Voisko joku jutella mun kaa ku oon yksin kotona ja paniikkikohtaus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ap"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"ap"

Vieras
Töissä tapahtu yks yllättävä muutos. Nyt oon kotona ja pelottaa ja mies ei oo vielä soittanut. Pitäisi siivota kun tulee viikonloppuna vieraita mutta ei pysty. Voiko joku jutella?

Ajattelen kevättä ja vauvoja. Kukaan ei varmaan oikeasti ole mulle vihainen, koska mitään pahaa ei tapahtunut. Kuvittelen vaan. En edes hölmöillyt töissä. Järkytyin vaan niin pahasti etten saanut sanaa suusta. SIsäänpäin järkytys. Kun mies soittaa niin sitten kaikki on paremmin varmaan kun voin kertoa kaiken.

• Tykkää
Reactions: Jenssoni
Just noin ap, puhut itselles mukavia etkä maalaile kauhukuvia. Pärjäät ihan taatusti töissä hyvin, siellä ei oo mitään probleemia. Pärjäät hyvin siihen asti, että pääset juttelemaan miehen kanssa. Ihan varmasti. Mietit kevättä, vauvoja, aurinkoa, perhosia, jokeltelua, vauvan tuoksua jne. :)

Mulla auttaa unohtamaan hetkeksi pahan olon kun katon söpöjen eläinten kuvia, niin tyhmältä kuin kuulostaakin ehkä. Tuolta lisää: http://cuteoverload.com/

6834281285_c3d90e5b23_b.jpg

jutellaan jostain muusta :) vaikka runoista :D
Tässä juicen runo:

Kuuntele. Kaksi asiaa

On alettava siitä mihin viimeksi jäi, opeteltava

Valo tulee lännestä, jahka se on ensin
käynyt siellä.

Lännestä palaa valo
iltaisin, kun veneet tulevat kotiin.

Aina kun menee paniikkiin niin tuntee ittensä niin tyhmäks. Että miks mun normaali ja kiva mies on mun kanssa kun tälleen aina hermoilen (tiiän itekki että aika turhista asioista). Sit oon hengittäny huonosti ni tulee päänsärkyä ja pyörryttää.