voisitteko alkaa sellaisen miehen kanssa ,joka vielä on naimisissa?mutta on luvannut erota...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
siis mun äiti on alkanut tapaileen miestä ,joka on vielä naimisissa,mutta luvannut jättää vaimonsa tässä syksyn aikana. sanoo syyksi että heillä 12vuotias yhetinen lapsi joka ei halua että vanhemmat eroaa. minusta vähän jännää?? oon yrittänyt sanoa äidilleni että ei alkais sellaisen kanssa vehtaileen tai unelmoimaan yhtään mitään... mutta ei kuuntele. minä en voisi luottaa edes tuollaiseen mieheen jonka pitää varattuna jo katsella ja tapailla muita. voihan se tehdä sen äidillenikin sitten kun kyllästyy? voisitteko itse olla tuollaisen miehen kans ja luottaa? joo äiti on 45 ja oon yrittäny sille sanoa että saa jonku paremmankin kun ei kuitenkaan oo edes kovin vanha.

No mä aloin, mut mies oli jo eroomassa (tapaamisen aikoihin oli eropaperit jo jätetty) eikä heillä ollu lapsia. No, väärin se silti varmaan oli.. Mä en kyllä pelkää että minulle tekis niin, oli kuitenkin hänen eroonsa aika painavat syyt.

[QUOTE="hmm";24558891]No mä aloin, mut mies oli jo eroomassa (tapaamisen aikoihin oli eropaperit jo jätetty) eikä heillä ollu lapsia. No, väärin se silti varmaan oli.. Mä en kyllä pelkää että minulle tekis niin, oli kuitenkin hänen eroonsa aika painavat syyt.[/QUOTE]

Eihän tuossa mitään väärää ole. Miehesi on kuitenkin ollut jo eronnut,vaikka paperilla vielä olivat naimisissa.

AP: Minä en usko päivääkään että mies oikeasti on eroamassa. Nämä on näitä klassisia "eroan kun lapet vanhempia" juttuja.

[QUOTE="TINTTU";24558988]
AP: Minä en usko päivääkään että mies oikeasti on eroamassa. Nämä on näitä klassisia "eroan kun lapet vanhempia" juttuja.[/QUOTE]

Kyllä niitäkin tapahtuu. Mutta lähdetään siitä, miksi miehen pitäisi erota?

Voisin. Vakavaan suhteeseen kyllä, jos paperit on vetämässä. Kevyeen seksisuhteeseen en selittelijän kanssa ryhtyisi, mutta jos mies suoraan sanoisi haluavansa sivusuhteen ja mies olisi mieleinen, siihen voisin ryhtyäkin. Mulla ei kunnolliselle parisuhteelle ole tällä hetkellä aikaa eikä mielenkiintoakaan.

En todellakaan. Äitisi tuntuu nyt hieman epätoivoiselta, ei se oikeasti tuollaista miestä halua. Suurin osa sen ikäisistä miehistä ruikuttaa jossain vaiheessa kyllästymistään, rakkauden puutetta, ja sitä kun heitä ei ymmärretä. Hakevat "pelastajaa" itselleen, kun eivät saa otetta elämästään. Jälkeenpäin he ymmärtävät, ettei syy ollut heidän liitossaan vaan itsessä ja he löytävät paremman ja tahdonalaisemman otteen elämästään. Ja pettämiseen ei lähdetä tahdosta, vaan juuri henkisen selkärangan puutteesta, niinkuin hän nytkin tekee. Hänen pitäisi ottaa vastuullisempi ote perheestään, ei häntä pakotettu isäksi ja puolisoksi, se on turha nyt itkeä kun paskat on jo housuissa.

Yhteistyössä