Voittaako nuorempi nainen kaunedessa nelikymppisen, vaikka olisi kaunis nelikymppinen?

  • Viestiketjun aloittaja 38v
  • Ensimmäinen viesti
nuorekas
Mä ajattelen, että nelikymppinen voi olla olemukseltaan, tyyliltään ja ilmeiltään sen verran nuoren oloinen, että voi olla ihan samalla viivalla alle jopa kolmekymppistenkin kanssa. Jos siis joku tarvitsee nuorekasta naista niin nelkymppinenkin voi vielä olla sellainen :D
 
Jani83
Olenko mä ainut mies, joka viehättyy nimenomaan tuollaisesta hienostuneesta tyylistä? Vaikka ensisijaiesti ajttelen, että naisen tyylillä ei ole mitään väliä, niin kyllä sillä voi positiivisesti huomiota kiinnittää.
Esim. baarissa paljastavasti pukeutuvat naiset ovat kaikkein hirveimpiä. Vaikka olisi kaunis ja mitä ikinä, niin kovin paljastavat vaatteet rumentavat. Sellaiset piikkikorot ja vielä saappaat, niin hyi hitto. Lähinnä tulee mieleen paljonko maksaa.

Hyvinkin tavallisen näköinen nainen voi hienolla tyylillä tehdä minuun todella suuren vaikutuksen. En nyt ole ihan varma, puhunko oikeilla termeillä oikeista vaatteista, mutta musta kynähame, joku sellanen ei pitkä hihainen eikä lyhythinainen, vaan kyynärpäihin ulottuva musta hieno paita ja korkeat korot ovat minuun vetoava baarityyli. Myös pikkumustat yms ovat hyviä.
Ylipäätään joku tyköistuva neulemekko tms on hieno vaate naisella.
 
Olenko mä ainut mies, joka viehättyy nimenomaan tuollaisesta hienostuneesta tyylistä? Vaikka ensisijaiesti ajttelen, että naisen tyylillä ei ole mitään väliä, niin kyllä sillä voi positiivisesti huomiota kiinnittää.
Esim. baarissa paljastavasti pukeutuvat naiset ovat kaikkein hirveimpiä. Vaikka olisi kaunis ja mitä ikinä, niin kovin paljastavat vaatteet rumentavat. Sellaiset piikkikorot ja vielä saappaat, niin hyi hitto. Lähinnä tulee mieleen paljonko maksaa.Hyvinkin tavallisen näköinen nainen voi hienolla tyylillä tehdä minuun todella suuren vaikutuksen. En nyt ole ihan varma, puhunko oikeilla termeillä oikeista vaatteista, mutta musta kynähame, joku sellanen ei pitkä hihainen eikä lyhythinainen, vaan kyynärpäihin ulottuva musta hieno paita ja korkeat korot ovat minuun vetoava baarityyli. Myös pikkumustat yms ovat hyviä.
Ylipäätään joku tyköistuva neulemekko tms on hieno vaate naisella.
Samaa mieltä.


Sinänsä vaatteilla ei ole niin suurta merkitystä. Mutta seksikäs pukeutuminen esim. treffeille on vähän off.. jotakin seksikästä voi olla mukana, mutta liika on liikaa. Kyllä muhun iskee enemmän tyylikkyys ja hienostuneisuus.
Seksikäs voi olla sitten makkarin puolella.
 
äitiä
Monet tuonikäiset miehet etsivät äitiä tuleville lapsilleen, kun olivat nuorena liikaa keskittyneet urantekoon. 25-30-vuotiaalla on paremmat edellytykset tulla äidiksi kuin nelikymppisellä. Tää on ihan luonnollista.
 
"Miranda"
Mun mielestä nuo vaatteet mitä toi janipetteri linkkas, oli tosi hienoja. Olen 19 vuotias. Ei tod. mitään tätejä? Tätejä ehkä jonkun muorin mielestä, joka ei itse enää voi pukeutuu noin. Kalliita tyylejä silleen, ettei ite olis varaa.
 
