Voi perke*e! Nyt mua pelottaa... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Äijä soitti olevansa matkalla sairaalaan. Oli öljysäiliötä sisällä maalannut ja se maalisumu syttyny palamaan siellä tankissa :'( :'(
Ei per*eleen per*ele!! Mä oon lähössä sinne aivan just mut mua pelottaa ku se sano että sattuu ja pakko lopettaa että saa lisää kipulääkettä........ Mä en kestä miks tälläi tapahtuu!!!
Käsi aivan palanu enkä lopusta saanu selvää :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Little miss marsh:
Äijä soitti olevansa matkalla sairaalaan. Oli öljysäiliötä sisällä maalannut ja se maalisumu syttyny palamaan siellä tankissa :'( :'(
Ei per*eleen per*ele!! Mä oon lähössä sinne aivan just mut mua pelottaa ku se sano että sattuu ja pakko lopettaa että saa lisää kipulääkettä........ Mä en kestä miks tälläi tapahtuu!!!
Käsi aivan palanu enkä lopusta saanu selvää :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Miksi siis häpeämishymiöitä?

VARMASTI PELOTTAA!!! ISO RUTISTUS.. onko mahdollista et joku muu kävis viemässä sinut sinne sairaalalle? Ihana kuitenkin että pystyi ite soittamaan.. voit sotitaa sinne rairaalalle jo ennen kuin lähdet kotoa tai matkalta (jos et ite aja)

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja öööööööööö:
eikös se ollu se p*ska petäjä ukko? vai se joka vaan häipy ja jätti sut viikonlopuksi lasten kanssa?

todella fiksu kommentti!!!

no jos on tehny paskan tempun niin eiköhän onnettomuus ole silloin ansaittua?

No just! Siinätapauksessa me jokainen ansaitaan jotain paskaa, koska kukaan ihminen ei ole virheetön!

eikös se ollu se p*ska petäjä ukko? vai se joka vaan häipy ja jätti sut viikonlopuksi lasten kanssa?

Miten voit edes sanoa noin??? :(

:o Ilkeää kommentointia. :o

Ap:lle tsemppiä. Siellä sairaalassa ne asiat selviää. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:

:o Ilkeää kommentointia. :o

Ap:lle tsemppiä. Siellä sairaalassa ne asiat selviää. :hug:

Niin ne selviää.... Kiitos ja mun mielestä kaikki muu paska mitä on tapahtunu tuntuu aika mitättömältä siihen verrattuna että se olis voinu kuolla sinne pönttöön.... Jos se olis menettäny tajuntansa ni se oli palanu sinne ja ties vaikka mitä!
:'( :'(

No anteeksi.

En vaan tajua että eka laitetaan aloituksia että paska ukko, erotaan ja sitten yhtäkkiä se onkin reppana ja maailman ihanin??

hmm.. joku ei ole ilmeisesti joutunu koskaan katsomaan sitä elämän nurjaapuolta.. ei se rakkaus ja välittäminen nuin vain kuole.. joskus tallaiset tapaturmat tulevat siksikin että avaavat silmiä huomaamaan miten tärkeä se toinen loppupeleissä on (tän meinasin jättää kyl sanomatta ap:n takia, mut joskus näitä älypäitä tääl palstalla ois syytä ottaa niskavilloista kiinni ja ravistella)

Inhottavia ihmisiä täällä, voi jumalauta tekis hyvää pistää tollaset säiliöön kärventymään ja oppimaan tavoille! Oikeesti, miten sikamaisia voi jotkut olla että viittivät kaikkee törkyä päästää suustaan. Saastaisia sadisteja. :headwall: