Voitteko nyt kertoa? Profiilikuvan lisäämisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja urpo:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja tähäh:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Alkuperäinen kirjoittaja hahahahah:
No voi herranjestas :laugh: Mistä te oikeen luulette, että mä niitä yritän siihen PROFIILIKUVAN-kohdalle lisätä :laugh: :laugh: Apua :o

Tietenkin omalta koneelta, ei jessus itelles vaan.

Mut tarkotin sitä, kun monilla on siellä monta kuvaa, jotka pystyy aijaan kautta sinne lisäämään. Linkittämään sen osotteen niin, että se näkyy sitten suoraan kuvana, urpo.

Haukut neuvojia urpoksi vaikka itse olet niin urpo, että et ole useassa päivässä edes vahingossa saanut ongelmaa ratkaistuksi :D. URPO!!!

En mä ketään hauku. Se oli sen nimimerkki :o No, kerroppa mulle ratkaisu siihen. Rekkaudu vaikka ja koitappa ite, onnistutko ja tuu mustana nauramaan sit uudemman kerran :laugh:

Mustana uudemman kerran? onko se jotenkin parempi kuin olla harmaana? Täh? Nyt ei kyllä ymmärrä :/ Siis eihän tänne tarvitse vaivautua rekisteröitymään kirjoittaakseen. Näethän itsekkin, vai etkö?!? :O

:o :o :o :o tummensin sulle ton, minkä takia pitäis rekkautua, ystäväni B)
urpo! Siis eikös se juuri kehunut kuinka on jo monta päivää yrittänyt moista? :D Ei hemmetti mikä daiju! :laugh:

Mitä ihmettä sä nyt sohellat? Mee nukkumaan, taisit herätä liian varhain :hug:

Mut Peppi, eikö sulla oo jossain irc-galleriassa kuvia? Mites jos koittaisit saada sieltä suoraan... En tiiä kyl onnistuiskohan sekään, jos tiedostoissa on jotain miksi tää ei kelpuuta niitä. Mut voithan koittaa... Eli meet sinne jonkun kuvan päälle, painat hiiren oikeaa korvaa ja valkkaat ominaisuudet, sit kopsaat sen osoitteen sinne sun profiiliis ja teet [ img ] ja [ / img ] sen ympärille, mut ilman noita välejä.

Sul on niissä kuvissa sit jotain kummallista... Nyt loppu mun nörttitietoni. Mut niistä kuvista se johtuu.

Okei :D En mä kyl sitä tajua, miten aiemmin oon onnistunut laittamaan noita kuvia tonne... Mut ehkä mä nyt selviin siitä, ettei mun profiilissa ole kuvaa :laugh:

Mut Peppi, eikö sulla oo jossain irc-galleriassa kuvia? Mites jos koittaisit saada sieltä suoraan... En tiiä kyl onnistuiskohan sekään, jos tiedostoissa on jotain miksi tää ei kelpuuta niitä. Mut voithan koittaa... Eli meet sinne jonkun kuvan päälle, painat hiiren oikeaa korvaa ja valkkaat ominaisuudet, sit kopsaat sen osoitteen sinne sun profiiliis ja teet [ img ] ja [ / img ] sen ympärille, mut ilman noita välejä.

Irc-galleriassa on nyt huoltokatko :o :laugh: :laugh:

Sul on niissä kuvissa sit jotain kummallista... Nyt loppu mun nörttitietoni. Mut niistä kuvista se johtuu.

Okei :D En mä kyl sitä tajua, miten aiemmin oon onnistunut laittamaan noita kuvia tonne... Mut ehkä mä nyt selviin siitä, ettei mun profiilissa ole kuvaa :laugh:

Mä en selviä. Johan toi nyt on ihan aivopähkinä :D

Irc-galleriassa on nyt huoltokatko :o :laugh: :laugh:

Sekin vielä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Mä kokeilin vaihtaa profiilin kuvaa, kun sekään ei kuulemma ole onnistunut kaikilla. Ekan sain vaihdettua, mutta sitten yritin toisen kerran vaihtaa, ei se enää vaihtunut :/

no nyt se oli vaihtunu...hieman viiveellä :D

Yhteistyössä