Alkuperäinen kirjoittaja urpo:urpo! Siis eikös se juuri kehunut kuinka on jo monta päivää yrittänyt moista?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja tähäh:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja hahahahah:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:No voi herranjestasMistä te oikeen luulette, että mä niitä yritän siihen PROFIILIKUVAN-kohdalle lisätä
![]()
Apua
![]()
Tietenkin omalta koneelta, ei jessus itelles vaan.
Mut tarkotin sitä, kun monilla on siellä monta kuvaa, jotka pystyy aijaan kautta sinne lisäämään. Linkittämään sen osotteen niin, että se näkyy sitten suoraan kuvana, urpo.
Haukut neuvojia urpoksi vaikka itse olet niin urpo, että et ole useassa päivässä edes vahingossa saanut ongelmaa ratkaistuksi. URPO!!!
En mä ketään hauku. Se oli sen nimimerkkiNo, kerroppa mulle ratkaisu siihen. Rekkaudu vaikka ja koitappa ite, onnistutko ja tuu mustana nauramaan sit uudemman kerran
![]()
Mustana uudemman kerran? onko se jotenkin parempi kuin olla harmaana? Täh? Nyt ei kyllä ymmärrä :/ Siis eihän tänne tarvitse vaivautua rekisteröitymään kirjoittaakseen. Näethän itsekkin, vai etkö?!? :O
![]()
![]()
![]()
tummensin sulle ton, minkä takia pitäis rekkautua, ystäväni B)
Ei hemmetti mikä daiju!
![]()
Mitä ihmettä sä nyt sohellat? Mee nukkumaan, taisit herätä liian varhain :hug: