S
Suru
Vieras
Olemme olleet 7 vuotta naimisissa, meillä on kolme lasta. Viimeinen vuosi on ollut kamalaa tappelua koko ajan ja olemme vieraantuneet toisistamme. Seksiä on enää 2 krt/kk, eikä puhuttavaa juuri lainkaan. Itse olen päivisin lastemme kanssa kotona, mies on töissä.
Eilen aloimme illalla riidellä, lasten ollessa naapurissa mummulassa hoidossayön yli. Ideana oli alunperin ollut, että teemme jotain ruokaa yhdessä ja keskitymme antamaan läheisyyttä jne. Tämä oli tietoisesti suunniteltua suhteen pelastamiseksi sovittua aikaa.
Tunnelma oli kylmä, en jaksanut jutella, minua nvain itketti (kuten aina nykyään). Jotenkin se ilta siinä meni ja mentiin nukkumaan. Mies käänsi selän ja totesi, että ei tässä mitään kannata yrittää tehdä, kun olet ollut taas niin jäätävä koko illan. Siitä riita sitten alkoi. Hirveää haukkumista, huutoa, itkua ja uhkailua, kunnes ajoin miehen työhuoneeseen nukkumaan. Menin kuitenkin (joo, tyhmyyttäni) hetken kuluttua perässä ja käskin miehen lähteä koko kämpästä. Hän ei suostunut ja minä otin hänen puhelimensa ja viskasin ulos (lapsellista, tiedän). Tämän jälkeen hän nousi, sanoi "saatanan ämmä" ja kiskaisi minua hiuksista.
Tilanne päättyi tähän. Ikinä aikaisemmin rajuissakaan riidoissa ei ole fyysistä väkivaltaa ollut. Päätin, että eroamme. Katson ympärilleni, en tiedä mistä aloittaa edes..Asunto myyntiin? (meillä ei ole kummallakaan varaa pitää sitä yksin) Vanhempani, sukulaiseni ja ystäväni asuvat 500 km päässä. Miten käytännössä muutto onnistuu (tänne en voi jäädä, olen todella yksinäinen ja minulla on lasten lisäksi vain mies täällä) Lapset jäävät minulle kuitenkin, koska isänsä on niin paljon työmatkoilla, ettei pystyisi heistä päävastuuta ottamaan.
Ahdistaa, pelottaa, itkettää. Kuinka aloitan ja miten selviän..?