Voisko kaikki nikit poistaa palstalta??!!??

olisi muuten aika mielenkiintoista jos jokaikinen keksisi uuden nikin.Kuinka nopeaa sitä huomaisi kuka on kukakin.
Minusta ei liioin taitaisi tunnistettavia piirteitä löytyä jos en kuvaani laittaisi.
Ehkä nuo kolme ---> ... pistettä voisivat olla heikkouteni mutta ne näyttää olevan muutamalla muullakin :D :saint:
 
entinen musta
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Jos nikinvaihdon jälkeen jokainen pitäytyisi uskollisena tyylilleen (kirjoittaa) aika montaa kyllä tunnistaisin.
Itselläni on juuri niin, etten pysty kertomaan juuri mitään. Minut on tosi helppo tunnistaa. Hiljaisuus siis jatkuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Jos nikinvaihdon jälkeen jokainen pitäytyisi uskollisena tyylilleen (kirjoittaa) aika montaa kyllä tunnistaisin.
Niin minäkin.Esimerkiksi sinut :D :heart:
saattaisin minäkin sinut tunnistaa.

Kyllä -tiukkapipoinen "koskaan ei saa tehdä mitään"-tyttären äiti toisen sellaisen tunnistaa ;) :whistle: :heart: :hug: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
saattaisin minäkin sinut tunnistaa.

Kyllä -tiukkapipoinen "koskaan ei saa tehdä mitään"-tyttären äiti toisen sellaisen tunnistaa ;) :whistle: :heart: :hug: :wave:
OT, miten teidän draamaqueen on kehittynyt? Onko sellainen mielellään esiintyvä, tahditon ja sammakoita päästelevä? :ashamed: Meidän meni siihen malliin, lisänä terävät kyynärpäät elämänmenossa ja sellainen "Niskavuoren Heta"-näsäviisas ja teräväkielinen. Miks mä laitoin nimekseen Heta???

Mutta usein myös myötätuntoinen ja toisia huomioiva ja ajatteleva. =)

Ja se "mä en saa koskaan tehdä mitään" on hyvin tuttua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Jos nikinvaihdon jälkeen jokainen pitäytyisi uskollisena tyylilleen (kirjoittaa) aika montaa kyllä tunnistaisin.
Niin minäkin.Esimerkiksi sinut :D :heart:
saattaisin minäkin sinut tunnistaa.

Kyllä -tiukkapipoinen "koskaan ei saa tehdä mitään"-tyttären äiti toisen sellaisen tunnistaa ;) :whistle: :heart: :hug: :wave:
:kieh: helposti tunnistettavissa...
Mihinkä se tiukka pipostaan pääsisi!! :D :hug:

Mä olen päivän kuullut siitä, että en päästänyt tytärtä tuonne rantaan nuorisolle suunnattuun biletapahtumaan.Siellähän taas ovat kaikki muut ikäisensä,tottakai :kieh: ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
saattaisin minäkin sinut tunnistaa.

Kyllä -tiukkapipoinen "koskaan ei saa tehdä mitään"-tyttären äiti toisen sellaisen tunnistaa ;) :whistle: :heart: :hug: :wave:
OT, miten teidän draamaqueen on kehittynyt? Onko sellainen mielellään esiintyvä, tahditon ja sammakoita päästelevä? :ashamed: Meidän meni siihen malliin, lisänä terävät kyynärpäät elämänmenossa ja sellainen "Niskavuoren Heta"-näsäviisas ja teräväkielinen. Miks mä laitoin nimekseen Heta???

Mutta usein myös myötätuntoinen ja toisia huomioiva ja ajatteleva. =)

Ja se "mä en saa koskaan tehdä mitään" on hyvin tuttua...
sellainen alati äänessä oleva eläväinen tyttö. Jolla on suuri suu ja joskus niin kaikkitietävä mieli. Kaiken se tietää, kaikessa korjaa ( siis toisten sanomisia) , mutta suuren suun lisänä- on silti suuri sydän.
Sellainen kyläluuta, sosiaalinen ja seurankipeä. Elämälle ehkä liiankin avoin ja vaikutuksille altis. Rakastaa kirjoja, inhoaa kotitöitä ja aikausein allekirjoittanutta, joka ei koskaan anna tehdä mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Voisko koko palstan poistaa... ;)
Joo :D
Mihinkähän me kaikki sitten tuuppannuttaisiin?? :eek: :D
Hankittais elämä ;)
Mistä niitä saa? :eek:
prisma,aina edullinen prisma...
siwa,yllättävän lähellä...
Hmmm, löytyisköhän Manusta? Se ois tuossa aika lähellä. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Jos nikinvaihdon jälkeen jokainen pitäytyisi uskollisena tyylilleen (kirjoittaa) aika montaa kyllä tunnistaisin.
Niin minäkin.Esimerkiksi sinut :D :heart:
saattaisin minäkin sinut tunnistaa.

Kyllä -tiukkapipoinen "koskaan ei saa tehdä mitään"-tyttären äiti toisen sellaisen tunnistaa ;) :whistle: :heart: :hug: :wave:
:kieh: helposti tunnistettavissa...
Mihinkä se tiukka pipostaan pääsisi!! :D :hug:

Mä olen päivän kuullut siitä, että en päästänyt tytärtä tuonne rantaan nuorisolle suunnattuun biletapahtumaan.Siellähän taas ovat kaikki muut ikäisensä,tottakai :kieh: ;)
ajatella, tytär parka. :'(
 

Yhteistyössä