Voitteko kuvitella pahempaa hajua? :-X

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miltski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miltski

Aktiivinen jäsen
16.04.2006
3 413
0
36
Tultiin äsken kotiin mummolasta, ja vastassa oli ihan sanoinkuvaamaton löyhkä! Meidän koiravanhus on voinut vähän masustaan huonosti jo muutaman päivän. Tänään oli pihalla syönyt kakkaansa, mies sai usutettua pois. MUTTA nyt oli sitten oksentanut nämä syömisensä olohuoneeseen, ku me oltiin poissa! :x :headwall: |O

Oli oksennus kyllä monta kertaa kurkussa asti ku niitä siivosin, ja sitä ei ollut vähän! |O

Että näin ihanan asian tahdoin teidän kanssa jakaa... :D :kieh:

ei mun tarvi ees kuvitella, se on jäänyt hyvinkin elävänä mieleen :x :x joskus on meilläkin näin käynyt. nyt sitten vuotikas on ollu pari päivää ripulilla, ei oo kans mitenkään mieltäylentävä tuoksu :x

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi koira parkaa ku ressukalla ollu paha olo.Mun sympatiat on enempi koiran puolella!
Miks se on omaa kakkaa syöny ettekö te anna sille ruokaa....?

Ei tietenkään anneta! Voi hyvää päivää! :headwall: Tuo paappa on syönyt kaiken mahdollisen siitä asti, kun kastroitiin. Ja nyt on jopa kakkansa alannut syömään. Sehän voi olla jonku puutoksen aiheuttamaa, mutta kun kyllä tuo saa ihan kaikki vitamiinit ruuasta, ja syökin aina niin hyvin. Eikä se voi huonosti! Masu vaan sekasin, mikä vanhalle koiralle ihan normaalia välillä!

Mun koira joskus löysi puoliksi mädäntyneen rusakon pusikosta ja päätti pyöriä siinä. Ikinä en oo mitään niin hanakasti ja pitkään sen jälkeen pessyt |O Taisi lopuksi mennä vielä kokonainen kirsikantuoksuinen shampoopullo eikä sekään vienyt hajua kokonaan pois :whistle: