voisko olla kup.kierukan syytä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Löllö84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Löllö84

Uusi jäsen
07.01.2008
9
0
1
Mulla sellanen juttu kerrottavana ja kysyttävänä, että kun mä laitoin kuparikierukan 1,5 vuotta sitten, niin mulla on noi kuukautiskivut voimistunu. Sen lisäksi olen alkanut tuntea ovulaation. No ei siinä mitään pahaa ole, tosin joskus kuukautiskivut häiritsee, mutta ei aina. Sitä ihmettelen kun ovulaatio on joskus kp 9-12...sitten joskus pari päivää ennen kuukautisten odotettua alkamispäivää niin tulee usein pari tippaa ja kuukautiskipuja, mut sitten se loppuu siihen....Saa odotella kaksi tai kolme päivää...niin sitten alkaa ns. uudestaan....Silloin ihan normaalisti vuotaa. Johtuuko tämä siitä että ovulaatio tapahtuu useimmiten hiukan aikasemmin kun 14 päivänä, vai voiko se olla kierukka joka senaiheuttaa....muita joilla tämmöstä?? :)

oletko muuten ollut tyytväinen kuparikierukkaan? minulle sitä ehdotettiin kun tuntuu ettei mikään hormonaalinen ehkäisy sovi (migreenin takia)ja parisuhteessa elävälle tuo kondomin kanssa pelaaminen todella koettelee hermoja.. :kieh:

En mä oikein tiedä...ei oo tainnu oikein olla mun juttuni. Hormonikierukka ei taas kiinnostanu kun haluamme vielä yhden, jota muuten pian alamme yrittämään. Lisää vuotoa ja kipujahan tuo on tuottanu....en kyllä ottais enää uudestaan... En tiiä sitte että mitä alamme käyttämään... :/ Eipä kai tuo vielä oo ongelma... Oon usein kuullut että kuarikierukka lisää vuotoa ja kipuja ja eräs ystäväni oli kokoajan kipeä...(maha) niin hän sitten poistatti sen... Näin myös minä ensi kuussa. Toki on ihmisiä jolle se sopii...

Yhteistyössä