Voisitko olla selibaatissa 2 vuotta?

  • Viestiketjun aloittaja mona
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mona:
no esimerkiksi jos toista tai molempia ei haluta tai jos toinen on pahasti sairas.
No jos syhde on mennyt siihen pisteeseen ettei kahteen vuoteen kertaakaan haluta niin eiköhän se olisi ohi ollut jo aikaisemmin. Tuo sairaushomma olisikin eri asia. Mutta vaikka kumppanilta ei saa niin eihän sitä ihan ilman tarvitse olla.
 
en h***ssä olisi
Alkuperäinen kirjoittaja mona:
Alkuperäinen kirjoittaja en h***ssä olisi:
En olisi, ainakin masturboisin ja tod.näk. jos en saisi kalua niin olisin tosi v****nen ämmä suoraa sanoen.
miksi oisit viddumainen?
Mulle ei sovi puute...Mulle viikkokin ilman yhdyntää on yhtä h*****ä ja annan sen myös kuulua.
 
Jos kyse toisen sairastamisesta, niin kyllä voisin. Ei siinä vaiheessa saisi mennä seksi rakkauden edelle ja sairaan kumppanin pettäminen olisi erittäin törkeää.

Jos kyse siitä, että toinen ei haluaisi niin kyllä yrittäisin selvittää asiaa, mutta pidemmän päälle parisuhde näivettyisi kasaan. Ero tulisi varmaan ennemmin tai myöhemmin jos toinen ei haluaisi asioihin muutosta.
 
vieras
Olen ollutkin ja mitä luultavammin miehenikin ;= .... kaksi raskautta meikeinkä perättäin ja molemmat raskaudet todella "kuvottavia" , ettei seksi kyl käyny mielessäkään.... molemmat lapset sit syntyi sektiolla, joten kipiä olin aikasta kauan.... mutta nyt sit otetaan menetettyjä takaisin =) =) =)
 

Yhteistyössä