Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

🏴🏳️
______

Culture Beat | A D E L A N T E
°
'¡La puerta está abierta!'
°
'She said: si, señor.' 🤒
°
This is Eargasm to me. 😵‍💫
Wow, smashing concrete.
°

✖️
 
Toi edellinen joku muu. Mitenkään ylijalostettu en ole. Ihan ihme vihjaus sekin. Toivottavasti ei mulle. Ihan tavalliset vanhemmat ja omalla tavallaan epätavalliset ja erilaiset, mutta ei mitään ihme ylijalostusta.
 
Jalipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Voisinpa vaan halitella sinua. 🥰
Mulla on ollut tänään alakuloinen olo. Enkä tiedä miksi. 😞 Mun paino oli aamulla jopa 52,8kg. On se jotain.
-M.K.K
 
Mitä ihanimmat unoset r! Ikävä sua, tuntuu raskaalta, jos ei tänäkään kesänä nähdä, vaikka mua jännittäis, niin haluaisin silti. Ja vaikkei olis mitään puhuttavaakaan, voitais pidellä kädestä ja tunnustella, miltä se tuntuu. Olisikohan sekin hankalaa, ehkä meille. Ainakin kehtaisin halata ja saisin edes hetken tuntea sut mua vasten. Sekin olisi paljon tälle kaipaavalle sydämelle. Nuku hyvin! 😊❤️
 

Yhteistyössä