Voi perke*e! Nyt mua pelottaa... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja X:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:
Alkuperäinen kirjoittaja Little miss marsh:
Äijä soitti olevansa matkalla sairaalaan. Oli öljysäiliötä sisällä maalannut ja se maalisumu syttyny palamaan siellä tankissa :'( :'(
Ei per*eleen per*ele!! Mä oon lähössä sinne aivan just mut mua pelottaa ku se sano että sattuu ja pakko lopettaa että saa lisää kipulääkettä........ Mä en kestä miks tälläi tapahtuu!!!
Käsi aivan palanu enkä lopusta saanu selvää :ashamed: :ashamed: :ashamed:
No sinähän lemppasit sen huoripukin pellolle, mitäpä semn kivut sulle enää kuuluu!? Älä nyt vain tuon vuoksi takaisin ota kun tuollaisen shown järjesti.
Tais olla kikkakutonen ukolta et ap ottaisi hänet takaisin ja hyvin tuntuu toimivan.

:o :ashamed:
No, jos näkisit sen käden ni muuttaisit mieltäs... Aika kammottavan näköinen oli eikä todellakaan tollasta tee kukaan TAHALLLAAN...

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Voimia. Toivottavasti käsi paranee hyvin ja kipulääkitys on kohdallaan:hug:

Oliko tupakoinut työskennellessään? Mitä noihin maaleihin ja öljysäiliöihin tulee, niin itsestään ei maalin kuulemma pitäisi syttyä öljysäiliössä.Maalisumu kaasuuntuessaan ja mahdollinen tupakointi, niin takuuvarmasti syttyy.

Halogeenilamppu oli ilmeisesti sytyttänyt palon.

Joo, toi on muuten sellanen, että voipi hyvinkin tehdä sen.Onneksi ei käynyt pahemmin.Toivon että toipuminen olisi nopeaa.

yks tuttavamies oli vastikään eronnut tyttöystävästään, jäi kulkuneuvon tönäisemäksi, oli pitkään sairaalassa ja ruuvattiin mm. leuka uusiksi jne. tyttöystävä palasi luo tuona aikana ja nyt heillä vauvakin. hoivavietti iski.

yks tuttavamies oli vastikään eronnut tyttöystävästään, jäi kulkuneuvon tönäisemäksi, oli pitkään sairaalassa ja ruuvattiin mm. leuka uusiksi jne. tyttöystävä palasi luo tuona aikana ja nyt heillä vauvakin. hoivavietti iski.

Oliko tupakoinut työskennellessään? Mitä noihin maaleihin ja öljysäiliöihin tulee, niin itsestään ei maalin kuulemma pitäisi syttyä öljysäiliössä.Maalisumu kaasuuntuessaan ja mahdollinen tupakointi, niin takuuvarmasti syttyy.

Joo, toi on muuten sellanen, että voipi hyvinkin tehdä sen.Onneksi ei käynyt pahemmin.Toivon että toipuminen olisi nopeaa.

Juu vielä tämän päivän se voi pahentua ja eilen jo tuli lisää vesikelloja käteen :( se on kyllä aivan kammottava ja käytiin eilen kattomassa sitä pönttöä niin sisältä kärvähtänyt. <lamppu oli paineen voimasta lentänyt pihalle eikä äijä muista lensikö se sieltä alas vai hyppäskö, ihan pimeänä se hetki on.

Juu vielä tämän päivän se voi pahentua ja eilen jo tuli lisää vesikelloja käteen :( se on kyllä aivan kammottava ja käytiin eilen kattomassa sitä pönttöä niin sisältä kärvähtänyt. <lamppu oli paineen voimasta lentänyt pihalle eikä äijä muista lensikö se sieltä alas vai hyppäskö, ihan pimeänä se hetki on.

Jos näin saan sanoa, niin onnettomuudesta huolimatta oli kyllä varjelustakin mukana, sillä tuossa olisi ollut aineksia vielä pahempaan onnettomuuteen :/

Kunpa ei mitään tulehdusta pääsisi tulemaan :/

Tälläset asiat on sellasia, mitkä pistää aina miettimään kaikenlaista...kun teilläkin jtn ongelmia oli ja nyt sitten tapahtui tämä ikävä onnettomuus...monesti sitä katsoo tälläisen jälkeen asioita eri kantilta :hug:

Jos näin saan sanoa, niin onnettomuudesta huolimatta oli kyllä varjelustakin mukana, sillä tuossa olisi ollut aineksia vielä pahempaan onnettomuuteen :/

Kunpa ei mitään tulehdusta pääsisi tulemaan :/

Tälläset asiat on sellasia, mitkä pistää aina miettimään kaikenlaista...kun teilläkin jtn ongelmia oli ja nyt sitten tapahtui tämä ikävä onnettomuus...monesti sitä katsoo tälläisen jälkeen asioita eri kantilta :hug:

Se siinä onkin kun tää tapahtu niin kaikki mitä on tapahtunu on korjattavissa, se mitä olisi voinut nyt käydä ei välttämättä olisi. Aika vähäpätöisiltä meidän muut ongelmat vaikuttaa tän rinnalla vaikkakaan ne ei poissa ole mutta tahto korjata niitä on järkyttävän suuri...Ja pahinta tässä on se että yks ihminen valehteli mulle ja se taas kääntää tän homman aika päälaelleen :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miehes on siis pettänyt sua, ap??
en mä semmoista antaisi anteeksi palaneen käden takia, sori...

Se siinä onkin ku mä en enää tiedä....

Mitä mies itse sanoo pettämisestä? Muista että pettäjät yleensä jatkavat sitä touhua jollei peliä vihelletä poikki.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miehes on siis pettänyt sua, ap??
en mä semmoista antaisi anteeksi palaneen käden takia, sori...

Se siinä onkin ku mä en enää tiedä....

Mitä mies itse sanoo pettämisestä? Muista että pettäjät yleensä jatkavat sitä touhua jollei peliä vihelletä poikki.

Kieltää ja kieltää ja kieltää...

Yhteistyössä