vierailija
Mikä palvelija mä sulle olen?Tottakai olen, joten kerro??
Googleta vaikka suomen puolueet.
Mikä palvelija mä sulle olen?Tottakai olen, joten kerro??
Ei, kun kerro nyt ketä sä äänestäisit perussuomalaisten lisäksi, kun et kerran vihervasemmistostakaan tykkää?Mikä palvelija mä sulle olen?
Googleta vaikka suomen puolueet.
Ootko nyt varmasti faktatarkastuttanut viestisi ja haluat lyödä sen lukkoon?Ellu ja lissu vois kertoa miksi Trumpin jarrutellessa/vähätellessä koronatoimia te hehkutatte kuinka upea se on, mut Marinin hallituksen tehdessä isoja päätöksiä ja rajoituksia koronan takia et ulvotte peräsuoli pitkänä et pitäis tehdä enemmän?
Miten niin peräsuoli pitkänä?Ellu ja lissu vois kertoa miksi Trumpin jarrutellessa/vähätellessä koronatoimia te hehkutatte kuinka upea se on, mut Marinin hallituksen tehdessä isoja päätöksiä ja rajoituksia koronan takia et ulvotte peräsuoli pitkänä et pitäis tehdä enemmän?
no voin olla väärässäkinOotko nyt varmasti faktatarkastuttanut viestisi ja haluat lyödä sen lukkoon?
En ole missään sanonut että pitäisi tehdä enemmän!
Niin, ulvontaa monessa suunnassa.Miten niin peräsuoli pitkänä?
Ihan on kuule sopusuhtanen ja sopivasti siellä missä pitääkin olla.
Mitä taas ulvomiseen tulee, niin käyppäs vilasemassa miten ihmiset suhtautuvat Marinin hallituksen koronatoimiin, mielipiteitä löytyy ihan ISn sivuilta. HSstä ja Ylestä en tiedä miten paljon suostuvat niitä näyttämään, ILn sivulle taas pitää rekata nykyään, että näkee viestejä (ainakin suurimmassa osassa jutuista).
Persujen lisäksi? Enhän mä ikinä persuja äänestäisi, ja etkös juuri itsekkin sanonut persujen olevan vassareita?Ei, kun kerro nyt ketä sä äänestäisit perussuomalaisten lisäksi, kun et kerran vihervasemmistostakaan tykkää?
Uupelot unohtaa aktiivisesti aina. Nehän oli ne siniset petturit, joita et näe enää politiikassaNiinpä ja hehän sen järjestivätkin niin näppärästi istuessaan hallituksessa.
osaatko sä sanoa miksi senaatin ääniä ei kyseenalaisteta vaikka samoilla lapuilla nekin äänet annetaan?Kansa edelleen Trumpin puolella.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.m.youtube.com
Voit poistua vaikka Lähi-Itään parantamaan niiden osaamattomien tumpuloiden elinoloja. Ei tarvitsisi katsella niitä täällä nojaamassa taikaseiniinEn ikinä äänestä perussuomalaisia. Ihan kammottavaa sakkia.
mitäs toitte ne tänne.Voit poistua vaikka Lähi-Itään parantamaan niiden osaamattomien tumpuloiden elinoloja. Ei tarvitsisi katsella niitä täällä nojaamassa taikaseiniin
Lähi-itä, eikä Lähi-Itä.Voit poistua vaikka Lähi-Itään parantamaan niiden osaamattomien tumpuloiden elinoloja. Ei tarvitsisi katsella niitä täällä nojaamassa taikaseiniin
Osa kansasta, ei kansa. Älä levitä valheellista tietoaKansa edelleen Trumpin puolella.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.m.youtube.com
mitäs toitte ne tänne.
Minä, eikä mä.Lähi-itä, eikä Lähi-Itä.
Mä asun ja työskentelen kuule ihan missä haluan. Joku random-piipertäjä netissä ei tule mulle sanomaan, missä mä asun. Oliko muuta, nyhverö?
Soini ja siniset toi. Persut oli peitenimi pettureillamitäs toitte ne tänne.
Hei hassu harmaa - älä päästä mun kirjoituksia menemään noin tunteisiin.Tässä sitä luotettavaa sakkia, joiden lähteisiin Lissun jorinat perustuu:
Eroon EU:sta - Fixit perunanuijan, vihanlietsonnan ja dosentti Johan Bäckmanin apurien voimin
Suomen EU-eroa vaativa Fixit-mielenosoitus jakeli huuhaa-käsityksiä EU:n pahoista tavoista ja vertasi unionia Neuvostoliittoon, kansojen vankilaan.seura.fi
Otin toisesta ketjusta kun on niin käsittämätöntä, että yhden puolueen korkean profiilin henkilöitä sekaantuu moiseen.
Itse äänestän mitä puoluetta tahansa enneminkuin persuja. Kokoomusta normaalisti, mutta antaisin vassareillekkin ääneni ennemmin iuin persuille.
Mutta siis mitä tulee tähän Fixit tapahtumaan niin hyvä juttu!Tässä sitä luotettavaa sakkia, joiden lähteisiin Lissun jorinat perustuu:
Eroon EU:sta - Fixit perunanuijan, vihanlietsonnan ja dosentti Johan Bäckmanin apurien voimin
Suomen EU-eroa vaativa Fixit-mielenosoitus jakeli huuhaa-käsityksiä EU:n pahoista tavoista ja vertasi unionia Neuvostoliittoon, kansojen vankilaan.seura.fi
Otin toisesta ketjusta kun on niin käsittämätöntä, että yhden puolueen korkean profiilin henkilöitä sekaantuu moiseen.
Itse äänestän mitä puoluetta tahansa enneminkuin persuja. Kokoomusta normaalisti, mutta antaisin vassareillekkin ääneni ennemmin iuin persuille.