Voitteko muka olla päivän hiljaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mau"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mau"

Vieras
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen. Jos olette yksin kotona, niin voiko joku väittää, että voi olla täysin ääntelemättä koko sen päivän? Ei lasketa mitään tuhahduksia ja hämmästyneitä ynähdyksiä, mutta voitteko oikeesti olla puhumatta, laulamatta tai edes nauramatta ääneen?

Mä itse ainakin nauraa hörötän sydämeni pohjasta, joskus liioitellusti kaikille tv-ohjelmille tai netistä luetuille hassuille jutuille. Telkkariohjelmat on siitä jänniä, että niitä on joskus pakko kommentoida ääneen tai vastata tv-sarjan henkilölle jotain. Minulle olisi outoa sivuuttaa jokin telkkarissa näkyvä hämmentävä tai erikoinen asia sanomatta mitään. :D
Tykkään myös toisinaan laulaa. Joskus vihaan omaa ääntäni niin paljon, etten pysty laulamaan, mutta joskus taas laulattaa niin antaumuksella, että on pakko laulaa vaikka koko päivä.

Mä en kykenisi olemaan koko päivää hiljaa.

Ehkä se onnistuisi, jos olisin koko päivän ihan yksin. :D
Muuten on vaikea olla sanomatta mitään miehelle tai kissoille. :)

[QUOTE="lakana";24223835]Mulla ei kyllä onnistuisi, nuo kissat ei ole vielä oppineet lukemaan mun ajatuksia. Mutta sekin työn alla X)[/QUOTE]

:heart:
Puhut siis kissoillesi? Suloista. :)

Mä huomaan puhuvani yksin ollessani tavallista enemmän meidän kanille.

Tyyliin: Voi meijän jänistä, eikö sulle oo kukaan antanut vielä ruokaa? Ootas äiti käy hakemassa sulle jotain... No,katos toin sulle nyt näkkäriä. Ai, sulle ei ookaan pelletit kelvanneet kyllä niitä voi ihan hyvin syödä... Ja lässytän tuolle pupulle ihan täysillä...