Voisko tyttö alkaa jo neljännellä luokalla meikkaamaan kouluun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse meikkaan paljon ja tykkään siitä mutta lapset aloittakoon sen aikaisintaan yläluokilla. Ja silloinkin huulikiilto, peitepuikko, puuteri, valokynä- linjalla. (Siis jotain näistä, ei kaikkia aina). Huulipunat ja kajalit saa odottaa kunnes on niiden käytön oppinut ettei näytä turpaansaanelta pandalta.

Myös minä kysyn että mihin lapsi tarvitsee valokynää?

[QUOTE="just";23805319]Myös minä kysyn että mihin lapsi tarvitsee valokynää?[/QUOTE]

ettekö tiedä ttä lapset nukkuvat nykyään aivan liian vähän? kyllä vastuuntuntoisen vanhmman ratkaisu on antaa peittää silmäpussit kynällä.

Meillä aloitti 5. luokan syksynä, ja nyt 6. luokan keväällä ei enää kuulemma jaksa meikata :) Joten ohi meni into kun en kovin puuttunut. Ostin ripsivärin ja huulikiillon silloin kun aloitti, ja sai ihan reilusti aamulla vessassa meikata - joku luokan tyttö meikkasi aina krs-talon hississä kuulemma, kun ei vanhemmat lupaa antaneet...

Olen nähnyt monia viidesluokkalaisia jotka meikkaavat jo paljon. Eli rajaukset silmissä ripsiväriä, huulikiiltoa ja luomiväriä. Joskus myös järkytyn tällaisesta koska minulla on ylä-asteella oleva tyttö joka ei meikkaa muualle kuin juhliin ja sinnekkin hyvin vähän. Käyttää hän kyllä ihonhoito tuotteita, mutta hänen ikäiselleen se on normaalia.

Yhteistyössä