Trumpista ei ole tehty noin hauskoja videoita, mutta laita ihmeessä joku naurettava niin koitetaan.Tuohon en kyllä usko.
pssst, mulle uppoo erittäin hurtti huumori.
Trumpista ei ole tehty noin hauskoja videoita, mutta laita ihmeessä joku naurettava niin koitetaan.Tuohon en kyllä usko.
No mikä sinä sitten olet jos jopa yksinkertainenkin tajuaa vilpin tapahtuneen.Se, että olet yksinkertainen ja siksi tajuavanasi että vilppi tapahtui, ei tarkoita että se tapahtui.
Kuka on mielestäsi yksinkertainen, sinä joka noita linkkejä jakelet vai e...vai kumpikin?No mikä sinä sitten olet jos jopa yksinkertainenkin tajuaa vilpin tapahtuneen.
Taas on vähän hintsusti noita vaihtoehtoja.Kuka on mielestäsi yksinkertainen, sinä joka noita linkkejä jakelet vai e...vai kumpikin?
Linkki?vilpin tapahtuneen.
Linkki?
On vaikka kuinka, sä et ole vaan kestänyt katsoa niitäTrumpista ei ole tehty noin hauskoja videoita, mutta laita ihmeessä joku naurettava niin koitetaan.
pssst, mulle uppoo erittäin hurtti huumori.
Oon mä niitä katsonut monia. Hänestä on vissiin enempi tehty biisejä.On vaikka kuinka, sä et ole vaan kestänyt katsoa niitä
HauskaOon mä niitä katsonut monia. Hänestä on vissiin enempi tehty biisejä.
Tää on oikeasti hyvä, biitteineen päivineen ja kaiken lisäksi niin totta!
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Ehkä hän ei osaa sekoilla niin hyvin kuin Joe niin hänestä ei saa yhtä naurettavia videoita?
Laita nyt edes yksi Trump-video mille naurat niin nauretaan mahdollisesti yhdessä!
Oon mä niitä katsonut monia. Hänestä on vissiin enempi tehty biisejä.
Tää on oikeasti hyvä, biitteineen päivineen ja kaiken lisäksi niin totta!
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Ehkä hän ei osaa sekoilla niin hyvin kuin Joe niin hänestä ei saa yhtä naurettavia videoita?
Laita nyt edes yksi Trump-video mille naurat niin nauretaan mahdollisesti yhdessä!
Osu ja uppos!! *repee totally*Mä tykkään Alec Baldwinin imitoinneista, mutta tämä on kans hauska
Donny Goes to School - The President Show - Comedy Central
During a special trip to an elementary school, the president reads an incredible book to the kids and runs his immigration policy by his new pals. Watch more...www.youtube.com
Jim Carrey/Biden!!!!Tässä on sit molemmat, hyviä näyttelijöitä kyllä
Saturday Night Live
Welcome to the official Saturday Night Live channel on YouTube! Here you will find your favorite sketches, behind the scenes clips and web exclusives, featur...www.youtube.com
Joo ja on taitava näyttelijäOsu ja uppos!! *repee totally*
Vähän hirvitti, että säikähtikö ne lapset ku ukko veti könölleen tonttiin, mut ei kai ne.Joo ja on taitava näyttelijä
Vau, no on todella taitava, nauroin ääneen Kiitos <3Tää on taitava!
- YouTube
- YouTube
Juu, katoin kans niiden ilmeitä..Vähän hirvitti, että säikähtikö ne lapset ku ukko veti könöllern tonttiin, mut ei kai ne.
Joo totta. Jim Carrey on kyllä huippu!Jim Carrey/Biden!!!!
Alecilla on liian iso suu, tuo aikaisemmassa vidiossa ollut veti Trumpin paremmin.
Sidney Powell - Georgia ja Michigan korkeimpaan oikeuteen:
( )
- YouTube
Ei ollut mikään pikku nippu papereita yli sata sivua. Mahtuuhan tuohon kai muutama syy.
Ei kyllä anna kovin ammattimaista vaikutelmaa..Conspiracy theorist Trump lawyer Sidney Powell sues in Georgia and Michigan with error-filled ‘Kraken’ suits
Ms Powell posted links to the legal documents on her website with the words, ‘The Kraken is released on Georgia!’ and ‘The Kraken is released on Michigan!’www.independent.co.uk