Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua ei tartte pelätä, tässä on ainekset joko rakkauteen tai ystävyyteen
Mä toivon tätä enemmän kuin mitään, mut silti huomasin sellasen piston sydämessä, kun ajattelin tämän ystävyysehdotuksen tulleen kaivatulta. Tekee mieli huutaa, et: ”Mut, kun mä en tahdo mitään ystävyyttä vaan haluan sinut sänkyyni nukkumaan viereeni jokainen ilta ja herätä sun vierestä jokaikinen aamu ja muun ajan elämäämme jakaen. Ei koko ajan yhdessä, mut kuitenkin yhdessä. Sitä mä haluan.” 😊❤️
 
Mä toivon tätä enemmän kuin mitään, mut silti huomasin sellasen piston sydämessä, kun ajattelin tämän ystävyysehdotuksen tulleen kaivatulta. Tekee mieli huutaa, et: ”Mut, kun mä en tahdo mitään ystävyyttä vaan haluan sinut sänkyyni nukkumaan viereeni jokainen ilta ja herätä sun vierestä jokaikinen aamu ja muun ajan elämäämme jakaen. Ei koko ajan yhdessä, mut kuitenkin yhdessä. Sitä mä haluan.” 😊❤️
Niin mäkin haluan, mutta haluan pitää hänet elämässäni, ystävänä edes jos muu ei olisi mahdollista
 

Yhteistyössä