Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
On vaikka kuinka, sä et ole vaan kestänyt katsoa niitä
Oon mä niitä katsonut monia. Hänestä on vissiin enempi tehty biisejä.
Tää on oikeasti hyvä, biitteineen päivineen ja kaiken lisäksi niin totta!



Ehkä hän ei osaa sekoilla niin hyvin kuin Joe niin hänestä ei saa yhtä naurettavia videoita?
Laita nyt edes yksi Trump-video mille naurat niin nauretaan mahdollisesti yhdessä!❤
 
vierailija
Oon mä niitä katsonut monia. Hänestä on vissiin enempi tehty biisejä.
Tää on oikeasti hyvä, biitteineen päivineen ja kaiken lisäksi niin totta!



Ehkä hän ei osaa sekoilla niin hyvin kuin Joe niin hänestä ei saa yhtä naurettavia videoita?
Laita nyt edes yksi Trump-video mille naurat niin nauretaan mahdollisesti yhdessä!
Hauska :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Oon mä niitä katsonut monia. Hänestä on vissiin enempi tehty biisejä.
Tää on oikeasti hyvä, biitteineen päivineen ja kaiken lisäksi niin totta!



Ehkä hän ei osaa sekoilla niin hyvin kuin Joe niin hänestä ei saa yhtä naurettavia videoita?
Laita nyt edes yksi Trump-video mille naurat niin nauretaan mahdollisesti yhdessä!
 
Tää on taitava!


 
vierailija
Tää on taitava!


Vau, no on todella taitava, nauroin ääneen :D Kiitos <3
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Sidney Powell - Georgia ja Michigan korkeimpaan oikeuteen:
( (y) )


Ei ollut mikään pikku nippu papereita yli sata sivua. Mahtuuhan tuohon kai muutama syy.
 
vierailija
Sidney Powell - Georgia ja Michigan korkeimpaan oikeuteen:
( )


Ei ollut mikään pikku nippu papereita yli sata sivua. Mahtuuhan tuohon kai muutama syy.
 
vierailija
Ei kyllä anna kovin ammattimaista vaikutelmaa..

"Her complaints, which allege election fraud, are conspicuously riddled with misspelled words, garbled sentences, and formatting issues.

The complaint shows signs of having been hastily assembled without proofreading. The word “district” is misspelled twice on the first-page header alone (as “districct” and then “distrcoict”).
Some sentences appear to have been spliced together, erroneously divided with misplaced full stops or end with closing quotation marks that were never opened.
The Michigan lawsuit appears to have had formatting issues, Bloomberg reported, removing the spaces between words."
 

Yhteistyössä