v'ttu teitä aitejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja femakko:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jännä kun tämäkin on käännetty naisten syyksi, huomaatteko? :) Miehen saamattomuus, empatiakyvyttömyys ja totaalinen velliperseily on siis NAISEN syy. Toimiiko logiikka myös toistepäin- saako miehiä syyttää isänpäivänä siitä kun eivät vaatineet vaimoltaan hienoa päivällistä, eihän se vaimo semmoista itse älyäisi laittaa?
Joo tässä olikin siitä kyse.. Mun pointti on vaan se et miksi naiset ei pidä omia puoliaan vaan antaa miesten kohdella itteensä ku vanhaa tiskirättiä.

Koska niitä naisia pelottaa että mies jättää. Suomalainen mies ei kestä vahvaa naista, joka tuntee arvonsa (ei tarkoita sitä että nainen käyttäytyy kuin sika). Siksihän nuo miehet hakee koko ajan enemmän nippanappa täysi-ikäisiä "vaimoja" Aasiasta...

No sääliks käy sellaisa naisia. Ja mä en ainakaan jaksa enää kuunnella sitä. Oonkohan mä sit vaan jotenkin vahvempi mut tulis mieleenkään et olisin tollasessa parisuhteessa lopun elämääni, siinähän menee oma elämä hukkaan? Miksi sitä miestä ei voi jättää, koska aivan vamasti sä löydät arempaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se sanominen ei kuule auta ja luovuttaakkaan ei sit ihan helpolla haluais! Ja valitettavasti selvis et tuo on tollanen saamaton paska vasta sitten kun oli jo myöhästä. Niin että myötätunnot kaikille niille joilla on kotona saman lainen vätys!

thänks <3

Jännä kun tämäkin on käännetty naisten syyksi, huomaatteko? :) Miehen saamattomuus, empatiakyvyttömyys ja totaalinen velliperseily on siis NAISEN syy. Toimiiko logiikka myös toistepäin- saako miehiä syyttää isänpäivänä siitä kun eivät vaatineet vaimoltaan hienoa päivällistä, eihän se vaimo semmoista itse älyäisi laittaa?
Joo tässä olikin siitä kyse.. Mun pointti on vaan se et miksi naiset ei pidä omia puoliaan vaan antaa miesten kohdella itteensä ku vanhaa tiskirättiä.

Siksi koska ulkopuolinen paine pitää perhe koossa on todella vahva ja se että on kaksi aikuista hoitamassa taloudellista puolta. Yksinhuoltajaksi ryhtyminen voi olla monella vaikea paikka, vaikka niin järkevintä olisikin, pelätään sitä miten selvitään, miten lapset selviää. Tälläkin palstalla haukutaan näitä ex-puolisoita ja myös uusia puolisoita ja saa lukea kuinka vaikeaa on kun nykyisen miehen aiemmat lapset sotkee perhekuviot sun muuta.
Elämä ei ole kaikille niin helppoa kuin mitä ap:lle ehkä on.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Onko sun paha olla?

osu ja uppos
koko ajan saa lukee alotuksia ku paska päivä ku mies sitä ja tätä...Taas se ryyppää, ei se hoida lapsia yms paskaa.. Miksi niitä lapsia täytyy tehdä tollasten idioottien kanssa, koska pohjimmiltaan, lapset siitä kärsivät eniten kun kotona tapellaan ja äiti on kiukkuinen.?

Sama on ärsyttänyt minua myös kauan. Ja jos täällä on joku jolla menee hyvin ja on rakastava mies ja perhe vielä koossa niin sillon elää niiiin mustavalkosta elämää. ja on muutenkin paska ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Vedä nyt syvään henkeä äläkä keuhkoa. Turhaa kai sä toisten puolesta/takia ärsyynnyt. Mene viettämään äitienpäivää sen perheesi kanssa, jospa sitten tulet hiukan paremalle tuulellekin. :)

Ps. Kiroilu on tyhmää. :snotty:

No mulla on aikaa nyt keuhkota, oma mies lähti lasten kanssa anoppiaan katsomaan ja palautuu vasta illalla. Sain mäkin aamulla kahvit ja oli tehnyt mulle aamupalan jälkiruokineen valmiiks. Vaikka nimenomaan sanoin eten pyydä eikä mua vasten tarvitse.

On sanottava vielä, että te jotka vaahtoatte muille, että miksi te suostutte piiaksi ja miksi te olette tuollaisen miehen kanssa, niin teidän on paha sanoa mitään, kun ette ole itse sellaisessa suhteessa eläneet, ette te voi sanoa miten te loppujen lopuksi itsekään toimisitte jos sellainen mies osuisi kuvioihin. Sitä kun voisi itsekin huomata miten vaikeaa sellaisesta suhteesta on lähteä ja tunnetusti rakkaus on sokea.

Mun mielestä NE äidit joita mies ja lapset eivät ole muistaneet tänään mitenkään voisivat katsoa peiliin. Ehkä teistä ei oikeasti välitetä koska olette itsekkäitä marttyyrejä ja odotatte erikoiskohtelua muilta, ja kostoksi murjotatte ja näytätte pahaa mieltänne jos ajatuksianne ei lueta.

