Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ellu ja lissu vois kertoa miksi Trumpin jarrutellessa/vähätellessä koronatoimia te hehkutatte kuinka upea se on, mut Marinin hallituksen tehdessä isoja päätöksiä ja rajoituksia koronan takia et ulvotte peräsuoli pitkänä et pitäis tehdä enemmän?
 
Ellu ja lissu vois kertoa miksi Trumpin jarrutellessa/vähätellessä koronatoimia te hehkutatte kuinka upea se on, mut Marinin hallituksen tehdessä isoja päätöksiä ja rajoituksia koronan takia et ulvotte peräsuoli pitkänä et pitäis tehdä enemmän?
Ootko nyt varmasti faktatarkastuttanut viestisi ja haluat lyödä sen lukkoon?

En ole missään sanonut että pitäisi tehdä enemmän!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ellu ja lissu vois kertoa miksi Trumpin jarrutellessa/vähätellessä koronatoimia te hehkutatte kuinka upea se on, mut Marinin hallituksen tehdessä isoja päätöksiä ja rajoituksia koronan takia et ulvotte peräsuoli pitkänä et pitäis tehdä enemmän?
Miten niin peräsuoli pitkänä?
Ihan on kuule sopusuhtanen ja sopivasti siellä missä pitääkin olla.

Mitä taas ulvomiseen tulee, niin käyppäs vilasemassa miten ihmiset suhtautuvat Marinin hallituksen koronatoimiin, mielipiteitä löytyy ihan ISn sivuilta. HSstä ja Ylestä en tiedä miten paljon suostuvat niitä näyttämään, ILn sivulle taas pitää rekata nykyään, että näkee viestejä (ainakin suurimmassa osassa jutuista).
 
vierailija
Miten niin peräsuoli pitkänä?
Ihan on kuule sopusuhtanen ja sopivasti siellä missä pitääkin olla.

Mitä taas ulvomiseen tulee, niin käyppäs vilasemassa miten ihmiset suhtautuvat Marinin hallituksen koronatoimiin, mielipiteitä löytyy ihan ISn sivuilta. HSstä ja Ylestä en tiedä miten paljon suostuvat niitä näyttämään, ILn sivulle taas pitää rekata nykyään, että näkee viestejä (ainakin suurimmassa osassa jutuista).
Niin, ulvontaa monessa suunnassa.
Ja ehkä peräsuoli ei oo pitkänä muusta johtuu peppukipuilu.

mut et vastannut ( taaskaan ) kysymykseen,ja saanko arvata, et aiokkaan?
Ullatus.
 
vierailija
"
No hearings in the case have yet been scheduled, but on Thanksgiving, Denver-based Dominion released a blistering 15-point rebuttal, calling the lawsuit malicious and a “bizarre election fraud conspiracy” that is “baseless, senseless, physically impossible, and unsupported by any evidence whatsoever.”
“Dominion was not ‘founded by oligarchs and dictators.’ It was founded in Toronto, Canada, and it is now a proud nonpartisan American company,” the company said, adding that no single company in the American electoral systems could surreptitiously change votes as Powell alleged. Such a plot would require “collaboration of thousands” of Republicans, Democrats, poll workers, auditors and contractors that support state information technology and voting systems.

It is important to understand that this is not possible — not on a machine-by-machine basis, not by alleged hacking, not by manipulating software, and not by imagined ways of ‘sending’ votes to overseas locations,” Dominion said, noting that its devices create an auditable paper trail of every vote cast in Georgia. “Georgia handcounts, independent audits, and machine tests have all repeatedly affirmed that the machine counts were accurate.”

The lawsuit was much anticipated on the right — Powell had said that it and her other court filings would “release the kraken,” a reference to a mythical sea monster that quickly went viral. Online, supporters had a ready explanation for the typos and other errors: They were intentional and meant to draw media attention to the complaint.
Powell did not respond to phone and text messages seeking comment for this story."

Naurettava nainen :D



 
erivierailija
Tässä sitä luotettavaa sakkia, joiden lähteisiin Lissun jorinat perustuu:


Otin toisesta ketjusta kun on niin käsittämätöntä, että yhden puolueen korkean profiilin henkilöitä sekaantuu moiseen.

Itse äänestän mitä puoluetta tahansa enneminkuin persuja. Kokoomusta normaalisti, mutta antaisin vassareillekkin ääneni ennemmin iuin persuille.
 
Tässä sitä luotettavaa sakkia, joiden lähteisiin Lissun jorinat perustuu:


Otin toisesta ketjusta kun on niin käsittämätöntä, että yhden puolueen korkean profiilin henkilöitä sekaantuu moiseen.

Itse äänestän mitä puoluetta tahansa enneminkuin persuja. Kokoomusta normaalisti, mutta antaisin vassareillekkin ääneni ennemmin iuin persuille.
Hei hassu harmaa - älä päästä mun kirjoituksia menemään noin tunteisiin.
Ne on mun mielipiteitä ja analysoit ne joka kerta väärin.

Esim. en ole Trump-fani, ja olen äänestänyt normaalisti kokoomusta.
Enkä ole venäläinen, vaikka kuinka kehoitat mua palaamaan takaisin Venäjään.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tässä sitä luotettavaa sakkia, joiden lähteisiin Lissun jorinat perustuu:


Otin toisesta ketjusta kun on niin käsittämätöntä, että yhden puolueen korkean profiilin henkilöitä sekaantuu moiseen.

Itse äänestän mitä puoluetta tahansa enneminkuin persuja. Kokoomusta normaalisti, mutta antaisin vassareillekkin ääneni ennemmin iuin persuille.
Mutta siis mitä tulee tähän Fixit tapahtumaan niin hyvä juttu!

Se, että sinä et kannata Persuja tai näitä poliittisesti puolueettomia patriootteja ei ole keneltäkään pois -
he ovat hyvin suosittuja ihan ilman sinun panosta.(y)

 

Yhteistyössä