T
taasko se kaatui?
Vieras
herjaa että tunnus ja salasana ei täsmää, muttei suostu sitten paljastamaan mikä numero olisi seuraavana... pitäisi päästä sinne nyt...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä pääsee.Alkuperäinen kirjoittaja taasko se kaatui?:herjaa että tunnus ja salasana ei täsmää, muttei suostu sitten paljastamaan mikä numero olisi seuraavana... pitäisi päästä sinne nyt...
Joo, ei enää sen jälkeen. Olen kerran sen sössinyt.Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:5 yrityksestä lukkoon ja tosta ylläolevasta nrosta ei oo sitten mitään apua.
Alkuperäinen kirjoittaja S:Joo, ei enää sen jälkeen. Olen kerran sen sössinyt.Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:5 yrityksestä lukkoon ja tosta ylläolevasta nrosta ei oo sitten mitään apua.
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:Alkuperäinen kirjoittaja S:Joo, ei enää sen jälkeen. Olen kerran sen sössinyt.Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:5 yrityksestä lukkoon ja tosta ylläolevasta nrosta ei oo sitten mitään apua.
Niin mäkin. Sellasen parikymmentä kertaa![]()