[QUOTE="vieras";26985735]Tuliko sulla edes mieleen kysyä häneltä, miksi tulet tästä biisistä mieleen. Mistä tiedät, että hän tarkoitti sen pahalla? Mistä tiedät edes sitä, ettei hän silloin aikoinaan ole ihan huumorimielessä sanonut sinua miestennielijäksi?
Olen minäkin joskus vuosia sitten katsonut silmät pyöreinä joidenkin vanhempien kavereideni elämää vierestä ja tuominnut mielessäni toisinaan, olen sitten vanhempana ymmärtänyt, en vain paljon nuorempana ole siihen aiemmin kyennyt kapeasta näkökentästäni.
Ei kaikesta tarvitse loukkaantua heti, kannattaa tutkia ennen kuin hutkii... olisit voinut ihan hyvin kysyä, miksi tulet tästä kappaleesta mieleen hänelle, ja vastauksen saatuasi sanoa, että sinusta hänellä on aivan väärä kuva susta, ja että jos hän haluaa väkisin ajatella sua miestennielijänä niin et halua olla yhteyksissä sellaiseen ihmiseen joka ei suostu näkemään sinua sinuna vaan vain omien ennakkoluulojensa takaa. Ja sitten olisit poistanut kavereista jne. Olisi ollut paljon sivistyneempää käytöstä...[/QUOTE]
No oli jo aika tuon mennäkin. En tajua miksi olenhäntä kaverilistalla roikuttanut näinkin kauan. Ja, ei ole nuorempi, vaan minua vanhempi.