ja pamauttaa multa tajun pois |O Minun pää hajoaa, särkee nii maan perk*leesti ja tehosärkylääkkeet on loppu, huomenna vasta saan lissää... :kieh: Panadolia kiskoin jo maksimit nassuun ja yritin nukkua mut paskat... :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Heeeei!! Sie olet palannut palstalle =) *halimus* Oot saattanu palata jo ajat sitten, mutta nyt vasta huomasin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Heeeei!! Sie olet palannut palstalle =) *halimus* Oot saattanu palata jo ajat sitten, mutta nyt vasta huomasin![]()
Jo mie jonku aikaa olen täällä pyöriny![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Heeeei!! Sie olet palannut palstalle =) *halimus* Oot saattanu palata jo ajat sitten, mutta nyt vasta huomasin![]()
Jo mie jonku aikaa olen täällä pyöriny![]()
Sain töitä pari viikkoa sitten ja työpäivät on venyny sen verran pitkiksi, että palstailu on jääny melkein kokonaanTälleen viikonloppusin käyn pyörähtämässä.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:ja pamauttaa multa tajun pois |O Minun pää hajoaa, särkee nii maan perk*leesti ja tehosärkylääkkeet on loppu, huomenna vasta saan lissää... :kieh: Panadolia kiskoin jo maksimit nassuun ja yritin nukkua mut paskat... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:ja pamauttaa multa tajun pois |O Minun pää hajoaa, särkee nii maan perk*leesti ja tehosärkylääkkeet on loppu, huomenna vasta saan lissää... :kieh: Panadolia kiskoin jo maksimit nassuun ja yritin nukkua mut paskat... :headwall:
Apteekit on myös sunnuntaisin auki, joten pistä ukksi apteekissa käymään. No miksette jo viimeviikolla niitä nappeja hakenut?