Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Mä voin olla. Miten vois auttaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Casper:Oikeasti sinä olet rakas ja arvokas ihminen. Monesti, kun on paha olla sitä ei hyväksy itseäänkään. ISOT VOIMAHALIT !!!
Alkuperäinen kirjoittaja turtles:Joskus vaan on niin, että on niin ulkopuolinen vaikka on ihmisten keskellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:No, kunhan muistat että jos tiukka tilanne tulee niin mulle voit purkaa. Ei oo pakko kuitenkaan, ymmärrän senkin että tuntuis tosi oudolta lähteä avautuun jollekin ihan tuntemattomalle henkilökohtaisista asioista.
Alkuperäinen kirjoittaja blues:Otappas ystäväiseni tästä minun suklaalevystä palanen! Noin. Kyllä se kohta taas helpottaa. =)
Alkuperäinen kirjoittaja turtles:Alkuperäinen kirjoittaja blues:Otappas ystäväiseni tästä minun suklaalevystä palanen! Noin. Kyllä se kohta taas helpottaa. =)
Mistä tiesit mun olevan heikkona siihen? Voi, kiitos!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Tääl ois olkapää jota vasten saa itkeä ja kertoo huolet :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja turtles:Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Tääl ois olkapää jota vasten saa itkeä ja kertoo huolet :flower:
Okei, mä kerron jotain. Kerran kauan kauan sitten sain ystävän. Hän oli mulle todella läheinen. Mutta minä en hänelle. Jotain sattui. Hän kuohahti. Väärinkäsityksiä viesteissä. Minulla oli tuolloin erittäin huono ulosanti. Lyhentelin asioita. Ja se oli oiva maaperä väärinkäsityksille. Koskaan hänelle en ole epäonnea toivottanut, enkä toivonut. Ko.ystävä aina ottaa sen esille, jos vähänkin on erimielisyyttä. Jotenkin tuntuu, että hän kostaa minulle joitakin asioita, mitä hän kokee jääneen paitsi muilta. Lyhyesti näin. Mutta asia on eritt.monimutkainen. Hän haluaa olla ystävä, kun hänelle sopii. Mutta kun tarvin, hän ei sitä ole. En voi luottaa häneen. Nauramme tyhjää naurua, kun tapaamme. Se nauru ei enää sisällä lämpöisiä tunteita ja luottamusta. Se on kovaa ja kylmää.
Alkuperäinen kirjoittaja turtles:Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:Tääl ois olkapää jota vasten saa itkeä ja kertoo huolet :flower:
Okei, mä kerron jotain. Kerran kauan kauan sitten sain ystävän. Hän oli mulle todella läheinen. Mutta minä en hänelle. Jotain sattui. Hän kuohahti. Väärinkäsityksiä viesteissä. Minulla oli tuolloin erittäin huono ulosanti. Lyhentelin asioita. Ja se oli oiva maaperä väärinkäsityksille. Koskaan hänelle en ole epäonnea toivottanut, enkä toivonut. Ko.ystävä aina ottaa sen esille, jos vähänkin on erimielisyyttä. Jotenkin tuntuu, että hän kostaa minulle joitakin asioita, mitä hän kokee jääneen paitsi muilta. Lyhyesti näin. Mutta asia on eritt.monimutkainen. Hän haluaa olla ystävä, kun hänelle sopii. Mutta kun tarvin, hän ei sitä ole. En voi luottaa häneen. Nauramme tyhjää naurua, kun tapaamme. Se nauru ei enää sisällä lämpöisiä tunteita ja luottamusta. Se on kovaa ja kylmää.