Voisitko seurustella 165-168 senttisen miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
"Vierailija"
[QUOTE="vieras";28708256]Aviomiehenä himpun verran alle 160cm pituinen mies, ja olen pidempi, korkokenkien kanssa oikein reilustikkin ;) Entäs sitten :eek:[/QUOTE]

Miten pitkä sä itse olet?

"vieras"
Näitä aloituksia sikiää oikein kunnolla kun YA,-AA. on lomilla. Mukavaa lukea kun kohta murrosiän kynnyksellä olevat tehtailee aloituksia. Pääsee mukaan siihen ajatuksenjuoksuun. LOL. OMG. :)

"Tylsä"
[QUOTE="vieras";28708292]Näitä aloituksia sikiää oikein kunnolla kun YA,-AA. on lomilla. Mukavaa lukea kun kohta murrosiän kynnyksellä olevat tehtailee aloituksia. Pääsee mukaan siihen ajatuksenjuoksuun. LOL. OMG. :)[/QUOTE]

Pöh, takaisin vanhainkotiin siitä. LOL. OMG.

"Hmm"
[QUOTE="vieras";28708292]Näitä aloituksia sikiää oikein kunnolla kun YA,-AA. on lomilla. Mukavaa lukea kun kohta murrosiän kynnyksellä olevat tehtailee aloituksia. Pääsee mukaan siihen ajatuksenjuoksuun. LOL. OMG. :)[/QUOTE]

AA- kerhostako sinäkin olet lomalla? :)

ggg
ite huomasin että ihastuin n 5cm minua pidempään mieheen vaikka aluksi luulin että en voisi mukamas, itse olen sellaiset 160cm, kyl se elämä osaa yllättää. aikasempi suhde niin mies oli 175cm. itse kyl suosin pidempiä mutta jos ihastuu niin sit ihastuu ,minkäs teet. miellyttävä ulkonäkö ja luonne muuten

Kyl mä tykkään, että on vähintään saman mittainen tai korkeintaan sentin-pari lyhyempi mua, eli sellanen 10cm lyhyempi on vähän siinä ja siinä, voisiko edes ajatella kiinnostuvansa.
Jotain kiinnostusta kuitenkin tarvii ihastuakseen, eikä suoraan sanottuna kiinnosta 10cm itseä lyhyemmät miehet, vaikken mikään "MEIHEN PITÄÄ OLLA MEIS JA NAISTA KAKS PÄÄTÄ PIREMPI ET TUO TURRVAA!!1"-ämmä olekaan. :D

No aluksi varmasti miettisin asiaa isona miinuksensa, koska mulle yksi tärkeimmistä ulkoisista seikoista on pituus, mutta jos se mies vallottaisi sydämen niin minkäs sille voisi. :D
Itsevarma, hyväkäytöksinen ja fiksu mies on vaan ihana jos arvot on kohdillaan, pitkänä tai lyhyenä. :p

Yhteistyössä