Mä
Jos ei työhakemuksessa saa itseään kehua, niin missä sitten?Alkuperäinen kirjoittaja m:Liikaa omakehua. En työnantajana palkkaisi.
Jos ei työhakemuksessa saa itseään kehua, niin missä sitten?Alkuperäinen kirjoittaja m:Liikaa omakehua. En työnantajana palkkaisi.
No mun mielestä ei voi tehdä työtä tai mitään 110%, kun ajattelen 100% olevan maksimi. Se satanenkin mielestäni vähän liioittelua. Itse jättäisin kokonaan pois... nuo prossat...Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija86:Kiitos, yritin tuolla alimmalla pointilla vain osoittaa, että annan leirityössä itseni kokonaan peliin mukaan. Siis tuo 110% oli vaan tehokeino, retoriikkaa, jos sallitte. Vaan miten tuon sitten vois sanoa "rehellisemmin" ilmaisun tehon kärsimättä?Alkuperäinen kirjoittaja ddd:-hymiöt pois
-tämä pois kokonaan: "Saanhan lähestyä teitä näin työnhaun merkeissä? "
-ei hyvä, koska epärealistista ja suora valhe: "Teen rippikoulutyötä niin leiriläisten kuin toisten ohjaajienkin kanssa 110 %:sti..". Kukaan voi tehdä 110%...
Mutta kaikki tavallaan ja teet niinku hyvältä tuntuu.
Sanoinkin LIIKAA.Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Jos ei työhakemuksessa saa itseään kehua, niin missä sitten?Alkuperäinen kirjoittaja m:Liikaa omakehua. En työnantajana palkkaisi.
Erinomaista, kiitos ideasta Muutankin sen hetiAlkuperäinen kirjoittaja minni:Parempi, mut korjasin tohon ylös miten ehkä laittaisin. ei kannata laittaa voisi olla jos tarkoitta itseään ja sit se eka kohta ei rimmannut.Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija86:Sydämellinen tervehdys Kirkon Seurakuntaan!
Rippikouluteologina olisin
Kutsumuksellinen kirkon työntekijä
Vastuullinen nuorisotyön osaaja
... jne
No mun mielestä ne konkarit ja 110% lasissa on lievästi liioittelua.Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija86:Eli avaanko enemmän tuota mentori -käsitettä? Miten nöyryyttä voisi lisätä? Mulla oli tuossa alussa kysymyksen muotoon asetettu "Saanhan lähestyä teitä työnhaun merkeissä", mikä oli tarkoitettu nöyräksi kohteliaisuudeksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hakemuksessa on paljon hyviä aineksia, mutta se voisi olla nöyrempi ja hillitympi, silti reipas. Tuo mentori höpinä on outo, vilpittömästiAlkuperäinen kirjoittaja m:Liikaa omakehua. En työnantajana palkkaisi.
Konkari on nyt muutettu toiseen muotoon. Edelleen en keksi, miten voisin ytimekkäästi kertoa antavani kaikkeni rippikoulutyöhön.Alkuperäinen kirjoittaja ddd:No mun mielestä ne konkarit ja 110% lasissa on lievästi liioittelua.Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija86:Eli avaanko enemmän tuota mentori -käsitettä? Miten nöyryyttä voisi lisätä? Mulla oli tuossa alussa kysymyksen muotoon asetettu "Saanhan lähestyä teitä työnhaun merkeissä", mikä oli tarkoitettu nöyräksi kohteliaisuudeksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hakemuksessa on paljon hyviä aineksia, mutta se voisi olla nöyrempi ja hillitympi, silti reipas. Tuo mentori höpinä on outo, vilpittömästiAlkuperäinen kirjoittaja m:Liikaa omakehua. En työnantajana palkkaisi.
Tuo saanhan lähestyä on outoa anelua tilanteessa jossa ei pitäisi kysyä... siis miksi kysyt että saatko lähettää työhakemuksen tms.???
