V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:jos meikeissä on tottunut lumene-laatuun, niin avon on vähän samaa, paitsi halvempaa.
saippuoiden ja suihkugeelien tuoksut on kivoja, ja ainakin se "arizona hot sands"-naamio kyllä puhdistaa ihohuokoset koko rahan edestä.
en siis ole itse avon-konsultti, ihan pari kertaa olen vaan tilauksen tehnyt. että sillain "puolueeton".
Alkuperäinen kirjoittaja jatkaa...:En puhu naturals tuotteista tai solutions perusihonhoitotuotteista, ne ovat edullisia ...
Halvalla... onko 39,30 halpa ?
Avonin Anew-sarja on maailman myydyin ikääntymistä ehkäisevä sarja maailmassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jatkaa...:En puhu naturals tuotteista tai solutions perusihonhoitotuotteista, ne ovat edullisia ...
Olkoon vaan, mutta silti ne ei sovi kaikille, eikä kaikki tykkää! Kyllä sinun tulee se myöntää asiakkaillesikin, vaikka kuinka olet konsultti ja joka euro on tärkeä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Huutiksessa varmaan myydään siks kun konsultit saavat kaupan päällisiä joka kampanjassa ja paljon.
Parempi myydä kuin vanhettaa hyllyssä, jokainen omalla tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Avon Lady =):Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jatkaa...:En puhu naturals tuotteista tai solutions perusihonhoitotuotteista, ne ovat edullisia ...
Olkoon vaan, mutta silti ne ei sovi kaikille, eikä kaikki tykkää! Kyllä sinun tulee se myöntää asiakkaillesikin, vaikka kuinka olet konsultti ja joka euro on tärkeä...![]()
Kukaan ei ole niin väittänytkään.
Avonilla 3 kk 100% tyytyväisyystakuu ,ollut käytössä jo 121-vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja evab:ja ne tuotteet mitä myydään huutonetissä on uusia eli joku on ostanut niitä kotiin (konsultti) ja myy ne sitä kauttaa...
Alkuperäinen kirjoittaja evab:NIin no se on mihin vertaa tuo 39.90? ootteko käynyt Mary Kay kutsuilla samantapaiset tuotteet maksaa jotain lähemmäks 100? eikä toimi yhtään sen paremmin kuin nuo anew tuoteet... siis kokemusta on.. ja Anew sarja ainakin sopii mulle paremmin ja todella toimi... ja en käytä enää muita kuin avon tuotteet olen erittäin tyytyväinen joten suosittelen erittäin paljon .. ja avonilla vielä 3 kk laatutakuu eli jos et oo tyytyväinen voit palauttaa ja saat rahat takas...
Alkuperäinen kirjoittaja ''''':Alkuperäinen kirjoittaja evab:ja ne tuotteet mitä myydään huutonetissä on uusia eli joku on ostanut niitä kotiin (konsultti) ja myy ne sitä kauttaa...
...musta tuo on törkeää huutiksen väärinkäyttöä. Varmasti vielä velottavat liikaa postikulujakin. Tosi kiskureita nuo avonleidit. Eivät osaa arvioida inventaariotarpeitaan, niin on pakko myydä huutiksessakin. Monikohan ostaa.