Voispa lopettaa syömisen kokonaan :(

Ei tarttis sit miettiä, mitä voi syödä ja mitä ei. Taas on paha olo liian suklaan syönnistä :ashamed: Viime viikonloppu meni herkutellessa, kun oli juhlia. Mä en osaa olla syömättä, jos tarjolla on jotain. Kaapista tulee syötyä kaikki mitä siellä on, onneks normaalisti siellä ei ole mitään kiusauksia. Joo, mulla on vääristynyt suhde ruokaan. Miten sen sais korjattua?! *huokaa*
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mieti miksi syöt? Varmasti tukahduttaaksesi jotkut tunteesi. Kun löydät nämä tunteet, niin etsi toinen keino niiden käsittelyyn.
Teen kyllä tuota koko ajan, tuntuu etten muuta mietikään. Ei se ole niin yksinkertaista, ainakaan mulle :/ Mutta taitaa olla niin, etten ilman ulkopuolisen apua pääse tästä tilanteesta eteenpäin.
 
Tää on tuttua,hiukan olen painonvartijoiden kautta oppinut säännöstelemään syömistäni,mutta vaan hiukan :snotty: olen esim.oppinut olemaan syömättä kun katon telkkaria tai olen koneella.ennen vedin aina silloinkin kaikkea.

Nyt on mennyt ihan puhti koko laihduttamiseenkin,mä en jaksa laskea ja miettiä,inhoan liikuntaa,en saa itteeni ees kävelylle.

En mä tiiä,toi ois hyvä kun pystyis lopettaan syömisen :xmas:
 
ai jaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kun on yksi alle 2v lapsi ja vauva niin ei ehdi syömään. Eli ei kun lisääntymään...


Höh, mulla 2 ja 3 vuotiaat ja piru, että mä ehdin syödä hyvin, kun raskauden takia paino nousee kuin mikäkin... Tai siis kun en ees syö enempää kuin ennen ja paino se nousee kiloa viikossa. Musta tulee siis järkyttävä norsu kohta!!

Ja siis joo, kai se pitäis tosiaan lakata syömästä, kun ees terveellinen ruokavalio ei auta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ai jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kun on yksi alle 2v lapsi ja vauva niin ei ehdi syömään. Eli ei kun lisääntymään...


Höh, mulla 2 ja 3 vuotiaat ja piru, että mä ehdin syödä hyvin, kun raskauden takia paino nousee kuin mikäkin... Tai siis kun en ees syö enempää kuin ennen ja paino se nousee kiloa viikossa. Musta tulee siis järkyttävä norsu kohta!!

Ja siis joo, kai se pitäis tosiaan lakata syömästä, kun ees terveellinen ruokavalio ei auta.
Mäkin varmaan ehdin syömään sitten 2 vuoden pästä. Nyt vaan laihtuu kun ei ehdi syödä. Eli kilot tulee siis joskus takaisin. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kun on yksi alle 2v lapsi ja vauva niin ei ehdi syömään. Eli ei kun lisääntymään...
Mulla on 5 ja 3 vuotiaat lapset ja hyvin ehdin syödä... Paino on ollut nousujohteinen ekasta rakaudesta lähtien. Viime raskaudessa tosin ei tullu kuin 8 kg ja nekin vasta puolivälin jälkeen kun voin niin pahoin alussa, mutta nyt paino on noussut tasaiseen tahtiin. Eli ei auta mulla :snotty:
 
ai jaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ai jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kun on yksi alle 2v lapsi ja vauva niin ei ehdi syömään. Eli ei kun lisääntymään...


Höh, mulla 2 ja 3 vuotiaat ja piru, että mä ehdin syödä hyvin, kun raskauden takia paino nousee kuin mikäkin... Tai siis kun en ees syö enempää kuin ennen ja paino se nousee kiloa viikossa. Musta tulee siis järkyttävä norsu kohta!!

Ja siis joo, kai se pitäis tosiaan lakata syömästä, kun ees terveellinen ruokavalio ei auta.
Mäkin varmaan ehdin syömään sitten 2 vuoden pästä. Nyt vaan laihtuu kun ei ehdi syödä. Eli kilot tulee siis joskus takaisin. :D


Joo, kyllä mäkin vielä ennen tätä raskautta pysyin kuosissa ja laihduinkin laihduttamatta ihan riittämiin. Mutta kai se kroppa kerää raskaana kaiken mitä irti saa. *murr* On sitten taaaas varastoja mistä käyttää...
 
tossuliini
Ei sitä kannata syömistä jättää vaan ihan kattoa mitä suuhunsa pistää ja kuinka paljon. Mulla on elämäntaparemontti käynnissä ja olen opetellut aivan uuden tavan tohon syömishommaan. Pieniä annoksia 3-4 tunnin välein, mun ei ole tarvinnut oikeestaan luopua mistään paitsi että suklaalle ja karkeille sanoin hyvästit toistaiseksi ja olenkin ollut niitä ilman pian puoli vuotta. Muuten voin syödä ihan samaa kuin ennenkin mutta vähemmällä määrällä. Ja jotenkin olen innostunut liikkumisesta eri lailla kuin ennen, voin tehä sitä silloin kun itsestä hyvältä tuntuu, ei ole mitään pakkopullaa.
Paino on pudonnut reilussa 5 kk:ssa melkein 17 kg ja koko ajan olen vain iloisempi kuin ennen ja jaksan tehä kaikkea paremmin, en enää hengästy sillä lailla kuin ennen. Tänään vain oli jalat kipeenä kun oli huonot kengät millä lähdin liikenteeseen vaikka pyörällä meninkin. Nyt sitte loppuilta vain nautitaan perheen kesken ja saunotaan ja juodaan kuohuviiniä miehen kanssa ja syödään pizzaa.
 

Yhteistyössä