Voisko joku tulla auttaan minua

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Heeeei!! Sie olet palannut palstalle =) *halimus* Oot saattanu palata jo ajat sitten, mutta nyt vasta huomasin :D

Jo mie jonku aikaa olen täällä pyöriny :D

Sain töitä pari viikkoa sitten ja työpäivät on venyny sen verran pitkiksi, että palstailu on jääny melkein kokonaan :) Tälleen viikonloppusin käyn pyörähtämässä.

Heeeei!! Sie olet palannut palstalle =) *halimus* Oot saattanu palata jo ajat sitten, mutta nyt vasta huomasin :D

Jo mie jonku aikaa olen täällä pyöriny :D

Sain töitä pari viikkoa sitten ja työpäivät on venyny sen verran pitkiksi, että palstailu on jääny melkein kokonaan :) Tälleen viikonloppusin käyn pyörähtämässä.

Soosoo, ensin palsta, sitte työt :xmas:

ja pamauttaa multa tajun pois |O Minun pää hajoaa, särkee nii maan perk*leesti ja tehosärkylääkkeet on loppu, huomenna vasta saan lissää... :kieh: Panadolia kiskoin jo maksimit nassuun ja yritin nukkua mut paskat... :headwall:

Apteekit on myös sunnuntaisin auki, joten pistä ukksi apteekissa käymään. No miksette jo viimeviikolla niitä nappeja hakenut?

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
ja pamauttaa multa tajun pois |O Minun pää hajoaa, särkee nii maan perk*leesti ja tehosärkylääkkeet on loppu, huomenna vasta saan lissää... :kieh: Panadolia kiskoin jo maksimit nassuun ja yritin nukkua mut paskat... :headwall:

Apteekit on myös sunnuntaisin auki, joten pistä ukksi apteekissa käymään. No miksette jo viimeviikolla niitä nappeja hakenut?

No mutko mulla ei oo reseptiä, ja minun lääkäri on töissä vasta huomenna ja soittelun tuloksena oli ettei kukkaan kirjota reseptiä ko se pittää oottaa huomiseen omaa lääkäriä :kieh: Se kirjotti sitä lääkettä viimeksi sen verran että riittää seuraavaan kontrolliin, laskeskeli että yks päivässä riittäis, mutko on ollu pari pahempaa särkypäivää niin olen ohjeen mukkaan sitte ottanu toisenki kerran päivässä niinä päivinä. Eipä nyt hoksattu että ne loppuu... Vasta ko nyt ko niitä ois tarvinnu. :/