voisitteko auttaa..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nella

Vieras
tiedän että tätä kysellään paljon ja kaikkia mahd. raskausoireita,mutta olisitteko niin ystävällisiä että vielä jaksaisitte..?:)
eli kysyisin vain että te jotka ootte sanonu että maha on ollu pinkeä,kova yms alkuraskaudessa,niin voisitteko vähän kuvailla että miten se on tuntunut.? ja oliko usein vessahätä?
kun mun kierto on tod.epäsäännöllinen ja vauvaa yritetään niin en viitsis aivan turhaan testejä tehdä. mulla on vajaan viikon kivistänyt alamahaa ja vessassa saa hypätä kokoajan.
viikonloppuna oli testi nega,samoin otettii lääkärissä viljely,ei tulehdusta yms.. itku tulee herkästi (esim lastenohjelmista) valkovuotoa paljon ja suunnaton nälkä..
mut eniten tuo alamahasärky mietityttää,se on siis keskellä alavatsaa,ei jommalla kummalla puolella, se on sellainen kova paineen tunne..?

Minulla alkuraskauden oireina oli hillitön väsymys ja etova olo. Masussa en muista muutoksia. Tuo kovuus ja jatkuva vessassakäynti ovat nyt tulleet tutuksi, kun synnytykseen on vajaa 2kuukautta..

oli alkuraskaudessa(en tiennyt vielä) koko ajan hirvee kylmää,ja välillä kun esim.nousin sohvalta tuli äkkinäinen kipu alavatsaan myös välillä kun kävelin semmonen jännä kipu/vihlonta.

Yhteistyössä