Voisko olla umppari?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mirkkuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="kojootti";25951990]oho tää olikin vanha.[/QUOTE]

EI tää vanha oo..

OOtellaan kovasti vastauksia ja miten ap. kävi!
Kunhan vaan vastailisi niin kaikki tietäisi.. :)
 
Hei, onko kellään aavistusta onko mul umppari vai mitä??
oireet:
kova sietämäton kipu x1 viime viikolla tuossa navan kohalla, ja sit navan alapuolella nivusyläpuolella siis oikea puoli.
hieman lämpöilöä, kipu on jatkuva ja se sijaitsee siellä missä jäikin eli navan ja lonkan välissä. onko se on umppari, auttakaa, aattelin tuosta jos kipu voimistuu niin päivystykseen, kannattaako odotetta kun kivut tulee sietämättömiksi??

Auttaakaa pliis
 

Similar threads

Yhteistyössä