V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tää oli sille maailman komeimmalle.Mä pelkään sinua ja pelkään tätä rakkautta. Tää voi haavoittaa mua enempi kuin mikään aiempi suhde. Mut silti haluaisin sun kanssas uskaltaa. Kun tuntuu, et tää on jotain, mitä oon koko elämäni etsinyt. Tai sinä olet se, jota olen koko elämäni etsinyt.![]()
Eniten pelkään tätä palstaa. Anonyymeistä voi tehdä mitä tahansa tulkintoja.Mä pelkään sinua ja pelkään tätä rakkautta. Tää voi haavoittaa mua enempi kuin mikään aiempi suhde. Mut silti haluaisin sun kanssas uskaltaa. Kun tuntuu, et tää on jotain, mitä oon koko elämäni etsinyt. Tai sinä olet se, jota olen koko elämäni etsinyt.![]()
Vastaus tohon oli kauneimmalle.Tää oli sille maailman komeimmalle.![]()
Oltaisiin yhdessä hamaan loppuun saakka.Mä pelkään sinua ja pelkään tätä rakkautta. Tää voi haavoittaa mua enempi kuin mikään aiempi suhde. Mut silti haluaisin sun kanssas uskaltaa. Kun tuntuu, et tää on jotain, mitä oon koko elämäni etsinyt. Tai sinä olet se, jota olen koko elämäni etsinyt.![]()
Mä toivon tätä enemmän kuin mitään, mut silti huomasin sellasen piston sydämessä, kun ajattelin tämän ystävyysehdotuksen tulleen kaivatulta. Tekee mieli huutaa, et: ”Mut, kun mä en tahdo mitään ystävyyttä vaan haluan sinut sänkyyni nukkumaan viereeni jokainen ilta ja herätä sun vierestä jokaikinen aamu ja muun ajan elämäämme jakaen. Ei koko ajan yhdessä, mut kuitenkin yhdessä. Sitä mä haluan.”Mua ei tartte pelätä, tässä on ainekset joko rakkauteen tai ystävyyteen
Niin mäkin haluan, mutta haluan pitää hänet elämässäni, ystävänä edes jos muu ei olisi mahdollistaMä toivon tätä enemmän kuin mitään, mut silti huomasin sellasen piston sydämessä, kun ajattelin tämän ystävyysehdotuksen tulleen kaivatulta. Tekee mieli huutaa, et: ”Mut, kun mä en tahdo mitään ystävyyttä vaan haluan sinut sänkyyni nukkumaan viereeni jokainen ilta ja herätä sun vierestä jokaikinen aamu ja muun ajan elämäämme jakaen. Ei koko ajan yhdessä, mut kuitenkin yhdessä. Sitä mä haluan.”![]()
No just tämä mullakin. Hänestä on tullut jo nyt niin tärkeä ystävä ja jaan hänelle asioita, joita en jaa muille. On jotenkin ollut helppoa puhua, vaikka samalla se on myös hankalaakin. Ehkä siksi, et se menee aina niin syvälle huomaamatta.Niin mäkin haluan, mutta haluan pitää hänet elämässäni, ystävänä edes jos muu ei olisi mahdollista