Kerro vaikka, että oli vähän joka pojan kans sutinaa.Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija86:Konkari on nyt muutettu toiseen muotoon. Edelleen en keksi, miten voisin ytimekkäästi kertoa antavani kaikkeni rippikoulutyöhön.Alkuperäinen kirjoittaja ddd:No mun mielestä ne konkarit ja 110% lasissa on lievästi liioittelua.Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija86:Eli avaanko enemmän tuota mentori -käsitettä? Miten nöyryyttä voisi lisätä? Mulla oli tuossa alussa kysymyksen muotoon asetettu "Saanhan lähestyä teitä työnhaun merkeissä", mikä oli tarkoitettu nöyräksi kohteliaisuudeksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hakemuksessa on paljon hyviä aineksia, mutta se voisi olla nöyrempi ja hillitympi, silti reipas. Tuo mentori höpinä on outo, vilpittömästiAlkuperäinen kirjoittaja m:Liikaa omakehua. En työnantajana palkkaisi.
Tuo saanhan lähestyä on outoa anelua tilanteessa jossa ei pitäisi kysyä... siis miksi kysyt että saatko lähettää työhakemuksen tms.???
JA tuo kysymys oli alussa siksi, että halusin osoittaa kohteliaisuutta. En halua tungetella, jos hakemuksen lukijalla on kiire Kieltämättä vähän pöljä aloitus, mutta se on nyt muokattu.Alkuperäinen kirjoittaja ddd:No mun mielestä ne konkarit ja 110% lasissa on lievästi liioittelua.Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija86:Eli avaanko enemmän tuota mentori -käsitettä? Miten nöyryyttä voisi lisätä? Mulla oli tuossa alussa kysymyksen muotoon asetettu "Saanhan lähestyä teitä työnhaun merkeissä", mikä oli tarkoitettu nöyräksi kohteliaisuudeksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hakemuksessa on paljon hyviä aineksia, mutta se voisi olla nöyrempi ja hillitympi, silti reipas. Tuo mentori höpinä on outo, vilpittömästiAlkuperäinen kirjoittaja m:Liikaa omakehua. En työnantajana palkkaisi.
Sä et sitten varmaan ole ollut koskaan tilanteessa, jossa pitää ylittää itsensä. Mun ammattiin nuo tilanteet kuuluu, ja pitkään sellaista ei jaksa. Mutta todellakin on olemassa normaali työtahti, ja tahti, jolloin työtä tehdään kiireessä hurjan paineen alle, siten että jonkun homman pitää olla tuotannossa perjantaina ja töitä olisi vielä kahdeksi viikoksi.Alkuperäinen kirjoittaja ddd:No mun mielestä ei voi tehdä työtä tai mitään 110%, kun ajattelen 100% olevan maksimi. Se satanenkin mielestäni vähän liioittelua. Itse jättäisin kokonaan pois... nuo prossat...
jätä ihmeessä jotain haastatteluunkin. Hakemuksen tehtävä on olla "passi" haastatteluun. Tee siitä ytimekäs ja oman näköinen. Alku on todella hyvä, loppu myös, keskiosan tiivistäisiin muutamaan lauseeseen. Ja oikeasti mentorista en höpisisi mitään jos et tarkkaan tiedä seurakunnan henkilöstöä ja rekrytoijaa.Alkuperäinen kirjoittaja .:Minun mielestä tuo on todella pitkä hakemukseksi. Ehdottomasti tiivistäisin sitä pisintä kappaletta.
Mitä "itsen ylitys" tarkoittaa?Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Sä et sitten varmaan ole ollut koskaan tilanteessa, jossa pitää ylittää itsensä. Mun ammattiin nuo tilanteet kuuluu, ja pitkään sellaista ei jaksa. Mutta todellakin on olemassa normaali työtahti, ja tahti, jolloin työtä tehdään kiireessä hurjan paineen alle, siten että jonkun homman pitää olla tuotannossa perjantaina ja töitä olisi vielä kahdeksi viikoksi.Alkuperäinen kirjoittaja ddd:No mun mielestä ei voi tehdä työtä tai mitään 110%, kun ajattelen 100% olevan maksimi. Se satanenkin mielestäni vähän liioittelua. Itse jättäisin kokonaan pois... nuo prossat...
Silloin naputetaan tuhottomalla tahdilla, tehdään pidempään päivää, ja normaaliinkin työpäivään mahtuvien tuntien teho nousee.
Mutta, jos tuolla tavalla jatkaa pitkään, on aivan varmasti burn outissa! Sitä ei kestä kukaan kovin pitkään, itse olen paahtanut tuolla lailla yhden kevään 2 kk. Ja olinkin sitten sen jälkeen ihan puhki, silloin ei kukaan sitten hetkeen odottanutkaan töissä edes liki 100 prosenttisia päiviä.