Hävetkää.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
En kans ymmärrä tommosia piika-naisia ollenkaan. Ei ole tainnu aivot kehittyä täyteen mittaansa.

tää piikanainen tekee hommat lasten tähden. Ettei tarvitse paskaisessa ja kylmässä kodissa asua ja että ruokaa on joka päivä ja että vaatteita on aina puhtaita ja rymy-Eetuna ei tarvitse kulkea. Ehkä mun aivot on sitten narikassa, mutta kyllä koska lapset olen tehny niin heistä myös huolehdin ja heidän parasta ajattelen ja sen vuoksi että ukko onkin osottautunut osaaottamattomaksi itsekeskeiseksi mulkvistiksi ei saa mua lopettamaan näitä hommia! Ja kyllä perskele valitan kun en uskonut että tollaseksi ajansaatossa muuttuu.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
En kans ymmärrä tommosia piika-naisia ollenkaan. Ei ole tainnu aivot kehittyä täyteen mittaansa.

tää piikanainen tekee hommat lasten tähden. Ettei tarvitse paskaisessa ja kylmässä kodissa asua ja että ruokaa on joka päivä ja että vaatteita on aina puhtaita ja rymy-Eetuna ei tarvitse kulkea. Ehkä mun aivot on sitten narikassa, mutta kyllä koska lapset olen tehny niin heistä myös huolehdin ja heidän parasta ajattelen ja sen vuoksi että ukko onkin osottautunut osaaottamattomaksi itsekeskeiseksi mulkvistiksi ei saa mua lopettamaan näitä hommia! Ja kyllä perskele valitan kun en uskonut että tollaseksi ajansaatossa muuttuu.
no ei muuta ku kko pihalle, koska sä ansaitset parempaa.

Vedä nyt syvään henkeä äläkä keuhkoa. Turhaa kai sä toisten puolesta/takia ärsyynnyt. Mene viettämään äitienpäivää sen perheesi kanssa, jospa sitten tulet hiukan paremalle tuulellekin. :)

No mulla on aikaa nyt keuhkota, oma mies lähti lasten kanssa anoppiaan katsomaan ja palautuu vasta illalla. Sain mäkin aamulla kahvit ja oli tehnyt mulle aamupalan jälkiruokineen valmiiks. Vaikka nimenomaan sanoin eten pyydä eikä mua vasten tarvitse.
Ai kun sä oot vaatimaton. Mä kyllä ihan pidän itsestäänselvyytenä että saan herkullista ruokaa vartavasten mulle tehtynä. :xmas:

Mutta, miksi sä pilaat "vapaapäivä" murehtimalla moista? :o Ota vaikka hyvä kirja käteen ja uppoudu siihen, ei nouse verenpaineetkaan. :)

Mulla myös tuttavapiirissä yks pariskunta ja sit kun nähdään niin kaataa kaikki paskat mun niskaan.. Juu en oo sit viittiny sanoo et v'ttu tekis asialla jotain, ei siihen mulle valittaminen oikeen tuppaa auttaa.

en kyl menis hirveesti itteäni kehumaan, jos vielenkäyttö on tämmöstä |O

Ai kun sä oot vaatimaton. Mä kyllä ihan pidän itsestäänselvyytenä että saan herkullista ruokaa vartavasten mulle tehtynä. :xmas:

Mutta, miksi sä pilaat "vapaapäivä" murehtimalla moista? :o Ota vaikka hyvä kirja käteen ja uppoudu siihen, ei nouse verenpaineetkaan. :)

No näinhän se on, rupes vaan niin ottaan päähän kun aattelin et olisin ollut hetken aikaa palstalla niin ei muuta ku valitusta miehistä. Ei munkaan mies mikään täydellinen mut kohtelee naista ku pitääkin.. Eikä pidä minään piikana, kutn en mäkään miestä.

Joo siis niinhän se just on! Aivojen kehityksestä tässä nimenomaan on kyse! Voi myös olla et tollasilla kirjottajilla on siinä aivojen kehityksessä jotain vikaa!!!

Kyllä ihmisen täytyy olla T Y H M Ä jos palvelee toista aikuista päivittäin kotonaan ja pitää sitä normaalina. Tekee kaikki kotityöt jne.

No ei sitä välttämättä pidetäkkään normaalina vaan ehkä asialle on yritetty tehdä jotain mutta asiat eivät silti muutu. Mutta ei haluaisi luovuttaakkaan koska niitä hyviäkin päiviä on. Ei se kuule ole mitään hauskaa olla sellasen vätyksen kanssa, mutta toivo siitä et se sohvaperuna muuttus auttaa jaksamaan ja jos ei näin kuitenkaan sitten käy niin sitten ei varmaan ole muuta vaihto ehtoa kun rikkoa perhe ja jättää mies itsekseen nysväämään sohvalle. Mutta typeryyden kanssa sillä ei minun mielestäni ole mitään tekemistä! Ja jos ei edes se toinen niitä tee niin kukas helvetti ne sitten tekee? Pitäiskö sitä ruveta pitämään lapsia nälässä ja kämppä rempallaan ihan vaan siks et joku on sitä mieltä et se on tyhmä kun niin tekee?

Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
:kieh: :kieh: no en mä kyl sitäkään halua että mua kohdeltas kuin "kukkaa kämmenellä".. |O kyl sen ukon pitää uskaltaa sanoa vastaanki..
no juu en mäkään ja kyllä miehen pitää mies olla eikä mikään pullamössöpoika.

Yhteistyössä