Voisko olla tulossa tyttövauva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pojan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pojan äiti

Vieras
Eli pojalta ei tullut yhden yhtä finniä, mutta tässä raskaudessa selkään sekä ohimoille on tullut finnejä. (eikös sanota että tyttö vie äidin kauneuden?)

Toiseks, pojan raskauden aikana halutti paaaljon enemmän kuin tässä raskaudessa. Nyt tuntuu että himot kadonneet, en oikeastaan edes kaipaa "sitä".

Onko kokemuksia noista "oireista" tytön / pojan kohdalla?

Tulipa vaan tässä kakkujen leivonnan lomassa tällainen mieleen.. lapsi on kyllä ihan yhtä toivottu olipa tyttö tai poika :)

Mä taas luulen että on tulossa poika koska mun iho on todella hyvässä kunnossa.:) En tiedä voiko näihin niin luottaa.. Mulla on poika ja tyttö. Mut en muista yhtään kun poikaa odotin että missä kunnossa oli iho tms. Tyttöä kun odotin niin naama kyllä kukki.

Alkuperäinen kirjoittaja Pojan äiti:
Eli pojalta ei tullut yhden yhtä finniä, mutta tässä raskaudessa selkään sekä ohimoille on tullut finnejä. (eikös sanota että tyttö vie äidin kauneuden?)

Toiseks, pojan raskauden aikana halutti paaaljon enemmän kuin tässä raskaudessa. Nyt tuntuu että himot kadonneet, en oikeastaan edes kaipaa "sitä".

Onko kokemuksia noista "oireista" tytön / pojan kohdalla?

Tulipa vaan tässä kakkujen leivonnan lomassa tällainen mieleen.. lapsi on kyllä ihan yhtä toivottu olipa tyttö tai poika :)

Mulla meni ihan hirveän huonoon kuntoon iho kun odotin tyttöä =)

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Tyttöä kun odotin niin naama kyllä kukki.

Joo näin olen kuullut. Ja mulla kun ei IKINÄ ole "normaalissa" tilassa finnejä..

Toki tiedän että 50/50 on mahdollisuudet, mutta tiedättehän että olis aina niin mukava saada edes vähän vihiä tulevasta :D olen jo ostanut muutamia tytönvaatteita, oi oi! Pojasta oli VAHVA olo että se on poika, en voinut kuvitellakaan että olis tyttö. Nyt taas melko vahva "tyttö-olo". Saa nähdä. Rakenneultra tammikuun alussa :)

Mulla pojan odotuksen aikana naama kukki kuin kesäinen pelto! Masu kun alkoi näkymään, oli koko raskauden "edessä" ja vähän suippo!

Keskustelin äitini kanssa silloin hänen massuistaan kun mua ja veljeäni odotti! Veljen odotuksen aikana sama kuin mulla poitsun kanssa, mua odottaessaan maha oli pyöreä kuin pallo ja näkyi kun katsoi selkäpuolelta! Eli meni ns. persauksiin! Iho koko vartalossa oli heleä ja kauniin kimmoisa!

Mutta nämä oireetkin, niinkuin tiedät, on yksilöllisiä! Kuten me kaikki ollaan! Ja hyvä niin!

Ihanaa odotusta sulle! (toivottavasti mäkin kohta..)

mää tiesin raskaustestistä, että tulossa poika kolmen tytön jälken. testiviiva oli sininen :D joo mut oikeesti poika raskaus oli aivan täysin erilainen kuin tytöistä. pojasta teki mieli syödä, syödä, syödä ja syödä aivan kaikkea. viiva tuli vain pojasta mahaan, ja sain ihanan urtikarian 4kk:den ajaksi... mut siis paljon muitakin juttuja oli, jotenkin sen vaan tiesi. pojasta ei pahoinvointia, kaikista tytöistä taas oli.