VR:n lippuluukulla tänään:

bud
Hieman jo harmaantunut miesmyyjä: Lippu aikuiselle? Vai nuorelle..? Aikuiselle, vastasin. Hetken hiljaisuuden jälkeen tiedustelin nuorisolipun ikärajaa. 17v on aikuinen, vastasi myyjä (jos hilpeydeltäni ymmärsin oikein). Naurahdin sitten, että mä olen jo 27v, kohta 28v, kahden lapsen äiti, kiitin ja poistuin.

Ja ei, en pukeudu kuin teini, enkä meikkaa kuin teini. Mutta voi hyvä tavaton, en kai mä nyt oikeesti alaikäisestä menis?!!! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nanemone
ja totuus
Hieman jo harmaantunut miesmyyjä: Lippu aikuiselle? Vai nuorelle..? Aikuiselle, vastasin. Hetken hiljaisuuden jälkeen tiedustelin nuorisolipun ikärajaa. 17v on aikuinen, vastasi myyjä (jos hilpeydeltäni ymmärsin oikein). Naurahdin sitten, että mä olen jo 27v, kohta 28v, kahden lapsen äiti, kiitin ja poistuin.

Ja ei, en pukeudu kuin teini, enkä meikkaa kuin teini. Mutta voi hyvä tavaton, en kai mä nyt oikeesti alaikäisestä menis?!!! :D
Huomasi, että olet vajakki, menee lastenlipulla?
 
Äh, mulle käy noin jatkuvasti. Kaikkialla kysytään paperit, kaverit sitä aina jaksaa naureskella baariin mennessä.. Joskus muutamia vuosia sitten kun tuli enemmän matkusteltua junalla niin otinkin sen nuorisolipun monesti. :D Kukaan koskaan mitään kysellyt tai ihmetellyt.

Ikää tosiaan mullakin kohta toi 28, ja pari lasta. Ite otan sen vaan imartelevana, hyvin säilyneitä ollaan! :D
 
MacIhantosi
No suurin osa naisista vetää mummavaihteen päälle heti lasten jälkeen ja näyttävät sitten epämääräisesti nelikymppisiltä. Jos vain säilyttää itsensä, niin en ihmettele että vielä kolmekymppisenä kysytään papereita. Ei sellaiseen ole totuttu.
 

Yhteistyössä