Voisitko viettää joulun ulkomailla?

Voisin me kun olemme monesti sitä vietetty jopa ihan aurinkorannalla.Yleensä ollaan oltu joulut Englannissa joten ei siellä ole muutenkaan kylmä tai lunta niin siihen on jo tottunut ja suomen musta ja lumeton joulu ei ole enään mitään.

JONSERED Karhunkantaja
Siksihän tänne tultiin! Siis Thaimaahan...Joulu on turhaa hermojen rassausta.

Uskonnolliset ihmiset viettäväkööt sitä, muiden on turha sekoilla. *tätä mieltä minä*

Plootu
Kerran olen ollut Jerusalemissa joulun. Nyt lapsen kanssa tuskin tulisi ulkomaille lähdettyä,mutta itselleni joulu on nykyään pelkkää pakollista lahjarumbaa, josta ihan mielelläänkin lähtisi karkuun.

henna
Tottakai voisin ja joskus vielä vietänkin... :)

Ei sitä lunta ja pakkasta ole ainakaan täällä Varsinais-Suomessa,"ennenvanhaan" (=omassa lapsuudessa ;) ) oli, vai kultaako aika muistot tässäkin tapauksessa... :whistle:

Fleur de la Cour
Englantilaisen joulun tykkäisin kokea, että kyllä sitä ulkomailla voisi käydä, käsite ulkomailla kun on kovasti laaja. Amerikkalainen joulukin olisi varmaan näkemisen arvoinen. Mutta tuolla Egyptissä kun just olin niin ainakaan sinne en jouluksi tahtoisi, kaipaisin liikaa hyvää jouluruokaa, eikä mikään Thaimaakaan innostaisi (tosin mua ei innosta Thaimaa muutenkaan)

Yhteistyössä