Voitteko suositella avonin tuotteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kokeilemallahan se selviää. Joku löytää sen suosikkinsa ja omalle iholleen sopivan tuotteen marketin hyllystä, joku toinen Avonilta. Itse oon löytänyt avun Avonin tuotteista moneen ongelmaan, esim. hiusongelmaan, johon ei edes kampaamotuotteet auttaneet. Ja kas kummaa, Avonin alle 10 euron tuote poisti ongelman!

Aika turhaa alkaa haukkumaan omien kokemusten perusteella. Enhän minäkään kaikkia Avonin tuotteita käytä, jonkin olen todennut täysin sopimattomaksi itselleni, silti joku toinen on rakastunut siihen ihan samaan ja käyttää sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja ''''':
Alkuperäinen kirjoittaja evab:
ja ne tuotteet mitä myydään huutonetissä on uusia eli joku on ostanut niitä kotiin (konsultti) ja myy ne sitä kauttaa...

...musta tuo on törkeää huutiksen väärinkäyttöä. Varmasti vielä velottavat liikaa postikulujakin. Tosi kiskureita nuo avonleidit. Eivät osaa arvioida inventaariotarpeitaan, niin on pakko myydä huutiksessakin. Monikohan ostaa.

Ei kannata yleistää kuten nyt teet. Miulle ittelleni ei tulis mieleenkään myydä jossain huutonetissä ku se ei oo ees Avonin tapaista.

Joo, mieluummin annan kavereille ilmatteeks tai kaupanpäälliseksi noita ylimääräisiä tuotteita joita en itse käytä.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
En voi suositella, onhan niillä halpojakin tuotteita, mutta hinta-laatusuhde ei täsmää ainakaan näissä. Jopa esim. Yves-Rocher pesee avonin tuotteet mennen tullen..

Miksköhän Mary Kay on NIIIIN suosittu ja hyvä, jos Avon tekee osan niittenkin kamoista... Siis esim... :D :o

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
En voi suositella, onhan niillä halpojakin tuotteita, mutta hinta-laatusuhde ei täsmää ainakaan näissä. Jopa esim. Yves-Rocher pesee avonin tuotteet mennen tullen..

Miksköhän Mary Kay on NIIIIN suosittu ja hyvä, jos Avon tekee osan niittenkin kamoista... Siis esim... :D :o

En tiedä, ja miten se tähän liittyy? En oo ikinä ees nähnyt ainuttakaan MaryKayn purnukkaa, enkä tiedä niistä tuotteista yhtään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:

En tiedä, ja miten se tähän liittyy? En oo ikinä ees nähnyt ainuttakaan MaryKayn purnukkaa, enkä tiedä niistä tuotteista yhtään mitään.

No se olikin ESIM... =)

minä voin suositella joitakin tuotteita ja joitakin sitten taas en.

At-hiustenhoitoaineet ja -shampoot on havaittu omalla kohdalla toimiviksi.
Planet spa -tuotteet on aivan ihania (varsinkin oliivi-, ja viinitarhasarja)

meikit taas ei ole mun mielestä kovinkaan hyviä (tai ainakaan ne, joita olen kokeillut)
Ripsiväri ei levity kunnolla, luomiväripuikot katkeilee tosi herkästi käytettäessä (vaikka olen extravarovainen, kun puikon avaan. Muuten väri puikoissa oli ihana ja levittyi luomillekin tosi hyvin) meikkivoide haisi pahalle (en siis edes naamaan pystynyt laittamaan hajun takia) ja puuteri ei jotenkin sovi mun naamaan.
Ja nyt siis huomioidaan myös se meikkien osalta, että kaikki meikit eivät tietenkään ole samanlaisia, vaan ainoastaan noi muutamat mitä olen kokeillut nyt tähän mennessä.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Kokeilemallahan se selviää. Joku löytää sen suosikkinsa ja omalle iholleen sopivan tuotteen marketin hyllystä, joku toinen Avonilta. Itse oon löytänyt avun Avonin tuotteista moneen ongelmaan, esim. hiusongelmaan, johon ei edes kampaamotuotteet auttaneet. Ja kas kummaa, Avonin alle 10 euron tuote poisti ongelman!

Aika turhaa alkaa haukkumaan omien kokemusten perusteella. Enhän minäkään kaikkia Avonin tuotteita käytä, jonkin olen todennut täysin sopimattomaksi itselleni, silti joku toinen on rakastunut siihen ihan samaan ja käyttää sitä.

Minkäs perusteella sitä muuten sitten suosittelisi tai ei suosittelisi, ellei omien kokemusten? Vai tarkoitatko, että jos ei tykkää, on lupa sanoa vain neutraalisti että ei tykkää, eikä kertoa tarkkaa syytä? Tulkitsetko, että jos sanoo, että tuote omasta mielestä haisee pahalta, se on tuotteen haukkumista? Eikö sekin ole jonkun oma kokemus?

