kulkee yhtä lujaa kuin polkupyörä.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
prkl!!
Karjasin niille että painukaa muualle ,pärisyttää kahtakauhiammin...valiitti joain takasi! sanoin et soitan poliisit tänne, on vielä 13-14vuotiaita nuo!! joo en ois muuten näin raivo, mut jsut tultiin pojan kans sairaaasta kotiin ,oon nälkänen ja väsyttää ku puoli4 noustu yös et ehitään seiskaksi sairaalaan!!!ja tuo lapsi vielä märisi koko illa j aoli tosi vaikee saada nukkuun.
 
Karjasin niille että painukaa muualle ,pärisyttää kahtakauhiammin...valiitti joain takasi! sanoin et soitan poliisit tänne, on vielä 13-14vuotiaita nuo!! joo en ois muuten näin raivo, mut jsut tultiin pojan kans sairaaasta kotiin ,oon nälkänen ja väsyttää ku puoli4 noustu yös et ehitään seiskaksi sairaalaan!!!ja tuo lapsi vielä märisi koko illa j aoli tosi vaikee saada nukkuun.
Jos puhuisit heille kuten ihmisille puhutaan, niin vastaanotto olisi ehkä paljon suopeampi.

Et voi vaatia nuorisolta hyvää käytöstä, jos itse karjut heille kuin eläimille...eikä ole nuorison vika, jos lapsesi on hankala saada nukkumaan, jos sulla on nälkä, yms.
 
Deleted member 70007
Meillä kanssa, aluksi sanoin aina ihan kohteliaasti muutaman viikon, mutta kun samat naamat joka ilta siellä, niin kyllä se tympäsee. Nostin tytön ikkunaan ja sanoin tuuletusikkunasta, että "Tässä on puolivuotias Kiiani, joka huutaa ku riivattu, ja oon yrittäny saada sitä nukkumaan pari tuntia. Ja aina kun se nukahtaa, se herää tohon teidän moottoripyöräsekoiluun. Että tuutteko te helvetti laittamaa sen nukkumaan vai lähettekö muualle?" Ja koko helahoito neidin korviaraastavalla huudolla säestettynä, eipä ole enää näkynyt noita herroja :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
"vieras"
Niin mopopojille voi käydä räyhään mutta jos vaimo sanoo juhlivalle miehelle ja hänen kavereilleen,että voisitteko laittaa musaa vähän pienemmälle niin olet tiukkapiponen valittava akka. Vaikka lapsi ei pysty nukkumaan. Joo että näin tällä kertaa.
 

Yhteistyössä