Voisitko ostaa asunnon johon joku on tappanut itsensä?

  • Viestiketjun aloittaja wasabi
  • Ensimmäinen viesti
wasabi
Mietin tässä itse, onko minusta sellaiseen. Sain juuri tietää että se unelmien asuntoni omaa kamalan historian. Nyt en voi olla miettimättä asiaa. Alkaa tuntua että en sittenkään tahdo sinne.
Miten te tekisitte, voisitteko ostaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Peeko:
Voisin, Luultavasti melkein jokaiseen torppaan on jollakin tavalla joskus ihminen kuollut.
Eri asia kuolla luonnollisesti, kuin oman käden kautta tai tapettuna/tai murhattuna.
loppupelistä ei , ja jos ko. ihminen vielä sattuu olemaan täysin tuntematon niin sitten ei sitäkään vähää.


 
Tää tönö on rakennettu 20-luvulla. On todennäköistä, että tänne on yksi jos toinenkin kupsahtanut, ja joku varmaan ihan omastakin tahdostaan.

Ei haittaa. Ei tänne mitään haamuja ole jäänyt :)
 
ap
Joo siis kyseessä on kerrostaloasunto ja tämä itsemurha on tehty vuoden sisällä. Sain tietää isännöitsijältä. Pienen vauvan kanssa olin muuttamassa, nyt mietin vaan missä on lahdannut itsensä, ja kun tarkemmin mietin niin näytön aikana ainoa paikka missä oli jotain outoa oli just se lastenhuone (tai pienempi makkari). Sinne oli laitettu oudosti erilainen laminaatti mikä toisessa makkarissa, vaikka muualla oli parketti, vaikee selittää. Mietin peitelläänkö sillä jotain?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Peeko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Peeko:
Voisin, Luultavasti melkein jokaiseen torppaan on jollakin tavalla joskus ihminen kuollut.
Eri asia kuolla luonnollisesti, kuin oman käden kautta tai tapettuna/tai murhattuna.
loppupelistä ei , ja jos ko. ihminen vielä sattuu olemaan täysin tuntematon niin sitten ei sitäkään vähää.
Sie ajattelet noin ja mie ajattelen erilailla. Mutta en jaksa tingata sen enempää =).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Peeko:
yhtä asiaa en ymmärrä, minkä takia ihmiset pelkää tommosta asuntoa ?
Koska siellä on tapahtunut inhottava, ällöttävä ja järkyttänä asia. Ja me ihmiset olemaa niin erilaisia ja ajatellaan erilailla.
 
ap
Itselle ainakin tulee semmonen fiilis että sielä on paha henki.. tai varsinkin kun sitä ei edes kerrota. Itse sain sen selville, ja häiritsee ettei välittäjää haittaa yhtään olla kertomatta asiasta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Itselle ainakin tulee semmonen fiilis että sielä on paha henki.. tai varsinkin kun sitä ei edes kerrota. Itse sain sen selville, ja häiritsee ettei välittäjää haittaa yhtään olla kertomatta asiasta.
Välittäjän tehtävähän on saada se asunto kaupaksi, siksi se ei kertonut sinulle. Bisness is bisness.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Itselle ainakin tulee semmonen fiilis että sielä on paha henki.. tai varsinkin kun sitä ei edes kerrota. Itse sain sen selville, ja häiritsee ettei välittäjää haittaa yhtään olla kertomatta asiasta.
Sitten sinun ei kannata muuttaa asuntoon.
 
ap
Oikeastaan asunto ei ole ihana, vaan sanotaanko että siitä saisi remontilla ihanan. Alue on loistava, ja olen asunutkin siellä ennen. Mutta nyt vaan mietin voinko elää asian kanssa..
Äsken jo päätin että jos on näin vaikee päättää, niin onko parempi vaan unohtaa koko juttu. Mutta sitten rupesin miettimään että oonko ihan pimee..
 

Yhteistyössä