Minä voin suositella! =) Itse ainakin olen ollut tyytyväinen, ainakin niihin tuotteisiin mitä käytän. Vain pari tuotetta olen palauttanut kun ne eivät minulle sopineet. esim. Planet Spa tuotteet ovat aivan ihania.... Samoin se mutakäsirasva! :heart: Kesällä aurinkopuuterihelmet oli tosi hauskat, muuta ei tarvinnut, samoin irtopuuteri. Toki on siellä ei niin hyviäkin tuotteita, kuten joka sarjassa, mutta makunsa kullakin. Kokeilemisen arvoisia kuitenkin ovat. ja jos ihastut niin so what!! :heart:

Voin suositella, on paljon hyvää, mutta meikkejä on vaikea ostaa kun sävyt on aina erilaiset mitä kuvissa!

Mutta ihonhoitotuotteet, varsinkin vartalonhoito (Naturals, Senses, Skin So Soft) ja Solutions kasvoille on hyviä ja hyviä tarjouksia.

Niin ja hajuvedet on kivoja ja edullisia niin voi ostaa monta. =)

Jos kokeilee jostain sarjasta paria tuotetta ja toteaa ne huonoiksi, ei oikein vielä voi lytätä koko sarjaa. Avonilla varsinkin on aika laaja skaala.

Yves Rocheriin en kyllä verrata voi. Ne on kyllä ihme liimaa ne voiteetkin, mutta silti Yvesilläkin on muutama kelpo tuote.

Alkuperäinen kirjoittaja sensuroidako pitäisi:

Minkäs perusteella sitä muuten sitten suosittelisi tai ei suosittelisi, ellei omien kokemusten? Vai tarkoitatko, että jos ei tykkää, on lupa sanoa vain neutraalisti että ei tykkää, eikä kertoa tarkkaa syytä? Tulkitsetko, että jos sanoo, että tuote omasta mielestä haisee pahalta, se on tuotteen haukkumista? Eikö sekin ole jonkun oma kokemus?

Tuo mun kirjoitus oli tarkoitettu niille, jotka tyrmäävät kaikki Avonin tuotteet muutaman tuotteen perusteella. Jotkut jopa ilman kokeilemista. Kyllä minä ainakin sanon että MINÄ en pitänyt esim. jonkun tuoksusta, mutta ei se välttämättä kaikkien mielestä ole paha. Ja 3 kk:n palautusoikeus takaa sen, että sen voi palauttaa jos ei sitten tykkääkään.

Tuo mun kirjoitus oli tarkoitettu niille, jotka tyrmäävät kaikki Avonin tuotteet muutaman tuotteen perusteella. Jotkut jopa ilman kokeilemista. Kyllä minä ainakin sanon että MINÄ en pitänyt esim. jonkun tuoksusta, mutta ei se välttämättä kaikkien mielestä ole paha. Ja 3 kk:n palautusoikeus takaa sen, että sen voi palauttaa jos ei sitten tykkääkään.

Aika moni kyllä jonkun sarjan jostakin tuotteesta huonon kokemuksen saatuaan karttaa sen jälkeen koko sarjaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Aika moni kyllä jonkun sarjan jostakin tuotteesta huonon kokemuksen saatuaan karttaa sen jälkeen koko sarjaa.

Aika moni tietää senkin, että samalla sarjalla on esim. eri ihotyypeille sopivat tuotteet, eli ettei sarjan joka tuote sovi jokaiselle ;)

Minä suosittelen kyllä lämpimästi! Eivät kaikki tuotteet tietenkään kaikille sovi, mutta itse en käytä oikeastaan enää mitään muuta sarjaa. Konsulttina olen ollut yli 2 vuotta ja asiakkaani ovat olleet oikein tyytyväisiä. Palautuksia olen saanut vain kaksi! Ovat ehdottomasti laatutuotteita ja varsinkin ulkomailla suuressa arvossa, Suomessa vain tupataan epäilemään kaikkea uutta. Avon löytyy muuten myös suosituimpien brändien listalta (top 100), jossa muita kosmetiikkayrityksiä ei lorealin ja nivean lisäksi ole!

Onko avonin kevyesti päivettävät tuotteet oikeastit toimivia ja hyviä? :) Olen kuullut kehuja, itselläni on viime syksynä ostettu avonin päivettävä spray, ja se haisee aivan kossulle ja kirvelee käytettäessä :/

Itse käytän Avonin Skin so soft -sarjan ruskettavaa voidetta. Kunhan muistaa kuoria ihon ennen käyttöä, saa n. viikossa kauniin ja tasaisen päivetyksen. Tuoksukin on ihana, eikä ainakaan minulla ärsytä ihoa, kuten monet muut itseruskettavat ovat tehneet. Avonilta löytyy kyllä muitakin itseruskettavia, mutta niistä ei minulla ole kokemusta.

Yhteistyössä