Voiskos palstan miehet vähän valottaa miesten sielunelämää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Mua on jostain syystä viime aikoina mietityttänyt tää juttu... En nyt varmaan osaa kunnolla selittää mitä tarkotan mutta ehkä joku silti tajuaa.
Siis onko miesten tunne-elämä samanlaista kuin naisilla? Ja lähinnä mietin positiivisia tunteita kuten rakastuminen/rakastaminen, onnellisuus yms. Onko noi kuinka merkityksellisiä miehen elämässä? Vai riittääkö että on joku reikä mitä voi pökkiä ja tietty parempi jos se reikä on kauniissa paketissa? Vaikuttaako sinun onnellisuutesi toinen ihminen kuinka paljon?
Miksi aloit seurustelemaan paremman puoliskosi kanssa? Miltä tuntuisi jos hän jättäisi sinut?

Miettiikö miehet ylipäänsä tunteita juurikaan?

Joo ja tiedän että kaikki on yksilöitä eikä näitä asioita voi yleistää.

Olet pelle, ja et ole koskaan tuntenut yhtään miestä oikeasti, jos joudut tuollaisia kyselemään. Olet myös niin vanha ja todennäköisesti epäviehättävä, eli ylipainoinen, että nuo asiat jäivät sinulta tältä elämältä selvittämättä.

Valitan, onnea seuraavaan elämään.

En oo mies mut vastaan silti :)

luulen, että rakastuneena mies miettii näitä.
Todella moni parisuhteessa oleva mies jonka tiedän, puhuu omasta rakkaastaan jotenkin todella inhottavasti. Tulee ihan paha mieli niiden naisten puolesta. Tuntuu et nää miehet pitää niitä naisia justiinsa pelkkinä reikinä, mäkättävinä reikinä, joita kestää pelkästään sen vuoksi, että niillä on se reikä.

En mä vois olla mieheni kanssa, jos se puhuis musta tuolleen mäkättävänä ämmänä kavereilleen. Mun miehelle tulis aivan varmasti tosi paska olo jos mä hänet jättäisin.

[QUOTE="vieras";28653042]Aika moni ihminen joutuu tyytymään välttävään, koska parempaa ei saanut. Jokainen mies ottaisi (esi)teinitytön ja kasvattaisi siitä vaimon.[/QUOTE]

Eili sinun fantasiat=kaikkien fantasiat? :D

Minä en myöskään vosi olla miehen kanssa joka puhuu minusta halventavasti. En nyt muuta kommentoi kun miesten vastauksia halusit. Tosin et ehkä tällaisia joita on jo tullut...

[QUOTE="vieras";28653067]aika säälittäviä naiset, jotka kuvittelevat miesten haluavan vain reikää. ei isi osannut keretoa totuutta, ja sekös vituttaa.[/QUOTE]

No jotkut miehet vain on selvästi tällaisia. Tuntuu, että suunnilleen vituttaa se oma muija 24/7. Miksi he sit on sellaisen ihmisen kanssa?? Ihan lähipiiristä löytyy monta tällaista parisuhdetta.

En oo mies mut vastaan silti :)

luulen, että rakastuneena mies miettii näitä.
Todella moni parisuhteessa oleva mies jonka tiedän, puhuu omasta rakkaastaan jotenkin todella inhottavasti. Tulee ihan paha mieli niiden naisten puolesta. Tuntuu et nää miehet pitää niitä naisia justiinsa pelkkinä reikinä, mäkättävinä reikinä, joita kestää pelkästään sen vuoksi, että niillä on se reikä.En mä vois olla mieheni kanssa, jos se puhuis musta tuolleen mäkättävänä ämmänä kavereilleen. Mun miehelle tulis aivan varmasti tosi paska olo jos mä hänet jättäisin.

No just näitä tälläisiä nähneenä. Ja toinen on se kun ollaan suhteessa niin tuntuu että mies paskat nakkaa, nainen lähtee kävelemään ja sitte se mies onkin niin rakastunut ja sillä on kamalaa yms. Nainen ottaa miehen takaisin mutta heti jatkuu sama meno.

Mieheni on kuvaillut asiaa niin, että hän ajautui ekaan avioliittoonsa piirityksen jälkeen ja kasvoi kiintymään liittoon ollen tasapainoisen tyytyväinen ja sitten lasten tultua ei olisi itse liittoa purkanut lasten edun nimissä. Hän oli hieman surullinen vaimon päädyttyä eroon, mutta sitten hyväksyi sen asian ja alkoi elää lasten kanssa uutta arkea eronneena isänä. Minä olin kuulemma erilainen tapaus. Sellainen syvä tunnekuohu, johon ei uskonut edes kykenevänsä. Se kaikkein tärkein ja sielunkumppani.

