N
nojoo
Vieras
[QUOTE="kojootti";25951990]oho tää olikin vanha.[/QUOTE]
EI tää vanha oo..
OOtellaan kovasti vastauksia ja miten ap. kävi!
Kunhan vaan vastailisi niin kaikki tietäisi..
EI tää vanha oo..
OOtellaan kovasti vastauksia ja miten ap. kävi!
Kunhan vaan vastailisi niin kaikki tietäisi..