Voisitko maata kanssani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakastelijasi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakastelijasi

Vieras
Nainen, esitän sinulle kysymyksen johon toivoisin sinun vastaavan asiallisesti ja rehellisesti.

Voisitko harrastaa seksiä kanssani, olettaen että olet vapaa?

Olen mies, 45v, 185/90 normaalivartalo. Penis erektiossa vain 13 cm. Kasvoiltani en ole mikään Mister Finland, mutten mikään kauheinkaan hirviö.

Tuskin vastasit ihan tosissasi. Jokainen nainen tietää että KOOLLA ON VÄLIÄ ja 13 ei vaan riitä. Sorry. tässä on seksistä kyse ja silloin koko ratkaisee.

Itse en voisi ja syy yllä.

Taidat olla miespuolinen provo. Ei naisia oikeasti kiinnosta minkään ruman ja haisevan lerputtimen koko. Nainen hakee suhteista ensisijaisesti läheisyyttä ja henkistä yhteyttä, ei eläimellistä jyystöä niin kuin miehet.

Nainen, esitän sinulle kysymyksen johon toivoisin sinun vastaavan asiallisesti ja rehellisesti.

Olen mies, 45v, 185/90 normaalivartalo. Penis erektiossa vain 13 cm. Kasvoiltani en ole mikään Mister Finland, mutten mikään kauheinkaan hirviö.
Kyllä voisin jos muuten tuntisin halua ja himoa. Exälläni oli alle 10cm ja mitään ongelmaa ei ollut.

No en nyt vielä näillä tiedoilla, koska se ratkaisee, olisiko seksuaalista vetovoimaa ja oikeanlaista kemiaa. Mitä mittoihin tulee, niin penis ei edes ole välttämätön, joten ei ole ratkaisevaa mikä sen koko on.

Luettelemasi asiat eivät poissulje tai toisaalta vielä riitä kanssasi makaamiseen. Jos meillä kohtaisi kemiat sängyssä, molemmilla olisi samansuuntaiset seksimieltymykset ja seksi olisi upeaa, niin voisin alkaa kanssasi seksisuhteeseen.

Sängyssä minulle on tärkeintä se, kuinka suurta nautintoa saan kyseisen miehen kanssa. Luettelemasi seikkoja vastaavia miehiä on ollut sekä myös toisenlaisia. Niillä ei ole kovin suurta merkitystä loppupeleissä.

Aika epätoivoinen pitää olla, että lähtee palstamammoilta vonkaamaan seksiä.

Kokeile kuule mieluummin vaikka sitä, että kerrankin poistut sieltä vuokrayksiöstäsi ja tee tuttavuutta vaikka naapurin naisten kanssa. Tai kerjää työkkäriltä pääsy johonkin 9 euron työhön, niissäkin yleensä tapaa naisia.

Aika epätoivoinen pitää olla, että lähtee palstamammoilta vonkaamaan seksiä.

Kokeile kuule mieluummin vaikka sitä, että kerrankin poistut sieltä vuokrayksiöstäsi ja tee tuttavuutta vaikka naapurin naisten kanssa. Tai kerjää työkkäriltä pääsy johonkin 9 euron työhön, niissäkin yleensä tapaa naisia.
Miten se että kysyy voisko joku hypoteettisesti harrastaa seksiä 13cm omaavan kalun kanssa siitä että naiset postailee tänne perse ja tissikuviaannjankysyy onko ne hyvät ja kelpaisko?

Musta sellainen muna/vatsa-suhde on hyvä. Munan pitää tulla ainakin kymmenen senttiä vatsan "yli". Sama se kuin iso/pieni, mutta jos se vatsa on siinä edessä nii ei sillä munalla mihinkään yllä lykkimään.

Yhteistyössä