voisitko mennä kauppaan..?

• Viestiketjun aloittaja irmeli
  • Ensimmäinen viesti
irmeli
ilman meikkiä, hampaat pesemättömänä, hiukset sekaisin ja että ne ovat tosi likaiset, haiset pahalle ja sinulla on äitisi vanhat 80-luvulta olevat vaatteet päällä??

vieras
Hampaat mä kyllä pesen joka aamu, mut muuten joo...paits ei mulla oo meijän äitin kasarivaatteitakaan täällä!!
Aika usein meen ilman meikkiä ja jos hiukset on likaset (no yleensä ne EI oo!), laittaisin pipon päähän! Mut on menty esim. raksalta suoraan ja sillon varmaan on jopa haistu pahalta;)

salmo harmaana
kerran oli pakko käydä koulutuspäivän jälkeen kaupassa navettakamppeet kassissa ja vähän hikisenä. No mutta sainpas kassalla tilaa kun äreä hienostotäti mulle irvisti ja vaihto jonoa :D

En... meikittömyyden ja hiusten paskaisuuden vielä jotenkuten kestäis, mutta että 80-luvun vaatteet. :x Tuli heti mieleen äidin vanhat froteiset valkoiset microshortsit ja valkoiset saappaat joiden varret toivat mieleen luistimet. :LOL:

Karvat ihan nousee pystyyn kun ajatteleekin kasarivaatteita...

hehehee
np en mielellään kovin likaisena, enkä äitini vaatteissa..
En oikeasti meikkaa kuin pari kertaa vuodessa, en käy joka päivä suihkussa.. en pese joka päivä hampaita, vaatteetkin voivat olla resuiset.. mut minä olenkin minä enkä stressaa turhista.. =)

Yhteistyössä