"tarja"
Alkuperäinen kirjoittaja äitiä;29026754:
Monet tuonikäiset miehet etsivät äitiä tuleville lapsilleen, kun olivat nuorena liikaa keskittyneet urantekoon. 25-30-vuotiaalla on paremmat edellytykset tulla äidiksi kuin nelikymppisellä. Tää on ihan luonnollista.
No olen törmännyt samaan ilmiöön kuin AP ja osalla miehistä on jo lapsia, eivätkä edes välttämättä halua enempää lapsia. Silti se kolmekymppinen tai jopa nuorempi kiinnostaa enemmän.
 
no ei
Alkuperäinen kirjoittaja äitiä;29026754:
Monet tuonikäiset miehet etsivät äitiä tuleville lapsilleen, kun olivat nuorena liikaa keskittyneet urantekoon. 25-30-vuotiaalla on paremmat edellytykset tulla äidiksi kuin nelikymppisellä. Tää on ihan luonnollista.
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. Suurin osa mieshistä ei halua lapsia, eikä ainakaan tuolla neljänkympin paremmalla puolella, jos vielä edellisestä liitosta on lapsia.
 
[QUOTE="tarja";29026805]No olen törmännyt samaan ilmiöön kuin AP ja osalla miehistä on jo lapsia, eivätkä edes välttämättä halua enempää lapsia. Silti se kolmekymppinen tai jopa nuorempi kiinnostaa enemmän.[/QUOTE]

Johan tässä on moneen kertaan todettu, että joitain miehiä nyt vaan kiinnostavat nuoremmat naiset. Ihan samoin kuin joitain naisia kiinnostavat nuoremmat miehet. Tietysti tuo on jossain määrin surullista (tai toisinaan jopa koomistakin), mutta ei tässä mistään amerikan ihmeestä sentään puhuta.
 
-
Jos mun ja mun nuoremman miehen tiet eroaisi, niin seuraavaksi ottaisin jonkun kivan vanhemman rikkaan miehen.
Mutta joo, ymmärrän kyllä viehätyksen nuoremmassa kumppanissa. Ehkä ap on arvioinut kuluttajakuntansa väärin. Ei vaan tapaa oikeanlaisia miehiä ja tulkitsee niitä vääriä miehiä väärin.
 
[QUOTE="vieras";29026908]Seksin takia ottavat nuoremman, tuoreempi tavara you know..[/QUOTE]

Näinhän se melko useasti on. Jos joku 55v ukko saa yli viistoista vuotta nuorempaa niin se on juuri se ikä joka ratkaisee. Sitähän ei tietenkään parane sille naiselle sanoa..
 
Ja ikääntyvät miehet kuvittelevat alemmuudentilassaan tulevansa itsekin jotenkin nuoremmiksi ja kykenevimmiksi jos saavat nuoren naisen koukkuun.
Olen aika lailla samaa mieltä, mutta kysynpä kuitenkin uteliaisuuttani, että päteekö tuo sama myös naisiin? Muistan ainakin muutaman rouvan hehkuttaneen täällä palstalla nuoremman miehen ihanuutta... :)
 
  • Tykkää
Reactions: MIES!
Riippuu tapauksesta, mutta kyllä nuoruus koetaan keskimäärin viehättävämmäksi.

Noista tyyliasioista sen verran, että minun mielestäni ei ole olemassa mitään tiettyä "tyylikästä" tyyliä, mutta kyllä tyylikkyyden A ja O on materiaalit sekä istuvuus.
Ei auta laadukkaat materiaalit ja periaatteessa hienot vaatteet, jos polvet pussittaa, takamus löpöttää, paita on liian iso ja ryppyinen sekä ryhti lysyssä.
 
"vieras"
Riippuu tapauksesta, mutta kyllä nuoruus koetaan keskimäärin viehättävämmäksi.

Noista tyyliasioista sen verran, että minun mielestäni ei ole olemassa mitään tiettyä "tyylikästä" tyyliä, mutta kyllä tyylikkyyden A ja O on materiaalit sekä istuvuus.
Ei auta laadukkaat materiaalit ja periaatteessa hienot vaatteet, jos polvet pussittaa, takamus löpöttää, paita on liian iso ja ryppyinen sekä ryhti lysyssä.
Minkä kuvittelet olevan se tavoitelluin ikä keskimäärin 30-50 vuotiaiden miesten keskuudessa?
 
Ax
[QUOTE="vieras";29028114]Minkä kuvittelet olevan se tavoitelluin ikä keskimäärin 30-50 vuotiaiden miesten keskuudessa?[/QUOTE]

Olen 40 vuotias mies. Ihanneikä/tavoitelluin ikä mielestäni 26-32v.
 

Yhteistyössä