Voisitko kuvitellakaan EROAVASI MIEHESTÄSI?

  • Viestiketjun aloittaja leena
  • Ensimmäinen viesti
vieras
mulla todella hyvä mielikuvitus ja siis voin kuvitella, vaikka aionkin olla hamaan hautaan asti tuon kuorsaavan rohjakkeen puolisona (älkää väärin ymmärtäkö, erittäin rakas on ja onnellisiakin ollaan). Olen jopa kuvitellut ja jakanut omaisuuden, jos niiku ero yllättäen tulisikin, ei menis sormi suuhun mikä on mun ja mikä on mun, siis kaikki olis mun, jos musta eron haluais.
 
Voisin kuvitella ja olen miettinyt usein. Silloin, kun tällaiset mietinnät iskevät päälle niin alan miettiä miehen hyviä puolia ja toisaalta asioita, joissa omassa toiminnassani olisi paljon korjaamisen varaa. Mies on välillä ihan liiankin tunnollinen ja mä helposti hyväksikäytän sitä ominaisuutta hänessä. :| Toisaalta mies on hermostuessaan todella temperamenttinen ja pelottava...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla todella hyvä mielikuvitus ja siis voin kuvitella, vaikka aionkin olla hamaan hautaan asti tuon kuorsaavan rohjakkeen puolisona (älkää väärin ymmärtäkö, erittäin rakas on ja onnellisiakin ollaan). Olen jopa kuvitellut ja jakanut omaisuuden, jos niiku ero yllättäen tulisikin, ei menis sormi suuhun mikä on mun ja mikä on mun, siis :LOL: .
Mä taas olen enemmän sitä lajia, joka kiukuspäisään ei huolis hiusharjaakaan entisestä elämästä mukaan.
Mutta...öh, nyt on varmaan kyllä jo saavutettu joku henkilökohtainen ennätys ja ylitetty kuukausi...No, tasaisin väliajoin mä kerron ystävällismielisesti miehelle että eri planeetalle muuttaminen olis musta oikein jees. Ja se sanoo että niin ei saa sanoa :eek: Mä en kuulema osaa riidellä...Perkele, jotta sekin on joku peli, mihin on säännöt, että kun ottaa pattiin ,miten sen suustansa ulos ampasee.
 
No nyt EN, mutta kuopuksen synnytyksen jälkeen kun olin masentunut ja elämä kaatui niskaan, niin olin eroamassa :D :|

(Mies ei ollut samaa mieltä ja patisti mut hakemaa apua; joka oli kaupungin loistavan tilanteen takia yksi tunnin puhelinsoitto perheneuvolaan, mutta se auttoi pahemman yli)

Mutta en nyt enää :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla todella hyvä mielikuvitus ja siis voin kuvitella, vaikka aionkin olla hamaan hautaan asti tuon kuorsaavan rohjakkeen puolisona (älkää väärin ymmärtäkö, erittäin rakas on ja onnellisiakin ollaan). Olen jopa kuvitellut ja jakanut omaisuuden, jos niiku ero yllättäen tulisikin, ei menis sormi suuhun mikä on mun ja mikä on mun, siis :LOL: .
Mä taas olen enemmän sitä lajia, joka kiukuspäisään ei huolis hiusharjaakaan entisestä elämästä mukaan.
Mutta...öh, nyt on varmaan kyllä jo saavutettu joku henkilökohtainen ennätys ja ylitetty kuukausi...No, tasaisin väliajoin mä kerron ystävällismielisesti miehelle että eri planeetalle muuttaminen olis musta oikein jees. Ja se sanoo että niin ei saa sanoa :eek: Mä en kuulema osaa riidellä...Perkele, jotta sekin on joku peli, mihin on säännöt, että kun ottaa pattiin ,miten sen suustansa ulos ampasee.
no meillä on kesämökki saaressa ja asunto (ei saaressa tuo asunto) et kyllä niistä aion kiinni pitää. No mökistä voisin kyllä luopua, vaati aika sissi meinikiä näin syksyisin sinne päästä veneellä. Jos mantereella olis niins itten sekin olis kyllä mun..
 
Kyllä mä pystyn kuvittelemaan. En ikinä kuitenkaan haluaisi. Käynyt lähiaikoina usein mielessä. Molemmilla univelkaa ja miehellä painaa työt niskaan. Tulee vähän liiankin helposti riita aikaseksi :/ Mutta kaipa tämä tästä ajan kanssa.
 

Yhteistyössä