Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Miten sä sitä koitat sinne survoa? Mulla onnistuu aina ihan mainiosti. Haluatko sä kuvan sinne omalta koneeltas vai aijaasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:No voi herranjestasMistä te oikeen luulette, että mä niitä yritän siihen PROFIILIKUVAN-kohdalle lisätä
![]()
Apua
![]()
Tietenkin omalta koneelta, ei jessus itelles vaan.
Mut tarkotin sitä, kun monilla on siellä monta kuvaa, jotka pystyy aijaan kautta sinne lisäämään. Linkittämään sen osotteen niin, että se näkyy sitten suoraan kuvana, urpo.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Miten sä sitä koitat sinne survoa? Mulla onnistuu aina ihan mainiosti. Haluatko sä kuvan sinne omalta koneeltas vai aijaasta?
Omalta koneelta. Mut kun se ei todellakaan onnistu niin olisin laittanut aijaan kautta, mutta ei sekään onnistu |O
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Miten sä sitä koitat sinne survoa? Mulla onnistuu aina ihan mainiosti. Haluatko sä kuvan sinne omalta koneeltas vai aijaasta?
Omalta koneelta. Mut kun se ei todellakaan onnistu niin olisin laittanut aijaan kautta, mutta ei sekään onnistu |O
Miksei onnistu omalta koneelta? Ihanko sä siitä selasit ja valkkasit kuvan, mut ei onnistu?
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:No voi herranjestasMistä te oikeen luulette, että mä niitä yritän siihen PROFIILIKUVAN-kohdalle lisätä
![]()
Apua
![]()
Mut tarkotin sitä, kun monilla on siellä monta kuvaa, jotka pystyy aijaan kautta sinne lisäämään. Linkittämään sen osotteen niin, että se näkyy sitten suoraan kuvana, urpo.
okei okei okeisitten en osaa auttaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:No voi herranjestasMistä te oikeen luulette, että mä niitä yritän siihen PROFIILIKUVAN-kohdalle lisätä
![]()
Apua
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hahahahah:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:No voi herranjestasMistä te oikeen luulette, että mä niitä yritän siihen PROFIILIKUVAN-kohdalle lisätä
![]()
Apua
![]()
Haukut neuvojia urpoksi vaikka itse olet niin urpo, että et ole useassa päivässä edes vahingossa saanut ongelmaa ratkaistuksi. URPO!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja hahahahah:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:No voi herranjestasMistä te oikeen luulette, että mä niitä yritän siihen PROFIILIKUVAN-kohdalle lisätä
![]()
Apua
![]()
Haukut neuvojia urpoksi vaikka itse olet niin urpo, että et ole useassa päivässä edes vahingossa saanut ongelmaa ratkaistuksi. URPO!!!
En mä ketään hauku. Se oli sen nimimerkkiNo, kerroppa mulle ratkaisu siihen. Rekkaudu vaikka ja koitappa ite, onnistutko ja tuu mustana nauramaan sit uudemman kerran
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tähäh:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja hahahahah:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:No voi herranjestasMistä te oikeen luulette, että mä niitä yritän siihen PROFIILIKUVAN-kohdalle lisätä
![]()
Apua
![]()
En mä ketään hauku. Se oli sen nimimerkkiNo, kerroppa mulle ratkaisu siihen. Rekkaudu vaikka ja koitappa ite, onnistutko ja tuu mustana nauramaan sit uudemman kerran
![]()
Mustana uudemman kerran? onko se jotenkin parempi kuin olla harmaana? Täh? Nyt ei kyllä ymmärrä :/ Siis eihän tänne tarvitse vaivautua rekisteröitymään kirjoittaakseen. Näethän itsekkin, vai etkö?!? :O
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Tota... Mä en saanu tohon profiiliin semmosta kuvaa, jonka tiedostomuoto on bittikartta... eli jpg:t ja gif:it vaan käy? Voisko sulla johtua siitä?
urpo! Siis eikös se juuri kehunut kuinka on jo monta päivää yrittänyt moista?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja tähäh:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja hahahahah:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:No voi herranjestasMistä te oikeen luulette, että mä niitä yritän siihen PROFIILIKUVAN-kohdalle lisätä
![]()
Apua
![]()
![]()
Mustana uudemman kerran? onko se jotenkin parempi kuin olla harmaana? Täh? Nyt ei kyllä ymmärrä :/ Siis eihän tänne tarvitse vaivautua rekisteröitymään kirjoittaakseen. Näethän itsekkin, vai etkö?!? :O
![]()
![]()
![]()
tummensin sulle ton, minkä takia pitäis rekkautua, ystäväni B)
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Tota... Mä en saanu tohon profiiliin semmosta kuvaa, jonka tiedostomuoto on bittikartta... eli jpg:t ja gif:it vaan käy? Voisko sulla johtua siitä?
Ne on kaikki muodossa JPEG...
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Tota... Mä en saanu tohon profiiliin semmosta kuvaa, jonka tiedostomuoto on bittikartta... eli jpg:t ja gif:it vaan käy? Voisko sulla johtua siitä?
Sit en tiiä, mulla vaihtu nyt kuva, ei heti, mutta vaihtu kuitenkin.
Koititko aijaasta tota bbc1:stä laittaa suoraan siihen tekstikenttään?
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Tota... Mä en saanu tohon profiiliin semmosta kuvaa, jonka tiedostomuoto on bittikartta... eli jpg:t ja gif:it vaan käy? Voisko sulla johtua siitä?
Alkuperäinen kirjoittaja juit:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Tota... Mä en saanu tohon profiiliin semmosta kuvaa, jonka tiedostomuoto on bittikartta... eli jpg:t ja gif:it vaan käy? Voisko sulla johtua siitä?
Painu sinä lukemaan sitä matikkaa...![]()