• Tykkää
Reactions: HippuTAR
Mieheni on kuvaillut asiaa niin, että hän ajautui ekaan avioliittoonsa piirityksen jälkeen ja kasvoi kiintymään liittoon ollen tasapainoisen tyytyväinen ja sitten lasten tultua ei olisi itse liittoa purkanut lasten edun nimissä. Hän oli hieman surullinen vaimon päädyttyä eroon, mutta sitten hyväksyi sen asian ja alkoi elää lasten kanssa uutta arkea eronneena isänä. Minä olin kuulemma erilainen tapaus. Sellainen syvä tunnekuohu, johon ei uskonut edes kykenevänsä. Se kaikkein tärkein ja sielunkumppani.

:D

Kyllä tiedän näitä miehiä jotka tyyliin "pillu kävi vkoloppuna" mutta onneksi miehet ei kaikki ole näitä :) Ja eikä kaikki varmasti sen "reijän" perään ole!!
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että miehet on siinä tuntevia ja ajattelevia ihmisiä kuin me naisetkin!! Hölmöä ajatella edes muuta :O

Olet pelle, ja et ole koskaan tuntenut yhtään miestä oikeasti, jos joudut tuollaisia kyselemään. Olet myös niin vanha ja todennäköisesti epäviehättävä, eli ylipainoinen, että nuo asiat jäivät sinulta tältä elämältä selvittämättä.

Valitan, onnea seuraavaan elämään.

Miksi sinulla on noin paha olla? Onko sinulla ollut huono päivä, vai onko elämäsi kokonaisuudessaan onnetonta? Haluaisitko puhua pahasta olostasi?

Mitä mieltä olisit, jos miehesi olisi tuntenut "syvää tunnekuohua" eksänsä kanssa?

[QUOTE="rakastan";28653101]Kyllä tiedän näitä miehiä jotka tyyliin "pillu kävi vkoloppuna" mutta onneksi miehet ei kaikki ole näitä :) Ja eikä kaikki varmasti sen "reijän" perään ole!!
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että miehet on siinä tuntevia ja ajattelevia ihmisiä kuin me naisetkin!! Hölmöä ajatella edes muuta :O[/QUOTE]

No on joo mutta kuinka tärkeä se tunnepuoli on? Monet miehet tuntuu olevan onnellisia kunhan saa kalastaa/pelata/rukata autoja tms. ja kunhan kotona on se reikä odottamassa. Eli siis sillä toisella ihmisellä ei tunnu olevan suurtakaan vaikutusta onnellisuuteen (paitsi jos se pihtaa).

[QUOTE="vieras";28653143]Mitä mieltä olisit, jos miehesi olisi tuntenut "syvää tunnekuohua" eksänsä kanssa?[/QUOTE]

Enpä tiijä, kai sitä mustis helposti olis? Enkö voi mitenkään kepeästi sivuuttaa yli kymmenen vuoden parisuhdetta, mieheni ekaa sellaista. Vallalla on käsitys kuitenkin, että kummallakin on sopivampi puoliso nykyään kuin aiemmin.

Tietysti mieheni puheet voisi kuitata vastanaineen sanahelinänä, mutta mieheni on uhrannut vuokseni oikeastaan kaiken elämässään, joten epäillä ei tarvitse. Uhraus tuli ilman vaatimusta minulta. Toisekseen, tietämättäni hän oli kiinnostunut minusta jo vuosia etukäteen ja jopa kyseinen eksänsä oli heidän liittonsa aikana vihjaillut, että olisin passelimpi puoliso miehelle kuin eksä itse.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";28653042] Jokainen mies ottaisi (esi)teinitytön ja kasvattaisi siitä vaimon.[/QUOTE]

Muslimit ovat todenneet tämän kaikista parhaaksi tavaksi kouluttaa tytöstä hyvä vaimo.

NO jotenkin pelkistettynä, että miesten mielestä rakkaus ei ole oikeaa ilman seksiä, ja naisten mielestä seksi ei ole välttämätön edellytys aidolle rakkaudelle. Siis miehen ja naisen välisenä rakkautena jos asiaa tarkastellaan.

Enpä tiijä, kai sitä mustis helposti olis? Enkö voi mitenkään kepeästi sivuuttaa yli kymmenen vuoden parisuhdetta, mieheni ekaa sellaista. Vallalla on käsitys kuitenkin, että kummallakin on sopivampi puoliso nykyään kuin aiemmin.

Tietysti mieheni puheet voisi kuitata vastanaineen sanahelinänä, mutta mieheni on uhrannut vuokseni oikeastaan kaiken elämässään, joten epäillä ei tarvitse. Uhraus tuli ilman vaatimusta minulta. Toisekseen, tietämättäni hän oli kiinnostunut minusta jo vuosia etukäteen ja jopa kyseinen eksänsä oli heidän liittonsa aikana vihjaillut, että olisin passelimpi puoliso miehelle kuin eksä itse.

Käykö hänen eksänsäkin tällä palstalla?

Yhteistyössä