voisko joku laittaa mulle yynä ton kirppiksen huijarin nimimerkin?

Yhtä asiaa mä ihmettelen, edelleen. Siellä ilmossa selvästi lukee keneltä voi kysyä niin aina vaan väki jaksaa sinne ilmoittautua et mulle, mulle. Kaikkiko pitäs tulla niinkun tarjottimella sylii vai täh :whistle: :wave: Ja se, että katsokaa kenelle sitä tietoa annatte, profiili kannattaa aina luurata, koska itse ko. ihminenkin saattaa kysellä ja viimeksi saikin tiedon joltain avuliaalta.
 
vieras
Mä taas ihmettelen, et jos tuollainen tyyppi on suuren osan tiedossa, niin miksi se on salaisuus ja pitää vaan yv:nä ilmoittaa. Ja jos ontiedossa, miks se siellä saa toimia, miksei suljeta käyttöoikeuksia pois ???????????????
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä taas ihmettelen, et jos tuollainen tyyppi on suuren osan tiedossa, niin miksi se on salaisuus ja pitää vaan yv:nä ilmoittaa. Ja jos ontiedossa, miks se siellä saa toimia, miksei suljeta käyttöoikeuksia pois ???????????????
No kenenkään nimeä ei saa täällä julkistaa, yvnä saa kyllä toimia ja sehän toimii :whistle: ;) Ei tähän päivään mennessä ole ollut riittävästi näyttöä joten ylläpito ei voi mitään. Keräykset on meneillään :whistle:

 

Yhteistyössä