Voisitko olla viikon erossa 6kk vanhasta lapsestasi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
juu ihmettelin vaan miten yks vanha tuttu voi olla niin pitkään poissa lastensa luota (pienin on siis 6kk vanha) ja itse on reissailemassa kavereidensa kanssa (ryypiskelyä jne). Kuitenkin on kovasti lapsiaan halunnut ja tietysti silloin kun on kotona niin heistä hyvin huolehtiikin, ei siinä mitään. Mutta kun itsekkään en vaan VOISI olla erossa lapsistani noin pitkään ja pitää toisaalla sitten hauskaa ja ikäänkuin unohtaa heitä viikoksi. No toiset voi näköjään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Voisin. Oon varmaan outo, mutta silloin, kun lapset on poissa, ei mulla heitä erityisemmin ikävä ole. Olen vain ja ainoastaan tyytyväinen omasta ajastani.
mulla on kyllä ikävä mutta lapsia ajatellen voisin paljon paremmin seuraavan vuoden jos saisin nyt viikon mittaisen loman.
tosin ero on siinä apeen kaveriin verrattuna etten käyttäisi sitä ryyppäämiseen vaan itseni hemmottelemiseen ja nukkumiseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Voisin. Oon varmaan outo, mutta silloin, kun lapset on poissa, ei mulla heitä erityisemmin ikävä ole. Olen vain ja ainoastaan tyytyväinen omasta ajastani.
mulla on kyllä ikävä mutta lapsia ajatellen voisin paljon paremmin seuraavan vuoden jos saisin nyt viikon mittaisen loman.
tosin ero on siinä apeen kaveriin verrattuna etten käyttäisi sitä ryyppäämiseen vaan itseni hemmottelemiseen ja nukkumiseen.
Niin, mä ajattelen asian niin, että lapsetkin tarvii joskus lomaa äidistä. Ja toinen rentoutuu ryyppäämällä, ja toinen nukkumalla.

 
Kata-76
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
En voisi. Miehen kanssa just puhuttiin ettei millään voida lähteä etelään viikoksi kahdestaan viel aikoihin, kun kuopus on nyt vajaa vuoden. Ei kumpikaan olis valmis olemaan häenstä erossa niin kauan saati laittamaan hoitoon.
Sen lapsen voi ottaa mukaan, jos ei raaski lähteä ilmankaan!!!

Nimimerkillä: Reissut jatkuu lasten kanssa.
 

Yhteistyössä