Voisitko käydä vastasyntyneen kanssa kotiin lähtiessä matkalla kaupassa ostoksilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olin vieläpä niin tuhma että kun kävin kolmepäiväisen kanssa kaupassa niin laitoin sen ihan vaan siihen kaupan kärrykaukaloon, aloin vasta sitten miettimään että oonko huono äiti kun huomasin toisten raahaavan ihan auton turvakaukaloita kauppaan... Muuutta kun vahinko oli jo tapahtunut niin laitoin vauvan sen jälkeenkin aina vaan siihen kaupan hökötykseen =)

Ei lopu ei, mutta onko 3 päivän ikäinen liian pieni "pöpöaltistukselle"? Ettei tartu jotain "tauteja" heti... Se oli ehkäpä pointtini.

Ja pöh. Käyhän siellä sairaalassakin ihmisiä, ja siellä kahviossa missä voi myös vauvan kanssa käydä.
Me käytiin esikoisen kanssa citymarketissa, kun päästiin kotiin.
Pakko ostaa rintapumppu ja ruokaa. Oltiin sairaalassa 4 pvää.
Ihan hengissä on lapsi, ja selvis 1-vuotiaaks asti ilman pahempia tauteja.

Ekan kanssa oltiin sairaalassa 9 päivää, käytiin kotimatkalla kaupan kautta.
Toinen oli 1,5 vrk ikäinen kun kotiuduttiin, kaupassa käytiin kun tyttö oli 4 vrk:n ikäinen.
Ihan normaalia arkea ollaan vietetty lasten syntymän jälkeen.:)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;24024517:
Pahempia pöpöjä sieltä sairaalasta löytyy...

Tää on ihan totta. Jos se synnytyssairaala ei ole pelkästään synnyttäjiä varten, niin sairaalahan vasta oikea pöpöpesä onkin. Tosin siellä on kyllä paremmat mahdollisuudet torjua pöpöjä ja siivouskin pelaa paremmin kuin missään muussa julkisessa tilassa :).

Ei lopu ei, mutta onko 3 päivän ikäinen liian pieni "pöpöaltistukselle"? Ettei tartu jotain "tauteja" heti... Se oli ehkäpä pointtini.

useimmat pöpöt ei sillä tavalla ilmassa leiju että jos vauva nukkuu kaukalossa ja ehken harso edessä niin ne pöpöt sinne löytäisivt tien. kuhan itse peset kätesi sitten. sinänsä ei siis eroa että odottaako vauva vaikka iskän kanssa autossa ja sinä käyt kaupassa ja tulet takaisin lääppimään paskasilla käsillä.

Voin käydä ja olen käynytkin. Hengissä ollaan edelleen molemmat. Vauvakaan ei ole sairastellut yhtään, kun pääsi heti ihmisten ilmoille pöpöjen altistukselle :whistle: . Ai niin, siskon päikystä tuoma vesirokko oli 3 kk:n iässä, ei muuta.

[QUOTE="Pusse";24024511]Mä olin vieläpä niin tuhma että kun kävin kolmepäiväisen kanssa kaupassa niin laitoin sen ihan vaan siihen kaupan kärrykaukaloon, aloin vasta sitten miettimään että oonko huono äiti kun huomasin toisten raahaavan ihan auton turvakaukaloita kauppaan... Muuutta kun vahinko oli jo tapahtunut niin laitoin vauvan sen jälkeenkin aina vaan siihen kaupan hökötykseen =)[/QUOTE]

Oot paha. Teen lastensuojeluilmoituksen. :xmas: Vauva kaupan kärryhökötyksessä!!!

En veisi, enkä ole vienyt noin pientä kauppaan. Jos on ollut pakko mennä, niin vaunuilla ja harso yms. kopan eteen. Johan tuollainen pieni söpö vastasyntynyt vetää ihmiset ihailemaan itseään ja työntävät räkänokkansa vauvan naamalle.

Yhteistyössä