Voisitko harrastaa seksiä muiden ollessa vieressä tai katsoessa?

  • Viestiketjun aloittaja nomoivaan
  • Ensimmäinen viesti
nomoivaan
Olen joskus tähän syyllistynyt firman pikkujouluissa ja aveccina oli oma mies. Pisteltiin menemään siinä hytin alapedillä ja yllättäen saapui toinen pariskunta hyttiin ja heidän mukanaan lisää porukkaa. Minä siinä sitten ratsastelin loppuun, ja toiset katseli vieressä :D

Ja festareilla on tullut nähtyä näitä nurmikolla paneskelijoita väkijoukon keskellä. Kyllä pitää olla ihan kohtalainen pokka että siihen pystyy :)



Onko teillä kokemuksia?
 
"juno"
[QUOTE="vieras";27272706]niin... "nukkuessa"...[/QUOTE]

Joo olin kaverin kanssa laivamatkalla ja "nukuin" siinä vieressä kun kaveri paukutti tuntematonta muijaa viereisessä punkassa. Oli kai kännillä osuutta, mutta kun kaveri sai kudin lentämään niin yllättäen heräsin ja tehtiin läpystä vaihto :D pääsin siis jälkiliukkaille.
 
Viimeksi muokattu:
dsdfs
Kerran oon tehny niin, että kyseisen miehen yksiössä hommailtiin sängyssä, peiton alla tietenkin. Ja mun paras kaveri istu koneella samaan aikaan.

Aamulla se mainitsi asiasta mulle, mutta ei kuulemma haitannu :D

Ja ollaan tuon miehen kanssa tehty omia juttujamme kun muita on ollut huoneessa.. nukkumassa siis.
 
annabe
Ollaan käyty eräällä suomalaisella nakurannalla ja vedin ukolta käteen siinä muiden tuijotellessa :D tai ei nyt suoraan kukaan tuijottanut, mutta kyllä varmasti katselijoita oli.
 
häh?
[QUOTE="vieras";27272891]Jos joku on katsellut se on ollut homo, ei ketään kiinnosta miehen käteenveto.[/QUOTE]

Missä olet vedellyt?

Mikähän miehiä aina vetää mennä runkkailemaan metsäpoluille lenkkeillessään?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja häh?;27272900:
Missä olet vedellyt?

Mikähän miehiä aina vetää mennä runkkailemaan metsäpoluille lenkkeillessään?
Tajustiko ollenkaan mihin vastasit??? :D Lueppas ressukka uudestaan tuo mihin minä vastasin ja mieti omaa vastaustas uudestaan. Mikä vetää naisia itsensä paljasteluun, taitaa olla sama vika, vai luuletko niin? Et sä taida tajuta :LOL:
 

Yhteistyössä