A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja femakko:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo tässä olikin siitä kyse.. Mun pointti on vaan se et miksi naiset ei pidä omia puoliaan vaan antaa miesten kohdella itteensä ku vanhaa tiskirättiä.Alkuperäinen kirjoittaja femakko:Jännä kun tämäkin on käännetty naisten syyksi, huomaatteko?Miehen saamattomuus, empatiakyvyttömyys ja totaalinen velliperseily on siis NAISEN syy. Toimiiko logiikka myös toistepäin- saako miehiä syyttää isänpäivänä siitä kun eivät vaatineet vaimoltaan hienoa päivällistä, eihän se vaimo semmoista itse älyäisi laittaa?
Koska niitä naisia pelottaa että mies jättää. Suomalainen mies ei kestä vahvaa naista, joka tuntee arvonsa (ei tarkoita sitä että nainen käyttäytyy kuin sika). Siksihän nuo miehet hakee koko ajan enemmän nippanappa täysi-ikäisiä "vaimoja" Aasiasta...
No sääliks käy sellaisa naisia. Ja mä en ainakaan jaksa enää kuunnella sitä. Oonkohan mä sit vaan jotenkin vahvempi mut tulis mieleenkään et olisin tollasessa parisuhteessa lopun elämääni, siinähän menee oma elämä hukkaan? Miksi sitä miestä ei voi jättää, koska aivan vamasti sä löydät arempaa?