Voisitko aloittaa parisuhteen yli 20 vuotta vanhemman miehen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti
Minä vaan
Olen kovasti ihastunut erääseen mieheen ja on mua yli 20 vuotta vanhempi. Itse olen 32-vuotias. Mä en osaa edes pahemmin ajatella, että mies on mua reilusti vanhempi. Tuntuu vain, että tämä ihastus on ylipuolista. :(
 
never
No yäk, en kyllä voisi. En todellakaan voi kuvitella tilannetta, että joku noin paljon vanhempi olisi mun silmissä vetävä. Tosin mä olenkin 25-vuotias, en tiedä jos olisin vanhempi.
 
Jos toteat ihastuksen olevan molemminpuolista niin mikään ei estä. Kyllä mä tiedän monia fressejä viiskymppisiä.
Itselläni oli minua n.25 vuotta vanhemman miehen kanssa suhde joskus ja se on yksi harvoja suhteitani joita ei ole tarvinnut katua, vaikka itse sen silloin lopetinkin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja never:
No yäk, en kyllä voisi. En todellakaan voi kuvitella tilannetta, että joku noin paljon vanhempi olisi mun silmissä vetävä. Tosin mä olenkin 25-vuotias, en tiedä jos olisin vanhempi.
Mies näyttää ikäistään nuoremmalta ainakin 10 vuotta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja never:
No yäk, en kyllä voisi. En todellakaan voi kuvitella tilannetta, että joku noin paljon vanhempi olisi mun silmissä vetävä. Tosin mä olenkin 25-vuotias, en tiedä jos olisin vanhempi.
Mä olin reilut parikymppinen kun mun silmissä tää yks mies oli varsin vetävä. :D
 
Minä 31v. nyt
Olin naimisissa 18 vuotta vanhemman miehen kanssa 3v., yhdessä 5vuotta. Olin tyytyväinen suhteeseen, mieheen jne. Lapsettomuus (johtui minusta) hajotti liiton. Miehellä kun oli jo lapset edellisestä liitosta.
 
Vieras
En. Oma aviopuolisoni on 15v itseäni vanhempi ja se vielä toimii, koska on rakkautta ja paljon yhdistäviä asioita. Silti ikäero tuntuu mm. ulkoisessa olemuksessa, vaikka mieheni on hauskannäköinen, urheilullinen ym. Käytännössä esim. Eri-ikäisyys vaikuttaa työurien suhteen. Toinen jää eläkkeelle ja toisella ura jatkuu. Toisella alkaa lapsenlapsia syntyä, omat lapset pieniä jne. Harkita kannattaa tarkkaan. Itse olen hyvin onnellinen, mutta suurempaa ikäeroa en itse voisi ajatella.
 
Tottakai persoona ratkaisee, ei ikä, mutta omalle kohdalleni mun on hyvin vaikea uskoa että sekä henkisesti että fyysisesti synkkaisi niin hyvin ikäisensä tasolla olevan viisikymppisen kanssa että suhde syntyisi. Sitten taas jos olisi sellainen viisikymppinen kun jotkut joita tunnen, ovat kyllä niin teinipojan tasolla ettei sellaista kestäisi :D

Jos susta tuntuu hyvältä ajatukselta lähteä kokeilemaan, tee niin. Ei sitten tarvitse katua ettei yrittänyt ;)
 

Yhteistyössä